1985 Chevrolet Camaro IROC-Z28

Camaro

  • Ez egy 1985-ös IROC-Z28 elöl-hátul tárcsafék, bézs belsővel a 305-ös 150 lovas karbis motorral. Ja és automata. Na ezt majd szokni kell, lehet a végén kézi váltó lesz majd belőle, de majd kiderül.
    A kocsi '91 óta az első Mo-i tulajnál volt, 2005-ben lerakta és 6 éven keresztül állt, nem használta. Előtte Amcsiban valami csajé volt, ő fújta ilyen színűre :)
    És targa, igen, ez volt az egyik alap kitétel, tudom lesz vele még bajom, de egyszerűen kell, ha már ez az első amcsi vasam, akkor legyen teljes az élmény :)

  • Ha valakit csak a kocsi érdekel, akkor hagyja ki ezt a bekezdést, mert most történelmi áttekintés következik, hogy jutottam idáig :)
    Nem tudom hány éves koromban kezdődött, de a szüleim ott rontották el a dolgot, hogy kaptam tőlük egyszer egy játék autót, de olyat amilyen senkinek nem volt, egy 2gen Camaro Z28-at. A formák, arányok, és a hátsó lámpa azonnal elrontott.
    Később ez a fertőzés egyre csak romlott, újságok (először képes autó express, később street magazin összes), net, mindenhol minden amcsi vasat megnéztem amit csak találtam, ennek a vége egy nagy halom újság, és több millió kép a gépemen :)
    Első autónak sajnos nem adatott meg hogy USA vas legyen, de jó tanulópénz is volt.
    Sokszor sokféle autón törtem a fejem, sok autót megnéztem, volt ott 2-3-4gen Fbody, Olds, Lincoln, nem is tudom, talán minden autó szóba került ami csak létezik egy bizonyos összeghatár alatt.
    De a nagy szerelem mindig is a 3rdgen Camaro maradt, IROC-Z motortetővel
    Végül nagyon nagy szerencsével sikerült megtalálni ezt a vasat.

  • Az első kép amit láttam róla, mikor már eléggé le voltam lombozva, hogy nem lesz olyan vas eladó amilyet szeretnék.

  • Miután feltettem az arany kérdést "targa?" megkaptam ezt a képet is, innentől már látszott a vesztem :)

  • Némi alkudozás, álmatlan éjszaka, és próbaút után nem volt menekvés számomra. Végre egy olyan kocsi ami majdnem 100%ig olyan amilyet mindíg is szerettem volna. V8, 3rdgen, Camaro, ööö V8, targa, és V8.

  • Friss tulajdonosként, az első tankolás, útban az átvizsgáláshoz, hogy kapjon egy szép új műszakit, meg rendszámot.

  • Jelenleg várom, hogy legyen rajta műszaki, és lehessen már végre vele menni. Tudom most centis por van rajta, de amint minden rendben van, kívül-belül ki lesz takarítva.

  • Nem bírtam ki, meglátogattam a kocsit (meg tegnap is:) ),
    most így állunk:
    Motor jó, váltón is sehol egy olajfolyás, az alja teljesen rozsdamentes, zsírpatika (by Párdi :) ). Egyelőre olyan rendkívül ritka alkatrészeket vadász a szerelő mint fékbetét, és légszűrő. Mert bár 4 féktárcsa, amik szabályozva is vannak, a fékbetét is jó, de a fék mégis xar valamiért.
    A kormánymű is cserés lesz, mert abból viszont jön az olaj rendesen. Viszont komolyabb baja nincs. Na jó kell rá 4 gumi, mert az egyik már hosszában repedt :D
    Olyan apróságokon nem akadunk fenn, mint hogy lóg a tetőkárpit egy kicsit, mondjuk egy teljes kárpit mosás amúgy is ráfér, az eredetileg bézs, most szürke :)

  • Végre megvan a rendszám, műszaki minden, és járkálhatok vele. Hihetetlen érzés a mindennapokat teljesen feldobja a "közlekedés" vele :)
    Köszönet a gyors ügyintézésért Coupénak, és S. Krisztiánnak az összes segítségért, türelemért, mindenért :D

Hozzászólások

  1. Rács  - 2011. július 7. 14:13

    Na ez látod autó! Nem kell manuál váltó, semmi sem bele! Szokjad, használd, élvezd!
    Hussss!
    Gratulálok!

  2. Reaper  - 2011. július 7. 14:16

    Köszi! :) Remélem kitart a mázlim :)
    Aztán lehet úgy megtetszik az automata, hogy más se kell majd később :)

  3. tuzmadar-jr  - 2011. július 7. 17:04

    Gratula a vashoz.Az automata nem rossz!

  4. yenko89  - 2011. július 7. 18:38

    Gratula a vashoz! Gyönyörű darab, nagyon jó választás. Amint belényomsz pár km-t, nem fog kelleni a manuális váltó, könnyű hozzászokni. Az enyém is ugyanezzel a motorral van, hozzá a 3sebességes automata. Sok szerencsés és örömteli krúzolást vele!!!

  5. Reaper  - 2011. július 7. 22:27

    Köszi mindenkinek, nagyon örülök most, és nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy egy ilyenem lehet.
    Kíváncsi vagyok milyen lesz a kocsi a mindennapokban, mert nyáron lehet napi kocsi lesz belőle :D

  6. Thor  - 2011. július 25. 15:26

    Grat az autóhoz! Végre megvan :)
    Élvezd ki, sok emlékezetes mérföldet kívánok! :)

  7. Reaper  - 2011. július 28. 15:45

    Köszi, most a kiélvezés időszaka tart nap-mint-nap :)

  8. yenko89  - 2011. augusztus 8. 22:14

    Jók az új képek, és nagyon szép volt a kocsi élőben. Láttuk gurulni Komáromban, valahol ott voltunk mi is a géppel:D

  9. Reaper  - 2011. augusztus 9. 21:11

    Hali,
    köszi, jó volt végre saját vassal menni :)
    Én sajna lemaradtam a te kocsidról pedig kíváncsi lettem volna a színére élőben, mert már képekről is gyönyörű :D

  10. Yenko89  - 2011. augusztus 22. 18:59

    Se baj, majd jöwőre:D Lényeg, h ott voltunk mindannyian:)

  11. Andy  - 2012. május 13. 12:31

    Szép a kocsi! Természetesen a króm csíkok nem hiányoznak róla, nem illik rá. Ne bánd:)

  12. Jarod  - 2012. október 24. 16:40

    Nagyon tetszik a garázsod! Remélem sokáig meglesz a gép!

  13. kissis  - 2013. július 3. 15:33

    Gyönyörű jármű! Gratula hozzá!

  14. Reaper  - 2014. április 8. 09:49

    Köszi mindenkinek :)

  15. mikusz  - 2014. április 11. 17:23

    Alakul,jó kis gép lesz!:-)

  16. Reaper  - 2014. április 11. 21:36

    Köszi, remélhetőleg lassan készen is lesz :)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére