1979 Chevrolet Caprice Classic 2 door Coupe

Caprice

  • Úgy kezdődött hogy megismerkedtem Tomival,majd hetekig telefonon az autóról beszélgettünk,tervezgettünk.
    Először 350-esben gondolkodtunk,majd jött a stroker kitt ötlete.
    Aztán rájöttünk hogy azt úgyis kinőném,így jött a 454 BB.Persze megtartottuk a stroker ötletet,így lett a cél a 496.
    Ehhez persze nem volt elég a váltóm,a hidam,a fék,stb...

  • Az autó motorja már haldoklott,de még elvitt Győrig.
    Elkezdődött a szétszedés.
    Közben rengeteg alkatrészt szereztünk be,Summit,Ebay,meg más tunning cégektől.
    Közben úgy döntöttünk hogy az igényesség jegyében az alváz is kiugrik az autó alól.
    Pár kiló vas erősítésként való beheggesztése után homokolás,majd feketére festés következett.

  • Persze a futómű alkatrészei is homokszórva és festve lettek.

  • A motor is készül

  • Megjött időközben a hid is.
    HeavyDuty házat kértünk,biztos ami biztos.
    Az installáláskor derült ki hogy Cr-Moly ötvözetből készült.
    Szerintem ez az autó legerősebb része

  • Útra készen.
    Remélem mihamarabb viszontlátom.

  • Tűzfal teteje. Kicsit lyukas :-)

  • Halad a meló,a bódé jobb mint vártuk,persze van így is mit javítani.

  • A hátsó kerékív kicsit meg lett szélesítve hogy a 315-ös dragradial gond nélkül elférjen.
    Közben az autó hazaérkezett,következő útja a fényezőhöz vezet.

  • A Wilwood front set is helyére került

  • Az autó szíve lassacskán elkészül

  • Ja,a kipufogó.
    Rozsdamentes,polírozott.84 mm-es cső.
    Anakonda vazze :-)

  • Leszedtük a kasztnit,néhány barátom segítségével egyszerűen felemeltük,majd rátettük az előre elkészített gurulós állványra.
    Olyan lett a csupasz alváz a 4 bazi nagy kerékkel meg motorral mint egy go-kart.
    Kíváncsi lennék mit menne így!?

  • Manóka heggeszt.

  • Így néz ki beszerelés előtt

  • A váltótartó egy műremek.

  • Ez már későbbi kép,ez árulkodik a felülről nem látható igényes,minőségi munkáról.
    Sajnos kevesen látják.

  • Gumik hosszú útra.
    Padlógázhoz nem valók

  • Most ilyen a belseje,lehet alakítok majd rajta.
    A müszereket jobb lenne láthatóbb helyre tenni.
    Az idő sürgetése miatt nem foglalkoztunk ezzel.

  • Ez az első futamom.
    A csővázas kurva hangos volt,fel kellett húznom az ablakot,ez később kiderült hogy felesleges volt.3 métert ha mellettem volt,lemaradt hamar.
    Nem sok mindenre emlékszem,az elején nagyon figyeltem,aztán 300 méternél nagyon féltem,a célban meg jött a flash.
    Alig vártam hogy mehessek mégegyet.

    Ja,a legjobb idő 11.41 lett,a célvonali sebesség meg 209 km/h.
    Országos csúcs.

  • a munka eredménye

  • Jövő héten kezdem szétszedni,muszáj a kasztnit rendbe tenni.
    Ráfér.
    Tavaszra szeretném kilakatolva,újra fényezve látni.
    Nem,nem lila lesz. :-)

  • A projekt tökéletesítése is folyamatban van,már vettem egy ilyen főfékhengert a fékhatás tökéletesítése érdekében.


    Folytatás lesz majd.Egyszer csak.

  • Megkezdtem a szétszedést a lakatoláshoz.Hátul kezdtem,majd elöl folytattam.

  • Egész jól haladok,mindent egyedül csinálok.
    Néha jó lenne ha 4 kezem lenne.

  • Magam is csodálkozom hogy belevágok ilyen melóba.
    Sose tanultam,semmi közöm az autószereléshez,önképző vagyok.
    Itt ezen a ponton vannak kétségeim,de megbirkózom velük.
    Jó lesz ez! Mondogatom magamban.

  • Kicsit keményítünk.
    Lassan ez is kész lesz.
    Kivehető a cső kb 1.5 óra munkával.Persze hátul ülni nem lesz éppen leányálom.Legfeljebb a kislányomnak :-)

  • A fényezés a régi festék eltávolításával megkezdődöt.

  • Szép színű az alapozó.

  • Kifejezett kérésemre a lehető legminimálisabb mennyiségű gitt került a karosszériára

  • Ezt a színt választottam.

  • Kezdődhet az összeszerelés

  • Közben itthon készülnek az apróságok.Homokfúvás után alapozás,majd mattfekete festék kerül rájuk.
    Ezek nem látható helyekre kerülnek,de fő a precizitás!

  • Na ma helyére került a bódé. 3.5 hónap alatt kilakatolták,és fényezték.Elég jó tempó,remélem ezt tudom tartani az továbbiakban.

  • Az összerakás rohamléptekkel folyik.

  • Elhelyeztem a kapcsolókat,valamint az új műszerfelet is beépítettem.
    A vezetékezés 3 napig tartott,nem volt egyszerű.

  • Ülések,váltókar kész,a szőnyeg a szigeteléssel a motor beállítása és kipróbálása után kerül bele.
    Övek nagyon faszák lettek,ha megfeszítem,levegőt is alig tudok venni.

  • Ilyen képet többet nem tudok csinálni,már beragasztottuk az ablakokat.
    Gyakorlatilag az üveget kell betenni az ajtókba,meg a kárpitot feltenni,és kész az összeszerelés.

  • A súlycsökkentés jegyében kapta hátra azt a műanyag lökhárítót,amit egy ismerősöm készített.
    Ideiglenesen lett fekete,majd ezüstszínű lesz.

  • Kitoltam végre a garázsból,útra készen.
    Most elviszem Győrbe, ahol még vár rá 1-2 apróbb projekt.

  • Már nem lila :-))

  • Szépek ezek a párhuzamos vonlak ahogy a napfény csillog rajta

  • És az első kép az autó jelenlegi állapotáról. :-))))
    Váltó upgrade TH350 ről 4l80-ra.

  • Na mielőtt azt gondolnák hogy jó kis gánymunka ez,itt egy kép a kész kardánalagútról.

  • Itt meg már a váltókar is a helyén van.

Hozzászólások

  1. Zola  - 2006. augusztus 10. 17:57

    jókocsik!

  2. slowlow  - 2006. augusztus 10. 18:50

    Látom figyelsz! :-)
    Amugy köszi!

  3. gergew  - 2006. augusztus 10. 19:46

    Grat! Nem tudom eldonteni melyik szebb!

  4. Ajtofelfa  - 2006. augusztus 10. 20:51

    A pickup jobb, mint a Caprice! :-)

  5. Yellopages  - 2006. augusztus 11. 07:17

    Na, mostmar csak 1 NOS dinnyefoldet kell venned, es indulhat a biznisz :)

  6. Lionxxx  - 2006. november 10. 23:26

    szuper a gép! büszke lehetsz rá!

  7. párduc007  - 2006. november 11. 09:14

    Gratulálok mindkét vashoz és a jó eredményekhez!

  8. matev  - 2006. december 4. 08:57

    GyerünK Peti! Jó lesz ez,jövöre egymás mellet állunk a rajtvonalnál! :D

  9. slowlow  - 2006. december 9. 22:46

    Köszi a jó szavakat!Igyekszem!

  10. szaszy  - 2006. december 12. 11:38

    Nagyon tetszik, megérdemli, hogy a külseje is makulátlan legyen. Hajrá! :) Milyen színű lesz, ha nem titok?

  11. slowlow  - 2006. december 14. 22:45

    Melyikre gondolsz?
    A pickup zöld,a Caprice kék lesz. :-)

  12. TTamás  - 2007. február 10. 23:43

    Abba a klímába csak jég kell és megy is ?...királyság. :-)

  13. slowlow  - 2007. február 10. 23:56

    Legalább nem vesz le lóerőt :-)))

  14. mcarlo  - 2007. március 22. 18:26

    Úri autó kinézete lett! Szinte kár lesz érte a pályán :-)

  15. oldskaresz  - 2007. március 25. 14:08

    Gratula!Nagyon király lessz a gép!Sok sikert!

  16. Fipe  - 2007. március 25. 20:49

    Gratula csak igy tovább!!!!!Fasza lett a szine!!!

  17. matev  - 2007. március 26. 07:38

    Baszki Peti,simán rámversz a projekt tempoddal!

  18. slowlow  - 2007. március 26. 12:32

    Képzeld mi lenne ha nem lenne a térdem akkora mint egy cipó! :-)))

  19. policecaprice  - 2007. április 20. 22:02

    Ez rohadt jól néz ki,mint egy kibaszottnagy makettautó,gyönyörű ez a kék szín,fasza! Ügyes vagy!

  20. mcarlo  - 2007. április 23. 12:28

    Jó tempót diktáltál. Nagyon szép lett (megelőlegezem a bizalmat a hátralévő 2% munkának)!
    Gratula

  21. Capt  - 2007. május 10. 22:56

    Na most kiderült a titkos Tuboly tuning! :)
    Mennyiért sikerült berakni Tamást kardánnak? :D

  22. zsozso5000  - 2007. május 28. 23:16

    A kocka kasznik közül, nekem ez a legszebb formáju modell. És te gyönyörűem megcsináltad.

  23. slowlow  - 2007. május 29. 08:26

    köszi :-)

  24. Bittó Sándor  - 2008. január 8. 10:35

    Szia Slowlow!

    Van egy ugyanilyen truckom, és szeretném ellenőrizni az alvázszámát, neked sikerült? Én sehol sem találok megfelelő helyet ahol dekódolhatnám. Az is jó lenne ha tudnám a tied, mert akkor legalább következtethetném az enyém eredetiségére. Köszönöm.
    Légyszives hívj vagy csörgess meg, vagy email.: olds@t-online.hu 06209347307

  25. Németh Miklós  - 2008. január 15. 20:14

    Helló!

    Egy 47-es Chevy Fleetmaster hez keresek alkatrészeket. Sokminden kellene:karburátor,kapcsolók,apróságok stb. Ha lenne valami ami Neked nem kell már az átalakítás miatt kérlek dobj egy mail-t.
    pmax@t-email.hu

    Üdv: Németh Miklós

  26. slowlow  - 2008. január 18. 18:21

    Sándor! Írtam emilt a megadott címre,de nem jött válasz.
    Lehet tudnék segíteni vin megfejtésében.

  27. slowlow  - 2008. január 18. 18:22

    Miklós! Ha marad felesleges alkatrészem,feltétlen szólok.
    Üdv

  28. uzsz  - 2008. február 29. 15:18

    Nagyon faja lett a vasad, gratula

  29. !sharky  - 2008. május 27. 15:56

    Szép vasak, jó munka, gratula! ;)
    A Pick-Up-ra kiváncsi leszek. Nagyon baba forma!

  30. FirebirdV8  - 2008. július 17. 18:00

    Gratulálok az autóhoz. Várom (várjuk) a további sikereket.

  31. fahazas  - 2008. augusztus 11. 22:39

    Tényleg nagyon szép a vasad! Érdekesség képen egy kedves barátom (USA)hozta be ezt az autót Németből,800 Márka volt az ára és egy Olasz fickó volt az eladó,probléma mentesen hazaérkeztek vele!

  32. Toe Cutter  - 2008. november 21. 06:57

    Nagyon király lesz ez a Carprice Slowlow!Nekem is nagy kedvencem!Sok sikert hozzá!

  33. katus  - 2009. február 18. 11:09

    Azt hittem az utcán látva a buszt,hogy csak valami alkalmi ügylet,de sok sikert a családi járgányhoz,el kell gondolkodnom ,hogy ez a jó megoldás nekünk is.

  34. ARAB  - 2009. március 4. 19:43

    BUSZT mindenkinek..

  35. vorosoktober  - 2009. szeptember 13. 22:52

    Szép busz:)teccik

  36. troger  - 2010. május 25. 20:54

    Volt szerencsém látni élőben..Nagyon megy a szekér..:P

  37. slowlow  - 2010. május 25. 20:58

    Köszi!

  38. Lord_KROK  - 2010. május 26. 14:58

    Szép autó! nem ezt láttam Debrecenben 2010 április 3-án? Mert úgyrémlik...

  39. slowlow  - 2010. május 26. 23:30

    Nem tudom melyik autóra gondolsz,de nem hiszem egyébként,ebben az évben még nem voltam arra..

  40. oliverphaser  - 2011. január 18. 20:13

    Minden elismeresem!

  41. bone  - 2012. július 27. 09:55

    Eladtad tényleg? De kár!

  42. slowlow  - 2012. július 27. 09:58

    Ja,elment.

  43. FordBuick  - 2012. július 27. 10:44

    Örülünk vagy sajnáljuk? Dögös gép volt!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére