1987 Chevrolet Caprice

2012. 05.

  • Festés és tetőfestés projekt elindult!
    Eredetileg vinyl-tetőn gondolkodtam, mert gyárilag is az volt rajta, de egyenlőre költséghatékonysági szempontból festésben maradtunk, meg persze nem találtam megfelelő vinylt a környéken...

  • Megjöttek a festőtől is a képek...

  • Újra a TNC garázsban, festés utáni összerakás...

  • Wax kész, reggel irány Szeged!

  • Dénesékkel cruisin' Szegeden, majd találkozó a Banditákkal...

  • Suncity's cruisin'...

  • Nem nagy változás, csak picit begomboztam a tetőkárpitot, 2 órát pöcsöltem vele, de szerintem jó lett...
    Meg legalább tart is...

  • Ez még novemberi videó, csak akkor valamiért nem sikerült beilleszteni a motornak, de nemsokára készül újabb addig is egyenlőre ennyi...

    Egyébként nem tudom, hogy a kanadai származása miatt, vagy csak szimplán a mérete végett, de a kocsi mágnesként vonza a juhar magjait, tegnap kiporszívóztam kívül-belül, még a motorteret és a vízcsatornákat is, de kívülről megint tele van... :P

  • Holnap lesz a kapcsolatunk 1 éves... :P
    Sok jó dolog történt azóta, sok km (11000+), sok benzin :), sok móka és sok barát...

  • Első szülinapján(nálam) torta helyett kapott egy pótkereket, amiért január óta nem bírtam felmenni Pestre...
    Így most egy újabb 300 km túra gond nélkül... igazából nem nagy kunszt, mert kb. 100 km hiányzik a 12000-hez egy év alatt...

  • A pótkeréknek is kell egy születésnap... pontosabban egy nap újjászületés... :P

  • Kész! Felkerült rá egyenlőre egy 235/70 Yokohama, mert a Pirelli még a gumisnál van...

  • És "örök" nyugalomra helyeztük(Látjátok feleim szümtükkel mik vogymuk, csomagtartó, kárpit, pótkerék vogymuk)...

  • Persze a nap további része sem telt értéktelenül és érdemtelenül, végre beszereltem egy nekem megfelelő órát, persze abban is volt némi kanyar... :P

  • Az úgy volt még több, mint egy éve(2 nappal)mikor hozzám került a Caprice, a gyári Delco(japán) 2 DIN méretű rádió volt benne Delco hangszórókkal.
    Persze a rádió be-/ki-kapcsoló nyomógombját valaki eltüntette, konkrétan lyuk volt a helyén és fixre volt kötve a rádió, vagyis gyújtásra elkezdett recsegni/sercegni akármi, valamint kitolta a 16 méteres árbócantennát(nah jó, csak 1,5 méter)...

  • Persze a rádió kazettás volt, ami nem működött benne, de nem is 8-track, sima EU-s kazi, amit egyébként is kb. 15 éve nem hallgattam, és most sem...
    Aki ismer, az meg tudja, hogy rádiót sosem hallgatok(kivéve a GTA-ban), úgyhogy muszáj volt letekerni a hangerőt a minimumra, bár még akkor is szólt, valamint az antenna is meredezett felfelé, meg lobogott a szélben feleslegesen...

  • Még az első néhány hétben raktam bele egy kici, óccó, de szépen szóló 1 DIN fejegységet, ami CD/SD/MP3/USB/AUX/rádió funkcióval rendelkezik, a gyári hangszórókkal, bár az egyik hátsó feladta a harcot ősszel, így két új került hátra, szebben is szól...
    Erőlködő, mélyláda nincs, ott van elől a 8 csöves erősítő és hátul a két subcső... :P

  • De bizony a gyári rádióval kikerült a piros(pff) LED óra is, aminek a kijelzőjén megjelenő adatokat időnként(muhaha... :P) szerettem volna a magamévá tenni...
    Sokat kerestem mindenfelé, de mindenhol LCD voltak csak, LED sehol, még ebay-en is múlt héten sikerült megfelelő méretű és kék színűt találnom, amit ma egy "kisebb" sz*pás árán beépítettem!

  • Igen, sokak szerint ronda, nekem töknyolc, funkcionális...
    És igen kék(Pisti egy szót se, ez nem motorblokk... :P), mert nekem ez tetszik...

  • De azért, hogy mégse menjen egyszerűen a dolog, a kemény $9,99+free shipping órát Cseng a negyedik sor 23. dzsunkáján találomra forrasztotta készre, gondolom remegett keze a "sok" rizstől...
    Az antitálentum ampervadászok kedvéért elmesélem, a többiek átugorhatják. Bár a Discovery sem velem szerződne le az Ampervadászokâ„¢ 3 teljes évadjára, azért sikerült a kiscsávónak egy jó órát legeltetni...
    Adva van ugyebár 3, azaz 3 darab madzag, a színvilág igalmas színeiből rögtön 3, azaz 3 színben. Nevezzük is nevén őket fekete, piros és zöld. Lássuk be, sok lehetőség nem állt Cseng előtt, de neki mégis sikerült a lehetetlen!
    Minekután kibontottam a középkonzolt és kibuktattam, nőgyógyász módszerrel(hosszú ujjak + csipesz) bekötöttem jó zsugás módjára(színre-színt), természetesen nem működött... O_o

  • No sebaj, újranéztem mindent, nem-e csúszott ki a csokiból(antitálentumoknak sorkapocs), minden a helyén volt, csak nem működött!
    Lekötöttem mindent, majd kb. fél óra múlva annyit sikerült elérnem, hogy működött, de a gyújtás levétele után újra ráadva ismét 10:00 volt, mint alapbeállításon...
    Újabb bő félóra után aztán meglett a helyes bekötés, de akkor már Cseng családfáját a Ming dinasztiáig tudtam visszavezetni...
    Tuti színvak a csávó, és ő 3 db szürke tyúkbelet ragasztott a panelra, de az antitálentumok kedvéért:
    - fekete = fix negatív szál(földelés, test)kivéve a pozitív testelésű autók
    - piros = fix pozitív szál
    Ez a kettő kell ahhoz, hogy az óra/rádió/stb. ne felejtse el az időt/beállításokat.
    - zöld = gyújtás, ekkor kapcsol be ténylegesen a kijelző

    Jelen esetben a következő volt a fennforgás oka:
    - fekete +
    - zöld -
    - piros gyújtás

    Mondhatni így jártam, de megoldottam... :P

  • Lali, mennyire vagy túsz?

  • A ma délelőtt sem telt el eseménytelenül, legyártottam egy új légszűrőt, mert az előző igencsak megérett már a cserére...
    Egyszer ráveszem magam, és megszűntetem a káoszt a motortérben...
    Ha egyszer elhatározom és kiveszem a motort... :P

  • Valamint lecseréltem a négyévszakos vákuumszelepet is, mert az előző inkontinenciás lett és pont a jobb oldali dekni hátuljára csöpögtetett, onnan a leömlőre folyva elég filmesen nézett ki, amikor megállás után a motorháztető alól dőlt a gőz...

  • Letesztelve, minden rendben!

Hozzászólások

  1. Szecső  - 2011. július 3. 19:08

    Isten hozott pappa! Hajrá

  2. reici77  - 2011. november 19. 12:07

    Csinos darab!

  3. alien576  - 2011. november 19. 14:12

    köszi!

  4. tomeck  - 2011. november 30. 19:09

    Látom jó helyre került PÉ járgánya!
    És még szebb is lett!!!

  5. Szecső  - 2011. november 30. 21:35

    a 3 wheelin gec jó!

  6. alien576  - 2011. december 1. 00:19

    köszi, tomeck!

    ugye, milyen jól mutat, Ati?
    talán egyszer megcsináljuk... :)

  7. LepényBalázs  - 2011. december 1. 10:11

    Még mindig állatul néz ki a Gép, a csikozás is király lett! A PS-os képről nem is beszélve :) GRAT!

  8. FordBuick  - 2011. december 1. 11:06

    Nagyon szép! Nézegettem én is az autót, de végül egy másik Capice lett.

  9. customman  - 2012. január 25. 14:34

    Jó kis garázs! :)

  10. alien576  - 2012. január 25. 16:58

    köszönöm! :)

  11. Patent Laci  - 2012. március 22. 18:01

    Gratulálok! Szép lett a felni!

  12. alien576  - 2012. április 3. 12:52

    Hála neked, és Imi barátomnak! :)

  13. Long74  - 2012. május 11. 12:28

    Fasza lett!! Gratula hozzá!!!

  14. policecaprice  - 2012. június 1. 15:11

    Nagyon szép kis kocsi! Gratula.

  15. tomeck  - 2012. június 4. 15:16

    Egyre faszább,és faszább.
    Ezért van nekem is ilyen!!!

  16. Toda  - 2012. július 31. 19:09

    hmm tetszik a fólia az ajtón, az enyémre is lehetne ilyet valahogy?? :)

  17. alien576  - 2012. augusztus 1. 00:22

    Természetesen, elég sok színben van, e ez a fehér például nyomtatható is eleve, 3D járműfólia egyébként, nagyon pöpec cucc!

  18. alien576  - 2012. augusztus 1. 17:34

    Az még kicsit odébb van, legalábbis pénzileg... :)

  19. Toda  - 2012. augusztus 1. 19:39

    drága móka ez a fólia?? :P
    nem tudom Debrecenbe foglalkozik ilyennek valaki?

  20. alien576  - 2012. augusztus 1. 20:40

    A négy ajtóra anyag+felrakás 25k...
    Viszont ez a nyomtatható és nem lamináltuk le, akkor vastagabb és sokkal fényesebb lenne...
    Meg persze van ettől fölfelé... :P
    De az eleje/vége az olyan 80 környéke lesz majd...

  21. basic  - 2012. augusztus 11. 12:44

    Frankó garázs!
    jó volt olvasni, látni!

  22. kema1  - 2012. augusztus 23. 09:59

    szép a gép, Komáromban volt szerencsém találkozni is vele. A tolóvasba nem köthet bele a yard?

  23. tomeck  - 2012. szeptember 2. 19:27

    Bazzeg ez egyre pöpecebb!
    Öröm nézni a garázsodat!

  24. Toda  - 2012. szeptember 3. 19:46

    Rá se ismerek a vasra már! :)

  25. FordBuick  - 2012. szeptember 6. 13:25

    Basszus! Sajnálom! De szörnyű így látni egy dédelgetett kedvencet.

  26. gulyasdavid  - 2012. szeptember 6. 13:53

    Húú basszameg, NAGYON SAJNÁLOM a dolgot, ha bármiben tudok segíteni csak szólj! Remélem azért neked nem lett bajod!

  27. Pedro  - 2012. szeptember 6. 17:37

    Hát baszki, nem nagyon lehet mit mondani :(

  28. Pedro  - 2012. szeptember 6. 17:37

    Hát baszki, nem nagyon lehet mit mondani :(

  29. HöZsö  - 2012. szeptember 6. 17:39

    Nagyon sajnálom!

  30. kriszchevy1982  - 2012. szeptember 6. 18:16

    .... Nagyon sajnálom a kialakult helyzetet....
    Remélem eléred majd az elképzeléseid újra!

  31. bumbi  - 2012. szeptember 6. 18:31

    Sajnálom... Remélem lesz erőd, időd, pénzed és a lehető legjobb döntést tudod meghozni magad és az autó szempontjából is.

  32. csipi  - 2012. szeptember 6. 18:40

    Részvét!

    Fel a fejjel...mindig van tovább!

  33. bone  - 2012. szeptember 6. 19:19

    Hű, nagyon sajnálom. A lényeg, hogy megúsztad.

  34. Szerviznorbi  - 2012. szeptember 6. 19:52

    ÓÓÓ, Gyász!

  35. alien576  - 2012. szeptember 6. 20:27

    aranyosak vagytok, köszi...
    majd megálmodom még...

  36. Toda  - 2012. szeptember 6. 20:39

    bakkkeeer, most hívtak haveromék hogy mi történt veled, remélem nem lett bajod! :(

  37. macózoli  - 2012. szeptember 6. 21:02

    Nagyon sajnálom, remélem jól vagy! Fel a fejjel azért, ilyen könnyen nem szabadulsz a V8-tól!

  38. DRW  - 2012. szeptember 6. 21:59

    Dekár... Részvétem . :( Vérzik a szívem ilyen láttán.. Remélem össze tudod kalapálni és nem végzi donorként.

  39. Skyhawk  - 2012. szeptember 6. 22:27

    Nagyon rossz látni a képeket is,hát még neked élőben...képzelem...A fő,hogy nem lett bajod!
    Fel a fejjel,aludj rá párat,és megtalálod a
    legjobb megoldást!Hidd el,sokan akarjuk újra
    készen látni a járgányt!!!

  40. Cece  - 2012. szeptember 7. 00:56

    Basszamegbasszamegbasszameg!

  41. Cece  - 2012. szeptember 7. 00:57

    Basszamegbasszamegbasszameg!

  42. Tornado  - 2012. szeptember 7. 08:05

    Baszkiii :((((( Nagyon sajnálom de fel a fejjel!!!

  43. pitta  - 2012. szeptember 7. 08:36

    Gyász.
    Mihamarabbi felépülést!!!

  44. Flanker  - 2012. szeptember 7. 11:59

    Nagyon sajnálom:/

  45. Zephir  - 2012. szeptember 8. 22:35

    áhh Árpi.. sajnálom :-((

  46. Szecső  - 2012. szeptember 9. 14:48

    Ha valamit kell segíteni szóljál!!

  47. janesz85  - 2012. szeptember 9. 17:42

    ahhh, nemigaz!! :(

  48. Sztraki  - 2012. szeptember 15. 22:38

    Sajnálom a járgányt, de legalább Neked nem lett bajod! Ha az újraépítés mellett döntesz, van egy felesleges bal első sárvédőm és pár díszlécem.

  49. yenko89  - 2012. szeptember 16. 20:15

    Erre nem nagyon lehet mit mondani. Még meg is jegyeztük Komáromban, mennyire szép a Taxi és a Police egymás mellett, ráadásul nem messze parkoltatok a mi sátorhelyünktöl. Legszíwesebben elsírnám magam, borzalommal vettem erröl tudomást:S

  50. alien576  - 2012. szeptember 20. 16:59

    Sztraki, érdekel a dolog, mert meg lesz csinálva a gép, kérlek írj már pm-et, hogy megbeszéljük!
    köszi!

  51. kisge  - 2012. október 21. 13:34

    Örülök, hogy nem adtad fel.

  52. FordBuick  - 2012. október 21. 13:43

    Hajrá! Biztos nagyon kemény menet lesz, de még jobban fogod szeretni, ha sikerül feltámasztani.

  53. bumbi  - 2012. október 24. 09:58

    Na, szuper! Kitartás!!

  54. policecaprice  - 2012. november 8. 17:41

    Ezt az arany autót ismerem szerintem, jó lesz ez így. Fasza.

  55. DRW  - 2012. november 8. 17:49

    Ez az! Hajrá... Nagy kár lett volna érte.

  56. the rookie  - 2012. november 19. 10:08

    A macska is olyan mint az úttörő, ahol tud, segít. :)
    Sok sikert az újjáépítéshez!

  57. Long74  - 2012. december 3. 19:29

    Kitartás!! Ilyen segítséggel hamar készen lesz!

  58. FordBuick  - 2012. december 6. 10:55

    Jó olvasni, ahogy napról napra előrébb vagy vele. Hajrá!

  59. alien576  - 2012. december 6. 13:04

    Köszi a biztatást!

  60. policecaprice  - 2012. december 10. 15:57

    Nézem ezt az arany színűt a csavaros lökhárítóival gumicsík helyett meg a fapados belsejével, biztos nem hétköznapi családi autó volt. Jó,hogy megtaláltad. Figyelem a fejleményeket.

  61. bumbi  - 2012. december 19. 18:40

    Tudod, bár soha senkinek nem kívánnám még azt sem, hogy egy karcolás essen az autóján, de a szerencsétlenségeddel az egyik legjobb garázst hozod össze. Csak így tovább, kitartás!

  62. alien576  - 2012. december 21. 15:00

    nem vágytam hírnévre, főleg ilyen áron, de köszönöm! :P

  63. helmiotto  - 2012. december 30. 18:44

    Még most látom mi történt! Nagyon sajnálom, gondolom mit érezhettél! Sok sikert és kitartást!

  64. Long74  - 2013. március 11. 21:15

    Gratulálok!! Nagyon szép lesz!!!

  65. USACARS  - 2013. március 11. 23:11

    jó látni,hogy újra menetkész lesz!

  66. alien576  - 2013. március 12. 15:57

    köszi srácok!

  67. Tornado  - 2013. április 21. 11:53

    Meg se merem kérdezni a tiéd mikor lesz kész :D::D:D:D:

  68. Tornado  - 2013. május 21. 07:00

    Nagyon frankó lett!!!!!GRAT!!

  69. kissis  - 2013. június 14. 15:52

    Apám!!!! KéK!! Vízcső????? Ezt is megértük?! ?! :D :D

  70. kissis  - 2013. június 14. 15:53

    Már várom mikor kékül be a motor! :D :D

  71. bandi111  - 2014. október 19. 21:22

    Jövőre már remélem megyek veletek a konvojban :)

  72. Latyi  - 2014. december 24. 20:42

    Nem dűlöngél annyira?Az üldözéseknél hasznos lesz ez a jó irányú változtatás.:-)

  73. csaba72  - 2015. április 14. 20:11

    El is kelt a nagyvas?

  74. alien576  - 2015. április 15. 06:06

    igen, elkelt! sajnos vagy szerencsére ez még nem világos... :)

  75. csaba72  - 2015. április 19. 19:49

    Milyen V8 nagyvas érkezik a megüresedett helyre?


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére