A Hurst és a BFGoodrich összeállt, hogy együtt alkossanak felvezető autót a 2010-es Mustang kabrióból.
A Hurst egy Roush roots kompresszor, Magnaflow kipufogórendszer és K&N légszűrő beépítésével izmosítja 435 lóerősre a 4,6 literes V8-ast.
A jobb kezelhetőségért Eibach futómű elemek: állítható coil-over gátlók, rugók, és stabilizátor kerül a Mustang alá.
A látványos megjelenést a fehér-arany fényezés és a 20"-os Hurst polírozott alu kerekek biztosítják, a felniken BFGoodrich g-Force T/A KDW gumik feszítenek.
A pace car szeptember 19-én, a Ford Racing Mustang Challenge idei utolsó versenyén fog bemutatkozni. Több rendezvényen is megjelenik majd, mielőtt jövő januárban egy beteg gyermekek javára rendezett jótékonysági árverésen gazdára találna.
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!