1991 Chevrolet Caprice NYPD POLICE

Erősítés és egyebek.

  • Viszlát 100 amperes generátor, üdvözlet 125 amperes, 9c1-es generátor. 😉

  • A Tbi egység.

  • A Tbi tömítés felújító készlet. Muszáj volt.

  • Az alábbi youtube video pontosan bemutatja mit cseréltem a Tbi egységen, az hogy 5.7- es vagy 5.0- ás motoron van az mindegy, viszont van egy hiba a felvételen!!!! A video készítője hibázott, a készlethez jár 2 db nagyon pici szürő, tényleg akkorák hogyha tüsszentessz akkor elrepül, mutatja is, pici fekete kerek keretük van, nem tudja hová való, a rajz nem mutatja így az egyiket berakja egy nem jó helyre! Igazából ezek az injector fuvókák oldalába kellenek, én is kitartóan kerestem de meglett a helyük, kisollóval tudtam a régit kipiszkálni, tehát oda valók, nem máshova! Itt látható a videó:

    https://youtu.be/WNLf2b2rRQw

    Ellenőriztem, bár ez a link címe, innen nem minden platformon érhető el. Egy screenshotot viszont mutatok azért ki és milyen címen rakta fel, nézzétek meg.

  • Tehát az a 2 db pici szürő ide való, ahol karikáztam! Fontos! Lehet valamelyik injectoron nincs ilyen, talán azért nincs a rajzon.
    Amúgy igazából nem volt érezehetően rossz a TBI egység, kis üzemanyag átnedvesedést tapasztaltam az egység kapcsolatánál a motoron, gondolom a tömítés már öreg volt. Ezért döntöttem a teljes felújításon amit nem bántam meg, Rockauton kapható a profi készlet és nem drága, ezután már csak rajtad múlik a szerelése ami egyáltalán nem nehéz!

  • Üzemanyag pumpa csere, nem volt rossz de aki tudja hogyan lehet csak cserélni ha beszarik az megérti. Aztán volt gyertyakábel, elosztó rotorral, gyertyák. Üzemanyag szűrő. 3 db gömbfej, stb stb. Megelőző karbantartás fontos!

  • A rugótörés. Nálam mem törött még el de tudom mi az oka. A piros nyillal jelölt pont. A Gm bűszke lehet az ennyire durung rugóvég levágására. A rugó saját magát töri el mert felütközik a következő ív a végen.

  • A megoldás a vágás a szaggatott vonal mentén, hogy meglegyen a szelídebb felfekvése a következő ívnek. Mindenkinek javaslom megelőzésképpen aki kiszedi a rugót.

  • És a bizonyíték. Ez már tudtommal egy cserélt rugó de már, a gyökér módon levágott vég elkezdte csiszolni az ivet ahol bekarikáztam. De ez már megoldódott, ahogy látszik az alsó ív lapításával.😊

  • SS Impala sway bar from ebay. Nem így ment alá. Szépen újra festve!!!

  • A hátsó torziós rúdhoz kellett 2 konzol. Na azt nehéz találni, így elkészítettem őket, szuper lett.

  • Vettem még egy garnitúrát. Made in Taiwan. 47 USD az ebay on. Nekem az Atlantic Motors hozta haza, köszi Géza.
    A fekete közepét adják mellé, neked kell felragasztani, a Caprice feliratot ( azt nem adnak) matricásommal gyártattam le, igen eredeti picit más de azt hiszem elég jó így. Van két méllyedes ami gyárilag fekete, na azt én húztam ki fekete lakk filccel. Összességében nekem megéri, szebb mint az ütött kopott eredeti aminek ha szép darabja ennyi és ami a lényeg! Ez teljesen műanyag, tehát könnyű, nincs a tömegéből adódóan nagy tehetetlensége ha a kocsi kereke nagyot pattan és így nem repül le! Ezért vettem.
    Dobozba be, elrak. Már egy ilyen garnitúra fent van 2 éve, hibátlanul. Ajánlom mindenkinek! Tökéletes, igényes másolat!

  • Hátsó új lengéscsillapítók. 😉

  • ... és az elsők. 😉

  • Váltó , hátsó kihajtàsnàl persely és szimering csere. Kardán le, váltóról sebesség jelző ház levetele, régi persely kinyomása új be ,majd új szimering. Majd alapos tisztítás után vissza minden.

  • A kardán már több tizedet lötyögött oldal irányban, ez a kardán berezonálásához is vezethet.

  • Öt kellett levenni.

  • A szép új persely belül és az új szimering.

  • Az oldal irányú kotyogás teljesen megszűnt. 😉

Hozzászólások

  1. Zola  - 2017. november 26. 21:03

    Üdv újra a lejtőn!

  2. policecaprice  - 2017. november 26. 21:09

    Muszáj, tiszta depi voltam enélkül. ☺

  3. LepényBalázs  - 2017. november 28. 08:41

    Végre újra jó kezekben az Autó :) Örülök, hogy Hozzád került! Hajrá, Officer!

  4. policecaprice  - 2017. november 28. 10:00

    Valamilyen irányba el kellett vinni ezt a kocsit, így szürkén csak mindig pár hónapig izgalmas, aztán tolják tovább mert ráúnnak ami érthető is. Egy tökéletes állapotú már van itthon úgy is. :)

  5. USACARS  - 2018. január 14. 17:22

    hello, nekem is tetszik az ilyen tipikus amerikai police. van is,"csak" 1:18 modellben :) meg van az LAPD kivitel is. sok évig kerestem ilyet,de láttam igaziban,szolgálatban is ilyeneket annak idején! sok sikert hozzá,remélem sikerül megvalósítani!

  6. USACARS  - 2018. január 14. 17:26

    :)

  7. M.Tom  - 2018. március 6. 09:31

    Hááhhááá na végre pár ízelítő kép! Hajrá, alig várom a végeredményt!

  8. alien576  - 2018. április 2. 22:35

    Csodálom a kitartásod Peti, nekem egyszer is elég volt! Kíváncsi vagyok a végeredményre! :D

  9. BEAR  - 2018. május 1. 21:35

    Szép lett!

  10. nsandor  - 2019. április 17. 14:29

    Nagyon jó látni, mennyi mindent megcsináltál a kocsinkon! ;) Le a kalappal, jó kezekbe került.
    A TBI felújításról még rakhatsz föl infókat, honnan indult a dolog, milyen lett?
    Még egyszer gratulálok, csak így tovább!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére