1991 Chevrolet Caprice Classic

Tervek

  • Azért nem volt az évszázad üzlete, de bőven jó vétel volt.
    Voltak hibái.
    Döglödő váltó, nem induló motor, hervadó karosszéria, kotla belső, de úgy gondoltam, hogy lesz rá időm, "időm" és lehetőségem foglalkozni vele, életre kelteni és újra az útra tenni.
    2015 Szilveszter délutánján hozta meg az autómentő.

  • Nem volt épp bizalomgerjesztő állapotban, de az ember látta benne a potenciált.
    Gondolkodtam rajta, hogy hol és mivel is kéne kezdeni.
    Nyilván be kéne valahogy indítani.
    Az már jó lenne.
    Aztán jó lenne, ha lenne alapjárat.
    Aztán ha menne mind a 8 henger.
    Aztán ha elindulna előre.
    Utána meg hátra.

  • Az indításnak komoly akadályt szabott az, hogy a benzinpumpára rádiffundált valami sűrű lekvár.
    Vagy az öreg benzin, vagy egy gumicső maradványai láthatóak a képen.
    Nem tudni.
    Rendeltem benzinpumpát, megjött, kicseréltem, és beindult.
    Örülés volt.

  • Egyszer le is mostam a 3 éves koszt róla.
    Elég jól mutatott.

  • Nem sokáig volt meg, de ez a 4-5 hónap kellett ahhoz, hogy rájöjjek, még ha időm és "időm" lenne is rendbe tenni, lehetőségem annál kevesebb van.
    Vidéken keresgélni váltóst, lakatost, fényezőt, gázszerelőt anélkül, hogy pestre kéne hurcolgatni autómentővel, alkalomról-alkalomra...
    Kezdett idegesíteni a dolog.
    Ebben a sérülékeny időszakban jött szembe egy másik AUTÓ lehetősége, így neki is mennie kellett.
    Illetve kellett volna, ha hajlandó lett volna az átadás napján beindulni.
    Megmakacsolta magát és elfüstölte az MSD trafóját.
    Limbihez került, neki meg van a kellő elszántsága és múltja ahhoz, hogy hamar úton legyen megint.

    Trailer hozta, trailer vitte.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére