Üdv a garázsomban! Így jött haza az autó 2012 09 06.-án. Annyi előnye volt hogy le lehetett ellenőrizni a kasztnimunkát. De ezzel vége is az előnyöknek. Közel egyévnyi munkával talpraállítottam gyerekkori álmomat ami onnan ered, hogy a Svéd rokonaim ilyen autóval voltak itthon 1981-ben. Azóta munkált bennem a gondolat: talán majd egyszer én is...így teltek múltak az évek mikor ráleltem v8 cars-ra aztán pár év után regisztráltam 2009 novemberében. Akkor már éreztem nem kell sok idő, de sok kellett. A dolog pikantériája , egy svéd barátom fedezte fel ezt az eladó camarot a magyar hasznaltauto.hu-n skype-olás közben küldte el a linket. Így vettem meg az autót Camaros Leti fórumtárstól akinek a garázsában látható pár kép az autó előéletéről.

1978 Chevrolet Camaro
Camaro
-
-
beérkezés magyarországra 2010 februárjában ( így vette Leti )
-
teljesen üres volt a kasztni amikor megvettem, az alkatrészei dobozokban szatyrokban volt eltárolva. Itt már talpon a vas.
-
szó szerint csavarról csavarra megy a legózás. Kár hogy nem én szedtem szét...
-
összeállt a jobb eleje is :)
-
komplett kész az első futómű, a szilentek csavarjait csak akkor húzom meg ha majd benne lesz a motor-váltó
-
új csapágyak szimmeringek kéredzkedtek mindenhová
-
üzemanyag tartály lekezelve ahogy illik
-
pár kép még a futóműről
-
-
generátor teljes felújítás után
-
önindítót is felújíttattam
-
nincs szélesítés
-
van szélesítés
-
itt látható a szélesítés amit végül nem tettem fel
-
2013 01 25 várom az alkatrészeket amerikából és a kárpitostól, és közben ilyen bizbaszokkal foglalkozom. (ezt is meg kell csinálni valamikor) első légbefúvókat próbáltam kitisztítani, de rá kellett jönnöm így esélytelen a dolog
-
fogtam és szétszedtem, így gyorsabb is volt meg rendesen ki lehetett tisztítani
-
-
-
így már elégedett vagyok...mehet össze
-
2013 01 25 tűzőgéppel is összekapcsoztam
-
kész mehet haza
-
Hogyan lesz ebből a csavarból, ilyen szélvédőkeret rögzítő csavar?
-
Mert kerestem, de egyet sem találtam a dobozokban. Először is ki kellett találnom milyen alakúnak kell lennie hogy funkcióját rendesen ellássa.
-
Harmadszor. Kerestem egy kis krovát amiben megszorult a csavar. Először megköszörültem a kezem, másodszor kikapta a kezemből.
-
ilyen lett, ebből a szögből a legszebb :-) de kicsire nem adunk
-
Aztán palástot kellett kialakítani.
-
Majd mérni, köszörülni, mérni, köszörülni, mérni. kb 5.5 5.8 mm a jó
-
Egyenesre köszörülni a domború végét hogy megakadjon benne a klips.
-
Asztali fúróba befogtam.
-
Kis igazítás hogy körkörös legyen.
-
Fűrészlappal hornyot belemartam.
-
Aztán mérni, marni, mérni, marni, mérni. kb 3.3 mm a megfelelő.
-
Aztán ugyan ez a műveletsor 47-szer és már kész is. Rozsdamentes ,remélem jó is lesz.
-
Beszereltem a műszerfalat. 23-szor.
-
Vettem a műszerfalra új burkolatot, mert nagyon repedezett volt.
-
Beragasztóztam, és hagytam száradni 2 napot megnyomatva.
-
Nagyon elégedett vagyok.
-
Készen vannak az ülések is. Újra kárpitoztattam mindet, plusz még a hátsó oldalsó felső burkolatokat is. Erre egy szó van BITANG jó lett, és nem is volt drága. Ha kell valakinek tényleg olcsó kárpitos, keressen meg megadom a számát. Majd teszek fel képet.
-
Szigetelés készül a szőnyeg alá.
-
-
-
Elég gyenge képek az ülésekről, azért látszik valami.
-
-
-
-
Hozzászólások
Innen szép a győzelem!
Hajrá!
Jól belehúztál...leszedem a napokban a hátsó rugókengyelt,ha kell majd ugorj be értük...
Nem semmi vagy! Gratula!
Lehet kapni olyan popszegecset, amire rácsúszik a rögzítő klipsz. Tudom, jókor mondom :)
Szépen alakulsz! Gratula.
Nemsokára gurulni fog ez!
Szia !
Megkérdezhetem a padlókárpit hol készült?
Egyébként nagyon szép az autód.
Üdvözlettel Sugipapa
Ez az, végül meg lett a rendszám is! Gratula! :)
Köszönöm az elismerést, jólesik a sok sz.. öö munka után!
Gratula!az autódhoz,szép munka.Jó volt együtt autózni a napsütésben.
.