1969 Chevrolet Camaro 383 SS

07

  • Sajnos az ablaküvegeim szörnyen karcosak voltak, így ez a srác papucsban, napokig polírozta gyémántporra, mire elfogadható lett.

  • Némi plusz zajszigeteléssel igyekeztünk felülmúlni a gyári igényeket, lehetőségeket.

  • Tervek szerint halad az elektromosság is.

  • A tetőkárpit úgy áll, mint a cövek! :)
    Gyönyörűen sikerült a helyére tenni, sehol egy lógás, elszakadt cérnaszál....

  • Újabb mérföldkő - jön a motor és a váltó!

  • Először a váltó találta meg a helyét....

  • Kortárs művészet.... :)

  • Indulunk a szerptemberi I. Nemzetközi Oldtimer és Youngtimer Fesztiválra.

  • Nagy közönsége volt az autónak - közönség-kedvenc volt! :)

  • Köszi Switch a képeket - igazán jól sikerült elkapni a lényeget! ;)

  • Még mindig nem voltam megelégedve a fényezés minden apró részletével - bár ez már lehet, hogy csak szubjektív - de azért mindenféleképp átfújattam.

    Biztos kihozta a BS optimális világítása a pigmentek egyenlőtlen rendezőtlenségét.... :)

  • Készre és méretre igazítottuk a kipufogórendszert - nem lesz X-pipe. :(

  • Hiába, legjobb a Flowmaster!

  • Sokáig kerestem a megfelelő kipufogóvégződést, hiszen ez egy kardinális kérdés az autó összképében, míg maradtam a klasszikus formánál, de egy vastagabb, törésmentes, lágyan ívelt 3"-os darabra tettem szert. Ez az igazi! :)

  • Természetesen előről....

  • Az autó építésének végéhez közeledünk, megvoltak az első indítások, apróbb hibák után összeállt.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére