1997 Chevrolet Cavalier Coupe

Cavalier

  • Zöld kaviár. Több hónapos alkudozás után sikerült ma megvennem egy idős házaspártól a Chevyt, akik három évesen hozták haza magukkal Canadából, amikor hazatelepültek nyugdíjas éveikre, természetesen újonnan vették kint.

  • Nem annyira kicsi, 462 hosszú, 180 széles. 122 ezret raktak bele 15 év alatt. Ez látszik is az állapotán. Minimális parkolási sérülések vannak rajta, egyébként soha nem volt törve, mindenhol gyári a fényezés. Igen, körbe is mértem.
    A felni nem gyári, de illik rá, 17-es a 14-es lemezfelnik helyett.:)

  • Teljesen más, mint az eddigi vasaim, furcsa, hogy nagyon jó a fék, feszes jó futómű, pontos váltó.

  • Hogy miért? Kellett egy napi kisebb fogyasztású igénytelen kocsi. Se klíma, manuál váltó, tekerős ablak, nincs még centrál zár se. Két légzsák, csomi kulccsal nyílik, nincs hátsó ablakfűtés se (legalább nem romlanak el), viszont van tempomat. Érdekes egy szerzet. Jópofa kocsi, nem zörög kívül, nem recseg belül, pedig Usa vas, Chevrolet (Usa) fejlesztésű a motor-váltó, futómű is. 7 liter alatt eszik.:)

  • Viszonylag jól sikerült a borostyán index bele hekkelése is.
    Még a kereskedői matrica is meg van.

  • Az antenna nem gyári...

  • Fényezetlen lökhárítók. No extra!:)))

  • Belseje is szép, egyszerű, de jó állapotú. Hihetetlen, hogy szinte semmi extra nincs, alig vannak gombok...

  • Meg van az összes könyv, használati utasítás, a JVC rádiósmagnó könyve, három gyári kulcs, minden.

  • Ez a kedvencem, a hátsó ülést le lehet hajtani. Ez elég ritka a kétajtós kupéknál.

  • Még a szomszéd kecskéknek is tetszik!:)))

  • Elöl nagyon nagy a hely, de hátul is mélyített ülések vannak és simán jó négy embernek.

  • 15 év szinte nyomtalanul.

  • Tekerős.

  • Ja, van könyöklő és meglepően jók az anyagok.

  • Ez jobban illik rá és talán fiatalítja is a kocsit kicsit...
    MIM 7,5 colos alufelnik, 1,2cm szélesítő pogácsa, 235/45/17 gumik.

  • Le lett cserélve az olaj, olajszűrő, légszűrő, gyertyák, termosztát, hűtővíz.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére