Az autót 2013-ban vettem. Mikor még általános iskolába jártam ez az autó és egy hosszú platós zöld álltak a Baross utcában. Mindíg ha arra jártam nézegettem, a buszról csodáltam őket.
Aztán körülbelül 17 évvel késöbb a bíbor lila színű az enyém lett. Milliónyi hibája volt mint esztétikailag mint műszakilag. Minden gyári volt rajta. 8 ból 6 henger járt csak, felfüggesztésbe Lada alkatrész, lyukas pufó, ablaktörlő nyugdíjba ment majd a fényszóró is... Három évnyi használat után és jó pár tréleren szállítás után jött az elhatározás hogy fel kéne teljesen újítani.
Most itt tart az autó! Az utolsó simítások vannak hátra a teljes körű felújításból.
Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.
Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.
Hozzászólások
Annak idején így nézett ki:
Most ilyen:
Az autót 2013-ban vettem. Mikor még általános iskolába jártam ez az autó és egy hosszú platós zöld álltak a Baross utcában. Mindíg ha arra jártam nézegettem, a buszról csodáltam őket.
Aztán körülbelül 17 évvel késöbb a bíbor lila színű az enyém lett. Milliónyi hibája volt mint esztétikailag mint műszakilag. Minden gyári volt rajta. 8 ból 6 henger járt csak, felfüggesztésbe Lada alkatrész, lyukas pufó, ablaktörlő nyugdíjba ment majd a fényszóró is... Három évnyi használat után és jó pár tréleren szállítás után jött az elhatározás hogy fel kéne teljesen újítani.
Most itt tart az autó! Az utolsó simítások vannak hátra a teljes körű felújításból.