Hivatalosan is bemutatták a Mustang megújuló, 2010-es változatát. A tervezők nem változtatták meg alapjaiban a sikeres sportautó karakterét, apró finomításokkal igyekeztek hangsúlyozni izmait, agresszív karakterét.
Az alacsonyabbra húzott orrnak köszönhetően áramvonalasított karosszéria légellenállása 7%-kal javult, miközben 23%-kal csökkent az autó elejére ható emelőerő.
Felületes szemlélő számára észrevehetetlen különbség, de a Ford nagy hangsúlyt fektetett legendás Mustang hűtőrács embléma újratervezésére, a fekete króm díszen külön csoport dolgozott.
Az átalakított hátsó lámpákon megtartották a Mustang védjegynek számító hármas osztást. A három vörösen világító LED-es részt átlátszó elemek választják el, amelyekben a tolató lámpa fénye kapott helyett.
Az újragondolt belsőteret jobb minőségű anyagokkal alakítják ki, apró design elemként a kéziváltó karjára polírozott alumínium váltógomb került.
A GT V8-asának teljesítménye 15 lóerővel 315-re emelkedik a hideglevegő rendszernek köszönhetően. A V6-os motorja nem változik, továbbra is 213 lóerőt teljesít. Az erőt ötsebességes kézi- vagy automataváltó juttatja klasszikus merevhídon keresztül a hátsó kerekekre.
Hozzászólások
Szép forma...
ELKÉPESZTŐEN GYÖNYÖRÜ!!!!!!!
MIT IS MONDHATNA EGY MUSTANG RAJONGÓ!
A MÉNESEKNEK MINDÍG IGÉNYES ISTÁLÓJUK VOLT,ÉS EZ MOST SEM VÁLTOZOTT!!!
Ez aztán nem semmi.Imádom a mustangokat.
két isten van az autok között a ford mustang és a dodge charger
szinte ugyan az mint az előző széria semmi újat nem lehet felfedezni rajta.Ha a Camaro gyártásba kerül lemossa a Mustangot talán még a rolót is lehúzhatják.
Egy CAMARO fan................
KING OF THE ROAD ezt már SHELBY PAPA is megfogalmazta régesrég,és nem a SCANIA -ra gondolt!!!!