Sajnos az ablaküvegeim szörnyen karcosak voltak, így ez a srác papucsban, napokig polírozta gyémántporra, mire elfogadható lett.

1969 Chevrolet Camaro 383 SS
07
-
-
Némi plusz zajszigeteléssel igyekeztünk felülmúlni a gyári igényeket, lehetőségeket.
-
Tervek szerint halad az elektromosság is.
-
A tetőkárpit úgy áll, mint a cövek! :)
Gyönyörűen sikerült a helyére tenni, sehol egy lógás, elszakadt cérnaszál.... -
Újabb mérföldkő - jön a motor és a váltó!
-
Először a váltó találta meg a helyét....
-
Kortárs művészet.... :)
-
-
-
-
Indulunk a szerptemberi I. Nemzetközi Oldtimer és Youngtimer Fesztiválra.
-
Nagy közönsége volt az autónak - közönség-kedvenc volt! :)
-
Köszi Switch a képeket - igazán jól sikerült elkapni a lényeget! ;)
-
Még mindig nem voltam megelégedve a fényezés minden apró részletével - bár ez már lehet, hogy csak szubjektív - de azért mindenféleképp átfújattam.
Biztos kihozta a BS optimális világítása a pigmentek egyenlőtlen rendezőtlenségét.... :) -
Készre és méretre igazítottuk a kipufogórendszert - nem lesz X-pipe. :(
-
Hiába, legjobb a Flowmaster!
-
Sokáig kerestem a megfelelő kipufogóvégződést, hiszen ez egy kardinális kérdés az autó összképében, míg maradtam a klasszikus formánál, de egy vastagabb, törésmentes, lágyan ívelt 3"-os darabra tettem szert. Ez az igazi! :)
-
Természetesen előről....
-
Az autó építésének végéhez közeledünk, megvoltak az első indítások, apróbb hibák után összeállt.
-
http://www.youtube.com/watch?v=xcb8TcaNh8E
És íme, az első pár méter - no meg a kézzel fogható öröm! :)
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!