A 2015-ös évet alkatrészgyűjtéssel kezdtük.
motor kábelköteg, pár relé, vákuumcsövek, tartályok, csomagtér ajtó zár.

1988 Chevrolet Camaro
2015
-
-
A csomagtér ajtó zár és a fordulatszám mérő felújítása van folyamatban. Az óra hibája megvan, kalibrálni kell majd.
-
Jelenleg még szétszedve, a motor működik, fogaskerék épnek tűnik (tisztítás előtt)
-
2015.04.04. - A futómű átnézése kicsit jobban. Szerencsére kicsit jobb a helyzet mint gondoltam, de ezzel az következik, hogy mindenfelől találtunk más bajokat is. Pityu alapos volt :D
-
2015.04.18-19. - Alkatrészekre várunk, alá bakolva, fékek fel lesznek szabályozva, hibakód kiolvasás. Sajna csak ennyi fért bele a hétvégébe
-
-
2015.05.16-17. - Eredményes hétvége. Ezek kijöttek
-
2015.05.16-17. - Nem is értem miért állt ferdén az eleje
-
2015.06.30. - Szemcseszórás, alapozó
-
2015.06.30. - Még egy kis alapozó
-
2015.06.30. - Aztán 4 réteg fekete
-
2015.06.30. - És megszáradt :)
-
2015.07.20. - Úgy indultunk, hogy kicserélem az oldalindexet és átkötöm hogy EU módra villogjon. Maga az indexcsere meg is volt 5 perc alatt.
-
2015.07.20. - Akkor kössük át. Kék vezeték megmarad, a helyzetjelző nem kell, az izzó másik szála testre.... Hát nem egészen úgy van az hogy amelyik színt akarom az az is És sajnos ilyenekkel volt tele a kocsi.
-
2015.07.20. - Végül egy nap forrasztás, 15m új vezeték, sok zsugorcső után működik rendesen minden világítás :)
-
2015.07.21. - Ha a lámpa ilyen volt akkor nézzük meg hogy a kürt miért nem megy.... Kicsit tovább fajultak a dolgok..
-
2015.07.21. - Kijött az egész műszerfal, még jó hogy nem gyulladt ki a kocsi a sok lógó 12V-tól... Gratula az előző "villanyász"-nak. Likvidáltam innen is nem kevés dolgot. Újra sok zsugorcső a leeső szigetelőszalagok helyett..
-
2015.07.22 - Kijöttek az ülések is egy kis takarításra
-
2015.07.23-24 - Visszakerült a műszerfal, alatta a kábelek rendbe hozva. Közben a váltószoknya is kapott egy kis ápolást. ( A szakadt része nem fog látszódni :) )
-
2015.07.25. - Megvan a megoldás az otthoni rugócserére (csak erős idegzetűeknek :D ) 40cm-ről ~ 27cm-re összenyomva. :)
-
2015.07.25. - Be is tudtuk rakni a helyére Még nincs lehúzva semmi, csak "szerkezetkész" már ennek is örülni kell. :)
-
2015.08.01. - Első féknyergek felújítva (festés, porvédő és karmantyú csere, új fékcső)
-
2015.08.01. - És helyén a fék, új betétek, futómű összerakva elől :)
-
2015.09.05. - Miután a fékek fent voltak (elöl) felmentek a kerekek is és kigurultunk a II. Kunszentmártoni AmerikaiAutós találkozóra, ha már hazai pályán vagyunk :) (persze útvonalengedéllyel :D ) Első találkozó, jól éreztem magam, viszont az autóval elég vegyes érzelmek voltak. Sajnos kiderült hogy a háztól a találkozó helyszínéig (2-3km) kb fél liter vizet megevett, öcsém jött mögöttem és közölte hogy fehéren füstölt... Azzal még ki is békültem volna azon a napon egy kis rátöltéssel, de a befecskendezőrendszer hibái miatt a felvonulás közben úgy 20x leállt. Alapjárat nem volt, vezethetetlen az autó így. Eldönttem hogy átalakítások jönnek.
-
2015.09.05. - Az eső ellenére jó találkozó volt :) Ha már ott vagyunk füstöljünk gumit is :)
-
2015.09.05. - II. Kunszentmártoni Amerikai Autós találkozó ( esőben még mutat is :D )
-
2015.09.05. - II. Kunszentmártoni Amerikai Autós találkozó
-
2015.09.19. - A kitalált projekt amiről már kissis kollégával beszélgettünk: karburátor... a felvonulás elég élményt adott hogy átbillenjen az injektorról a karbi felé a mérleg. Van aki szerint nem jó ötlet, van aki szerint jó, majd kiderül. Én bízok benne. Ennek nagy örömére lett is szívóteknő karburátorral, de járt hozzá egy alatta lévő V6 is :)
-
2015.09.19. - ideiglenesen mielőtt szétszedésre kerül.
-
2015.09.20. - Másnap levettem a karbit, szívóteknőt, hengerfejeket, sallangokat. A karbi felújításra kerül majd a télen, a hengerfejek meglepően jó állapotban voltak és ezeken kívül még jó pár alkatrész lesz a polcra :)
-
2015.10.31 -11.01. - Ha márát lesz alakítva megnézzük a motort is belülről és a tervek szerint kapna egy átfogóbb felújítást a tél/tavasz folyamán. Kikerül a blokk.
-
2015.10.31 -11.01. - eltűnik a roncs kábelköteg is
-
2015.10.31 -11.01. - A kipufogó is látott már szebb napokat. ez a legjobb állapotban lévő eleme. A katalizátor is valószínű eltűnik. KB addig jutottunk, hogy 2 csavar tartja már csak + a váltó. Ha legközelebb hazamegyek lesz motorkiemelő is és végre kijön.
-
2015.10.31 -11.01. - Öcsém műve. Unalmában csinált nekem egy állványt a szereléshez. Elég masszív darab lett, még vágatok rá egy adapter lemezt és kész lesz.
-
2015.11.28-29. - kissis rámcsörög ebéd után, eljön megnézni az autót. A 3. mondata az volt, hogy jobban járok ha a délutánom azzal töltöm hogy lebontom a lökhárítót, mert nem ér be a rendelkezésre álló zsiráf. Hát így tettem.
-
2015.11.28-29. - Másnap ki is vettük a motort váltóstól. Köszi a segítséget Pityunak, Bandinak és Csabinak :)
-
2015.11.28-29. - Kijött... a körülmények nem egy laborra hasonlítanak, 2 hónapja még itt egy garázs volt :)
-
2015.11.28-29. - Még jó, hogy Öcsémnek van egy használaton kívüli háza ahol tudok majd télen működni :) Ideális nappali összeállítás :)
-
Ezek után majd kezdődik a blokk átnézése, felújítása, karburátor felújítása, összeszerelés, tavasszal a tervek szerint a motorteret kiglancolni egy kicsit. Aztán majd ahogy haladunk :)
Hozzászólások
Sok szerencsés miles-t vele! Jól áll neki a piros :)
Köszöntem :) Igyekszek hadra fogni majd :)
Üdv a sorstársnak! Sok szerencséset vele, rengeteg élményt!
A színe nekem is tetszik :D
Köszönöm :) az elkövetkező élmények a műszaki előtti szerelésekből állnak majd :D
Sok kitartást,és sokezer mérföldet kívánok nektek!!
Köszönöm szépen! :) egyre bizakodóbb vagyok :D