1978 Chevrolet Camaro

Camaro

  • Üdv a garázsomban! Így jött haza az autó 2012 09 06.-án. Annyi előnye volt hogy le lehetett ellenőrizni a kasztnimunkát. De ezzel vége is az előnyöknek. Közel egyévnyi munkával talpraállítottam gyerekkori álmomat ami onnan ered, hogy a Svéd rokonaim ilyen autóval voltak itthon 1981-ben. Azóta munkált bennem a gondolat: talán majd egyszer én is...így teltek múltak az évek mikor ráleltem v8 cars-ra aztán pár év után regisztráltam 2009 novemberében. Akkor már éreztem nem kell sok idő, de sok kellett. A dolog pikantériája , egy svéd barátom fedezte fel ezt az eladó camarot a magyar hasznaltauto.hu-n skype-olás közben küldte el a linket. Így vettem meg az autót Camaros Leti fórumtárstól akinek a garázsában látható pár kép az autó előéletéről.

  • beérkezés magyarországra 2010 februárjában ( így vette Leti )

  • teljesen üres volt a kasztni amikor megvettem, az alkatrészei dobozokban szatyrokban volt eltárolva. Itt már talpon a vas.

  • szó szerint csavarról csavarra megy a legózás. Kár hogy nem én szedtem szét...

  • összeállt a jobb eleje is :)

  • komplett kész az első futómű, a szilentek csavarjait csak akkor húzom meg ha majd benne lesz a motor-váltó

  • új csapágyak szimmeringek kéredzkedtek mindenhová

  • üzemanyag tartály lekezelve ahogy illik

  • pár kép még a futóműről

  • generátor teljes felújítás után

  • önindítót is felújíttattam

  • nincs szélesítés

  • van szélesítés

  • itt látható a szélesítés amit végül nem tettem fel

  • 2013 01 25 várom az alkatrészeket amerikából és a kárpitostól, és közben ilyen bizbaszokkal foglalkozom. (ezt is meg kell csinálni valamikor) első légbefúvókat próbáltam kitisztítani, de rá kellett jönnöm így esélytelen a dolog

  • fogtam és szétszedtem, így gyorsabb is volt meg rendesen ki lehetett tisztítani

  • így már elégedett vagyok...mehet össze

  • 2013 01 25 tűzőgéppel is összekapcsoztam

  • kész mehet haza

  • Hogyan lesz ebből a csavarból, ilyen szélvédőkeret rögzítő csavar?

  • Mert kerestem, de egyet sem találtam a dobozokban. Először is ki kellett találnom milyen alakúnak kell lennie hogy funkcióját rendesen ellássa.

  • Harmadszor. Kerestem egy kis krovát amiben megszorult a csavar. Először megköszörültem a kezem, másodszor kikapta a kezemből.

  • ilyen lett, ebből a szögből a legszebb :-) de kicsire nem adunk

  • Aztán palástot kellett kialakítani.

  • Majd mérni, köszörülni, mérni, köszörülni, mérni. kb 5.5 5.8 mm a jó

  • Egyenesre köszörülni a domború végét hogy megakadjon benne a klips.

  • Asztali fúróba befogtam.

  • Kis igazítás hogy körkörös legyen.

  • Fűrészlappal hornyot belemartam.

  • Aztán mérni, marni, mérni, marni, mérni. kb 3.3 mm a megfelelő.

  • Aztán ugyan ez a műveletsor 47-szer és már kész is. Rozsdamentes ,remélem jó is lesz.

  • Beszereltem a műszerfalat. 23-szor.

  • Vettem a műszerfalra új burkolatot, mert nagyon repedezett volt.

  • Beragasztóztam, és hagytam száradni 2 napot megnyomatva.

  • Nagyon elégedett vagyok.

  • Készen vannak az ülések is. Újra kárpitoztattam mindet, plusz még a hátsó oldalsó felső burkolatokat is. Erre egy szó van BITANG jó lett, és nem is volt drága. Ha kell valakinek tényleg olcsó kárpitos, keressen meg megadom a számát. Majd teszek fel képet.

  • Szigetelés készül a szőnyeg alá.

  • Elég gyenge képek az ülésekről, azért látszik valami.

Hozzászólások

  1. kerekes54  - 2012. december 14. 16:44

    Innen szép a győzelem!
    Hajrá!

  2. hoth  - 2012. december 18. 00:50

    Jól belehúztál...leszedem a napokban a hátsó rugókengyelt,ha kell majd ugorj be értük...

  3. alexov  - 2013. március 29. 07:52

    Nem semmi vagy! Gratula!

  4. HöZsö  - 2013. április 3. 23:47

    Lehet kapni olyan popszegecset, amire rácsúszik a rögzítő klipsz. Tudom, jókor mondom :)

  5. horister  - 2013. május 8. 17:39

    Szépen alakulsz! Gratula.
    Nemsokára gurulni fog ez!

  6. Sugipapa01  - 2014. május 22. 21:19

    Szia !

    Megkérdezhetem a padlókárpit hol készült?

    Egyébként nagyon szép az autód.

    Üdvözlettel Sugipapa

  7. PeetPeti  - 2014. augusztus 1. 13:03

    Ez az, végül meg lett a rendszám is! Gratula! :)

  8. Sztrogof  - 2014. október 30. 10:57

    Köszönöm az elismerést, jólesik a sok sz.. öö munka után!

  9. frenky  - 2014. október 30. 20:32

    Gratula!az autódhoz,szép munka.Jó volt együtt autózni a napsütésben.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére