Miután hazahoztam azért volt vele tennivaló. Összes olaj és szűrőcsere.
4x4 lévén azért itt van mibe töltögetni olajat. Motor, váltó, osztómű, első és hátsódiffi. Mivel a vezérlés fogaskerekes, nem kell vele foglalkozni.
Volt egy kis olajszivárgás. Teknő levétel, és ha már lent volt akkor kicsit rendbe is raktam.
Fékkel már nem tudom mi volt, de kapott új nyergeket tárcsavédőburkolatot, betéteket.
Gond volt még a kormányzással is. Ezért kapott egy rockautós lares kormányművet. Ami jó ebben az autóban még, hogy mivel europai modell, így a sarki autósboltban is van hozzá minden, ha azonban nem sűrgős a dolog, amerikából sokkal olcsóbb.
Új, erősebb kormánylengéscsillapító.
Mindez azonban nem oldotta meg a kormányzás problémáját. A bűnősök a talpas gömbfejek volt.
Ezek cseréje azonban már nem fér bele a háziszervíz kategóriába, így Oszi mester oldotta meg a problémát. 4 új talpasgömbfej és az első kardánkeresztek kicserélve.
Hozzászólások
Szép a vas!