1991 Chevrolet Caprice Classic

Caprice

  • Több, mint egy éve már, hogy eladtam a Grand Caravant. Akkor is éreztem hogy V8-as kell. Lett is, egy Mercedes. De valahogy nem volt az igazi. Erre akkor jöttem rá, mikor egy bevásárlóközpont parkolójában egy Jeep Grand Cherokee mellé álltam be és könnybe lábadt a szemem, amikor 10perc várakozás után megjött a gazdája és elhajtott vele.

    Akkor, abban a szent pillanatban tudtam, hogy a Mercedesnek mennie kell. El is adtam, de akkor meg hirtelen úgy éreztem, hogy nem kellene ez a különcködés.

    Egészen addig hitegettem magam azzal, hogy nekem nem létszükséglet egy amerikai autó, míg szeptemberben ki nem mentem amerikába. Még 2 hét után is minden öblös V8-asnak utánafordultam, és már akkor tudtam, hogy ha hazamegyek valamit venni kell...

  • Nem volt túl sok autó, amiből válogathattam és a Caprice azért is fogott meg, mert elegáns, hatalmas, és mert nem feltétlen egy izomautót, vagy egy 2 ajtósat kerestem.

    Az autóból árad az elegancia, a méretei és formája lenyűgöző és nem mellesleg örökkévalóságot sugall. Talán még ez is azon amerikai vasak közé tartozik, amelyik még akkor is menne, amikor benzint már nem is lehet kapni.

  • Az autót - bár csak közvetve, de - MacóZoli-tól vettem. Ő egy kereskedésbe cserélte be, ahol várta az új gazdáját az autó.

    Elmentem, megnéztem és kipróbáltam. Bár a pillanat hevében már akkor megvettem volna, de épp ezért mentem akkor csak egyedül, és pénzt sem vittem, nehogy hirtelen döntést hozzak.

    Próbáltam feldolgozni a kezdeti izgalmakat, amiket az autó okozott és kb. egy hét után már pénzzel, és több szem többet lát alapon az unokaöcsémmel mentem vissza.

    Itt már nem volt mit tenni, meg kellett venni. Már aznap este az udvarunkban töltötte az éjszakát az autó.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére