1991 Chevrolet Caprice Classic

A kezdet

  • Kezdeti lépések közt az olajak, szűrők, apróságok cseréje volt. Átnéztük a kocsit. Nem szeretem a véletlenre bízni a dolgokat.
    Megmértük minden hengerben a kompressziót, kicseréltük az olajat a motorban, a szűrőt, ü.a. szűrőt, gyertyákat.
    Egy két apróságot leszámítva az autó (akár napi) használatra is alkalmas.

  • Tágas a belsőtér és kényelmesebb, mint a bőr ülőgarnitúrám.

  • A hátsó sorban még kényelmesebb mint elöl. Még a legnagyobb európai autók is szégyenkezhetnek.

  • Az autó felszereltségét tekintve már a mai luxusautókéval nem vetekedhet. De az a sok ember, aki csak a benzintemetőt látja benne, igencsak meglepődik, mikor azt hiszi, hogy az extrák listája az elektromos ablakok/tükrök és az automataváltóban kimerül. Ekkor elsorolom, hogy klímás, elektromos pad elől, ja amúgy 6 személyes az autó. A tempomat, és az iránytű a tükörben már csak hab a tortára.

  • Az első ülések és a karfa is szakadt, már megadta magát a bőr. Nem szép, de amúgy meg ad neki egy hangulatot, érzi az ember hogy ez az autó tudna mesélni.

  • MacóZoli-nak hála sikerült nagyon sokat megtudni az autó múltjáról, és megnyugodtam, hogy jó kezekben volt az autó.
    Bár vannak elvarratlan szálak, kisebb-nagyobb rejtélyek, de összességében az autó egyben, és rendben van.

  • Vásárlás után észlelt hibák:
    - vélhetően rosszul működő hűtőventilátor
    - gyenge első világítás
    - lassú indexlámpák, furcsa kábelezési megoldások
    - kezdődő önindító hiba
    - magas fogyasztás

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére