1987 Chevrolet Caprice

2013. 04.

  • Néha csodákat is produkál a Magyar Posta Zrt., egyszerre érkezett meg a várva várt spacer és elektromos szívató a Holley-hoz, pénteken beépítésre is kerül!

  • Közben beszereltem a Banner akkut, elég neccesen, de befért a helyére...
    Véglegesítettem az ablaktörlőszivattyú helyét is, meg bekötöttem, faszán működik, a fúvókák is beállítva!

  • Pisti 17-ig dolgozott, utána kezdtünk neki a karburátor és gyújtástorony cseréjének, persze nem volt megfelelő az összes csavar, amit vittem, így azt is kutatnunk kellett Pistinél...

  • Itt már a spacer felrakása a speciálisan kialakított csavarokkal... :)

  • Ezután több képre nemigen volt idő, ugyanis halmozott problémák léptek fel...
    Először is az EGR vákuumjától nem ment fel a karbi... pfff...
    EGR leszed, amúgy sem működött(halál a bébifókákra)...
    De ha már ott vagyunk, akkor most cseréljük ki a gyújtástornyot is, oké, bekötve, bevákuumozva...
    Karbi a helyén, csövek bekötve, indítás, a benzin ömlik, fullad a motor...
    A primer úszószintet az istenért nem tudjuk belőni még koppratekert szeleppel sem, próbálkozás, telefon Zolinak(Leo64), inkább menjünk el hozz, 2 utca, 21:15...
    Zoli hoz új szelepet egy 4150-ből, hátha azért nem zár le, megnézi...
    Szelep kicserélve, nem jó, ömlik be elől-hátul...
    A hátsó beállítva helyesre, fasza, az első nem jó, gyorsító nem spriccel, szétszedés, az úszó nyelve nem zár le, ez a baja...
    Ha már lent van, nézzük a fúvókákat is, 67-esek, pont jó...
    És akkor kiderül a turpisság, a primer metering block mögötti tömítés mellett a gyosítófúvóka tömítése hiányzik!!!
    Ezért persze telenyomta a power szelep mögötti vákuumteret és folyt a szívótorokba...
    Tömítésgyártás, összerakás, úszószint jó, gyorsító spriccel, gyújtás, benzin beállítva, örömködés, 23:30...

    Ééééssss! A váltó vált mind a négy sebességbe rendesen, vissza is, kick-down effekt is van, pedig a Quadrajettel kijött egy halom madzag, ami immár funkcióját veszette... :D

  • Lassan szépen összerakosgatom a belsőt is, már az előzőleg felpolírozott küszöböket is felraktam, az alsó műanyagokkal együtt, van már belső világítás is, szól a rádió, de fűtés még nincs valamilyen okból...

  • Mikor összeraktuk Pistivel és Zolival a karbit, még a hozzáfolyásnál szivárgott a benzin, mivel menet nem volt már benne, csak jövet...
    Ezért a 14-es ürgecsavart beragasztottam kétkomponensűvel, mondván hátha megáll, de csak szivárgott még, de mondta vasárnap Pisti, hogy csak akkor kezdjek hozzá, ha meg is tudom csinálni, mert nála nincsenek hozzá cuccok...
    Ma neki is kezdtem, próbáltam visszatenni a gyári réz hollandert, amin kúpon tömít a cső, persze ömlött, a gyászmenetből persze már hírmondó sem maradt...

  • Gyors telefon Lali barátomnak az esztergályosműhelybe, sürgősségi ellátás, 16-os menetfúród van-e? Van, gyere...
    Irány a bolt 16-os ürgecsavar, csőfej, réz, irány a gépműhely...
    Lali fúrt, menetet fúrt, síkbareszelt, csavart rövidített, és végre rendesen meg tudtam húzni a helyén, nem folyik a benzin... Huszák Lali save the day!

  • Kapott a motor egy nagyobb átmérőjű és magasabb - 3" a 2" helyett - légszűrőt, kíváncsi leszek, lesz-e szívóhangja, mert a Rochesternek 70-es tempó körül pici gáznál a 2" szűrővel volt egy kis halk fütyülése, amit szerettem hallgatni... :)
    Most a Holley + spacer + nagyobb szűrővel alapjáraton van egy halk szívóhangja, majd kiderül, mit is alkottunk... :)

    És végre kicseréltem Pistivel az első lökhárító-tartó teleszkópot is, végre rendesen áll a lökösöm, nem rövidebb/hosszabb egyik oldal sem!!! :)

  • Bekerült a levegős teleszkóp, amit Tornado hozott szombaton, és együttal kikerült az 5 centi emelés a rugó alól, mivel a levegős telóval értelmét vesztette...

    Szolnoki Robi barátomtól kaptam egy új elosztófedelet és rotort, a kábelekkel pedig ismét Bencebratyó sietett a segítségemre!

  • Fura a gyári magasságban látni a seggét, szoknom kell...
    Vagy fölemelnem a levegős teleszkóppal... :P

  • Ma végre lecseréltem az elosztófedelet/rotort, valamint a kábeleket is, majd el is rendeztem mutasson már valahogy...
    Végre tényleg szépen jár a motor, ez az elosztó volt rajta, a Pistitől kapott tornyon, mellette amit Robi adott hét elején...
    Van egy nüansznyi különbség... :)

  • Persze azért, hogy ne legyen minden olyan sima, először nem dugtam rá rendesen a tápkábelt a toronyra, indítok, semmi...
    Mikor kihúztam(leesett), akkor meg a kezembe maradt a saru, úgyhogy irány a bolt saruért...
    De most már újra szól a nyolclövetű! :)

  • Sajnos csak fos telefonos videó...

  • Következzen a "Hogyan NE szereljünk célszerszám nélkül" rovat...
    Zsoltit csütörtök óta nem tudtam elérni, és persze neki van meg minden célszerszám az autóhoz, lévén, hogy hazahozta a teljes műhelyét NJ-ből, mikor hazajött...
    Sajnos régóta billegett a kormány, de azt hittem úgy mint Pistinek, az alapcsavarok vannak fellazulva...
    Kormányközép leszed, jobb oldali lehúzócsavar tőben beletörve, de mindegy is, mert nincs nálam szerszám...
    Így aztán marad a térddel küllők betámaszt, rövidszár, kalapács, második ütésre lejött...
    Jó hír nem a csavar, rossz hír, a Seeger-gyűrű nincs a helyén... :/
    Nah igen, de szerszám nélkül hogy teszem be a nútba?
    Tűzfal túloldalán csavar fellazít, aztán gondolkodjunk béláim...
    Hát mire is teremtetett a body shim, ha nem erre a speciális felhasználási területre? :)
    Azért föltettem a polikarbonát szemcsit, meg a fogvédőt, de pengén megoldottam a gyűrű behelyezését... :P

  • Miután ilyen pengén megoldottam ezt a kormányzati intézkedést, felraktam a műszerfal "üvegét", valamint bekötöttem végre a fénykürtöt, gyakorlatilag a bal oldalt készre lehet szerelni, a jobb oldal még bajosabb, valahol elveszik a klímapanel pozitívja...

  • Csak megoldottam azt a rohadt kapcsolót, hogy jó helyen világítson, és P-be rakásnál ne ricnizzen(de szép szó ez) vissza a kapcsoló, hogy a P és R között világtson...
    Ráment némi időm a napból, párszor a texasi felmenőket is megemlítettem természetesen, de újra bebizonyosodott, hogy utálok a padló fekve a műszer alatt dolgozni...

  • Futómű beállítva!
    Szemre volt csak belőve, persze hogy széttartott... :/

  • Így végre felkerültek a kutyatálak!
    Egyre inkább közeledik a vége, remélem... :P

  • Még csütörtökön megérkezett a HEB-től a vadonatúj vízlehúzó készlet, így pénteken szétkaptam az ajtókat, és kicseréltem az ablakkeret gumijait is, meg azok is el voltak porladva...
    Délután Breki és Tesa is besegített, így már kicsit gyorsabban haladtam az összerakással...

  • Mindig is imádtam a keret nélküli ablakokat, de sajnos nekem pont az inverzója jutott, az ablak nélküli keretek... :P

  • Persze hogy haladjon az is, még délelőtt újra a "kedvenc" munkafázisom következett, a tetőkárpit ragasztása...
    Mert hogy a homokszinű belsőhöz homokszinű tetőkárpit illik jobban, így a Pistitől kapott anyagból elkészítettem... Újra... Csak most Ervin műhelyében volt hozzá hely is rendesen, majd szépen kiraktam a napra száradni, délután fél hatra szag és gőzmentesre száradt szépen, így fel is rakhattam a helyére...

  • Ha van hely, azért lényegesen gyorsabban halad az ember... :)

  • A nap végére a matricázásig már nem jutottam el, de azért a keresőfényt feltettem az "A" oszlopra, csak még nincs bekötve...

  • A címer nem végleges, csak mágnes...
    Egyelőre a Plattsburgh címer talonban marad, nem sikerült jó minőségű képet szerezni, így marad egyelőre a New York State Police dizájn...

  • Le kellett szerelnem a tolóvasakat, mert nagyon rozsdásodott, le kell majd homokolni és szinterezni, de addig is marad a sima bumper guard...
    A matricázás is remélhetőleg holnapra teljesen elkészül, egyelőre a maradék matricákra várok...

  • Ezek nem saját képek, de tetszenek nagyon!
    Egy leányzó készítette őket és a kérésemre átküldte...

  • A kép címe: Irony...

Hozzászólások

  1. Szecső  - 2011. július 3. 19:08

    Isten hozott pappa! Hajrá

  2. reici77  - 2011. november 19. 12:07

    Csinos darab!

  3. alien576  - 2011. november 19. 14:12

    köszi!

  4. tomeck  - 2011. november 30. 19:09

    Látom jó helyre került PÉ járgánya!
    És még szebb is lett!!!

  5. Szecső  - 2011. november 30. 21:35

    a 3 wheelin gec jó!

  6. alien576  - 2011. december 1. 00:19

    köszi, tomeck!

    ugye, milyen jól mutat, Ati?
    talán egyszer megcsináljuk... :)

  7. LepényBalázs  - 2011. december 1. 10:11

    Még mindig állatul néz ki a Gép, a csikozás is király lett! A PS-os képről nem is beszélve :) GRAT!

  8. FordBuick  - 2011. december 1. 11:06

    Nagyon szép! Nézegettem én is az autót, de végül egy másik Capice lett.

  9. customman  - 2012. január 25. 14:34

    Jó kis garázs! :)

  10. alien576  - 2012. január 25. 16:58

    köszönöm! :)

  11. Patent Laci  - 2012. március 22. 18:01

    Gratulálok! Szép lett a felni!

  12. alien576  - 2012. április 3. 12:52

    Hála neked, és Imi barátomnak! :)

  13. Long74  - 2012. május 11. 12:28

    Fasza lett!! Gratula hozzá!!!

  14. policecaprice  - 2012. június 1. 15:11

    Nagyon szép kis kocsi! Gratula.

  15. tomeck  - 2012. június 4. 15:16

    Egyre faszább,és faszább.
    Ezért van nekem is ilyen!!!

  16. Toda  - 2012. július 31. 19:09

    hmm tetszik a fólia az ajtón, az enyémre is lehetne ilyet valahogy?? :)

  17. alien576  - 2012. augusztus 1. 00:22

    Természetesen, elég sok színben van, e ez a fehér például nyomtatható is eleve, 3D járműfólia egyébként, nagyon pöpec cucc!

  18. alien576  - 2012. augusztus 1. 17:34

    Az még kicsit odébb van, legalábbis pénzileg... :)

  19. Toda  - 2012. augusztus 1. 19:39

    drága móka ez a fólia?? :P
    nem tudom Debrecenbe foglalkozik ilyennek valaki?

  20. alien576  - 2012. augusztus 1. 20:40

    A négy ajtóra anyag+felrakás 25k...
    Viszont ez a nyomtatható és nem lamináltuk le, akkor vastagabb és sokkal fényesebb lenne...
    Meg persze van ettől fölfelé... :P
    De az eleje/vége az olyan 80 környéke lesz majd...

  21. basic  - 2012. augusztus 11. 12:44

    Frankó garázs!
    jó volt olvasni, látni!

  22. kema1  - 2012. augusztus 23. 09:59

    szép a gép, Komáromban volt szerencsém találkozni is vele. A tolóvasba nem köthet bele a yard?

  23. tomeck  - 2012. szeptember 2. 19:27

    Bazzeg ez egyre pöpecebb!
    Öröm nézni a garázsodat!

  24. Toda  - 2012. szeptember 3. 19:46

    Rá se ismerek a vasra már! :)

  25. FordBuick  - 2012. szeptember 6. 13:25

    Basszus! Sajnálom! De szörnyű így látni egy dédelgetett kedvencet.

  26. gulyasdavid  - 2012. szeptember 6. 13:53

    Húú basszameg, NAGYON SAJNÁLOM a dolgot, ha bármiben tudok segíteni csak szólj! Remélem azért neked nem lett bajod!

  27. Pedro  - 2012. szeptember 6. 17:37

    Hát baszki, nem nagyon lehet mit mondani :(

  28. Pedro  - 2012. szeptember 6. 17:37

    Hát baszki, nem nagyon lehet mit mondani :(

  29. HöZsö  - 2012. szeptember 6. 17:39

    Nagyon sajnálom!

  30. kriszchevy1982  - 2012. szeptember 6. 18:16

    .... Nagyon sajnálom a kialakult helyzetet....
    Remélem eléred majd az elképzeléseid újra!

  31. bumbi  - 2012. szeptember 6. 18:31

    Sajnálom... Remélem lesz erőd, időd, pénzed és a lehető legjobb döntést tudod meghozni magad és az autó szempontjából is.

  32. csipi  - 2012. szeptember 6. 18:40

    Részvét!

    Fel a fejjel...mindig van tovább!

  33. bone  - 2012. szeptember 6. 19:19

    Hű, nagyon sajnálom. A lényeg, hogy megúsztad.

  34. Szerviznorbi  - 2012. szeptember 6. 19:52

    ÓÓÓ, Gyász!

  35. alien576  - 2012. szeptember 6. 20:27

    aranyosak vagytok, köszi...
    majd megálmodom még...

  36. Toda  - 2012. szeptember 6. 20:39

    bakkkeeer, most hívtak haveromék hogy mi történt veled, remélem nem lett bajod! :(

  37. macózoli  - 2012. szeptember 6. 21:02

    Nagyon sajnálom, remélem jól vagy! Fel a fejjel azért, ilyen könnyen nem szabadulsz a V8-tól!

  38. DRW  - 2012. szeptember 6. 21:59

    Dekár... Részvétem . :( Vérzik a szívem ilyen láttán.. Remélem össze tudod kalapálni és nem végzi donorként.

  39. Skyhawk  - 2012. szeptember 6. 22:27

    Nagyon rossz látni a képeket is,hát még neked élőben...képzelem...A fő,hogy nem lett bajod!
    Fel a fejjel,aludj rá párat,és megtalálod a
    legjobb megoldást!Hidd el,sokan akarjuk újra
    készen látni a járgányt!!!

  40. Cece  - 2012. szeptember 7. 00:56

    Basszamegbasszamegbasszameg!

  41. Cece  - 2012. szeptember 7. 00:57

    Basszamegbasszamegbasszameg!

  42. Tornado  - 2012. szeptember 7. 08:05

    Baszkiii :((((( Nagyon sajnálom de fel a fejjel!!!

  43. pitta  - 2012. szeptember 7. 08:36

    Gyász.
    Mihamarabbi felépülést!!!

  44. Flanker  - 2012. szeptember 7. 11:59

    Nagyon sajnálom:/

  45. Zephir  - 2012. szeptember 8. 22:35

    áhh Árpi.. sajnálom :-((

  46. Szecső  - 2012. szeptember 9. 14:48

    Ha valamit kell segíteni szóljál!!

  47. janesz85  - 2012. szeptember 9. 17:42

    ahhh, nemigaz!! :(

  48. Sztraki  - 2012. szeptember 15. 22:38

    Sajnálom a járgányt, de legalább Neked nem lett bajod! Ha az újraépítés mellett döntesz, van egy felesleges bal első sárvédőm és pár díszlécem.

  49. yenko89  - 2012. szeptember 16. 20:15

    Erre nem nagyon lehet mit mondani. Még meg is jegyeztük Komáromban, mennyire szép a Taxi és a Police egymás mellett, ráadásul nem messze parkoltatok a mi sátorhelyünktöl. Legszíwesebben elsírnám magam, borzalommal vettem erröl tudomást:S

  50. alien576  - 2012. szeptember 20. 16:59

    Sztraki, érdekel a dolog, mert meg lesz csinálva a gép, kérlek írj már pm-et, hogy megbeszéljük!
    köszi!

  51. kisge  - 2012. október 21. 13:34

    Örülök, hogy nem adtad fel.

  52. FordBuick  - 2012. október 21. 13:43

    Hajrá! Biztos nagyon kemény menet lesz, de még jobban fogod szeretni, ha sikerül feltámasztani.

  53. bumbi  - 2012. október 24. 09:58

    Na, szuper! Kitartás!!

  54. policecaprice  - 2012. november 8. 17:41

    Ezt az arany autót ismerem szerintem, jó lesz ez így. Fasza.

  55. DRW  - 2012. november 8. 17:49

    Ez az! Hajrá... Nagy kár lett volna érte.

  56. the rookie  - 2012. november 19. 10:08

    A macska is olyan mint az úttörő, ahol tud, segít. :)
    Sok sikert az újjáépítéshez!

  57. Long74  - 2012. december 3. 19:29

    Kitartás!! Ilyen segítséggel hamar készen lesz!

  58. FordBuick  - 2012. december 6. 10:55

    Jó olvasni, ahogy napról napra előrébb vagy vele. Hajrá!

  59. alien576  - 2012. december 6. 13:04

    Köszi a biztatást!

  60. policecaprice  - 2012. december 10. 15:57

    Nézem ezt az arany színűt a csavaros lökhárítóival gumicsík helyett meg a fapados belsejével, biztos nem hétköznapi családi autó volt. Jó,hogy megtaláltad. Figyelem a fejleményeket.

  61. bumbi  - 2012. december 19. 18:40

    Tudod, bár soha senkinek nem kívánnám még azt sem, hogy egy karcolás essen az autóján, de a szerencsétlenségeddel az egyik legjobb garázst hozod össze. Csak így tovább, kitartás!

  62. alien576  - 2012. december 21. 15:00

    nem vágytam hírnévre, főleg ilyen áron, de köszönöm! :P

  63. helmiotto  - 2012. december 30. 18:44

    Még most látom mi történt! Nagyon sajnálom, gondolom mit érezhettél! Sok sikert és kitartást!

  64. Long74  - 2013. március 11. 21:15

    Gratulálok!! Nagyon szép lesz!!!

  65. USACARS  - 2013. március 11. 23:11

    jó látni,hogy újra menetkész lesz!

  66. alien576  - 2013. március 12. 15:57

    köszi srácok!

  67. Tornado  - 2013. április 21. 11:53

    Meg se merem kérdezni a tiéd mikor lesz kész :D::D:D:D:

  68. Tornado  - 2013. május 21. 07:00

    Nagyon frankó lett!!!!!GRAT!!

  69. kissis  - 2013. június 14. 15:52

    Apám!!!! KéK!! Vízcső????? Ezt is megértük?! ?! :D :D

  70. kissis  - 2013. június 14. 15:53

    Már várom mikor kékül be a motor! :D :D

  71. bandi111  - 2014. október 19. 21:22

    Jövőre már remélem megyek veletek a konvojban :)

  72. Latyi  - 2014. december 24. 20:42

    Nem dűlöngél annyira?Az üldözéseknél hasznos lesz ez a jó irányú változtatás.:-)

  73. csaba72  - 2015. április 14. 20:11

    El is kelt a nagyvas?

  74. alien576  - 2015. április 15. 06:06

    igen, elkelt! sajnos vagy szerencsére ez még nem világos... :)

  75. csaba72  - 2015. április 19. 19:49

    Milyen V8 nagyvas érkezik a megüresedett helyre?


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére