Ezt a Caprice volt az utolsó alvázas, orrmotor-hátsókerékhajtású, V8-as full-size sedan a Chevrolet kínálatában. Az alvázát (F-body) még 1977-ben kezdték el gyártani, és majdnem 2000-ig volt használatban. Az autó formája gyökeresen eltért az elődök szögletes design-jától. A köznyelv lepényhalnak nevezte el, de hívták bálnának is. Persze csak azért, mert nem láttak még egyetlen egy belugát sem, esetleg narvált, letört szuronnyal. Ez itt egy beluga.
Ettől függetlenül a MotorTrend magazin az év autójának választotta.
Hozzászólások
hello,
tennél fel képet is? Jó lenne megismerkedni ezzel a Lepénnyel is :)
üdv
LepényBalázs
1992 Caprice Wagon
Welcome on board, Trombitás Péter :) Alakul a Lepényes csapat! Jó volt látni tegnap személyesen is a Vasat, a kárpit színe tényleg sokkal szebb a képen levőknél! És szép munka, grat a Bara műhelynek.
NICE!
szép lett a kárpit!
Szia! Mennyi lett a fogyasztás a cserék után?
Üdv
Z
12,6 vegyesben, egy tankkal mérve. Kb. 1/3-ad város, 2/3-ad országút, krúzolva.
Persze a városi menet könnyen feltolja, ezzel tisztában vagyok.
Üdv:Tr
Akkor én is büszkén felvállalom a LepényKombi fogyasztását :) Az általad irt országúti krúzolás 10,1 liter/100 km-t, autópálya tempomatos 120-nél pedig 12,5 liter/100 km-t adott ki. Mindezt úgy, hogy a kombi 290 kg-mal nehezebb, mint a sedan!
Tetszik a motor-váltós posztod, Péter :) Meg az autód is, a fene a jódógodat :) Én meg krúzolhatok a 3.4 V6-tal... ami vicces módon városban többet eszik, mint ez a 305 TBI :(