Megszokhattuk, hogy a Las Vegas-i SEMA közeledtével érdekes koncepcióautók látnak napvilágot. A Chrylser négy járművel készül a show-ra, egy bárhová eljutni képes Jeep Wranglerrel ,egy 556 lóerős Dodge Challengerrel, egy kemping Jeep Wranglerrel, egy luxus Dodge Ram 1500-zal.
Mopar Jeep Lower Forty
A Jeep Lower Forty a Wrangler platform egészen új értelmezése. A kétajtós Rubicont nem megemelték, hanem a kerékjáratokat alakították át, hogy helyet nyerjenek a 20 collos kerekeken feszülő extrém nagyságú 40-es gumiknak.
A fentebb került sárvédő peremek és az alacsonyabbra vágott szélvédő sportos kinézettel ruházta fel a terepjárót.
Hogy ne csak a kinézet legyen sportos, a műszaki tartalom is módosult. Az autó orrában egy 5,7 literes Hemi V8-as ad kellő erőt a terep leküzdésére. Mögötte egy Getrag 238 hatsebességes kéziváltó, az első tengelyen Dana 44, a hátsó tengelyen Dana 60 hidakkal.
Mopar Dodge Challenger 1320
A Dodge Challenger 1320 nevét a negyed mérföldről kapta (1320 láb), így nem meglepő hogy a konszern drag csomagjára épül. A Drag Pak egy pehelysúlyú, lecsupaszított, az utcai használatból kizárt versenyautót takar, ám a koncepcióautót utcai használatra szánják.
A szénszálas elemekkel könnyített autót a Mopar 556 lóerős 426-os alumínium crate-Hemijével szerelik. A motor 540 lb.-ft maximális nyomatéka a hatsebességes kéziváltón keresztül egy Dana 60 alkarészekből építkező Dynatrac hátsó hídnak köszönhetően jut el a kerekekhez. Mind a négy kerék állítható coil-over gátlókkal kapaszkodik az útra.
A tervezők a színválasztásnál folytatták a Mopar hagyományokat, a mattfekete elemek mellé egy különleges sárga árnyalatot („Acidic Hue”) kevertek ki a Challenger számára.
A beltér a legszükségesebbre hagyatkozik, Viper ülések, sportkormány és Hurst váltókar. A hátsó ülések, a középkozol, a rádió a súlycsökkentés áldozatai lettek.
Mopar Dodge Ram Bianco
A Dodge Ram Bianco egy egyszerű 2009-es Dodge Ram 1500 Sportként kezdte pályafutását, de küldetése a Ram új arcának bemutatása. A tervezők a modell kifinomultságát igyekeznek bizonyítani az anyag- és színválasztással és a beépített Mopar kiegészítőkkel.
A 22 collos kerekekre ültetett gyöngyház-fehér („Arctic Ice”) pick-up Mopar karosszéria kitet és kemény platófedelet kapott.
Mopar Jeep Wrangler Overland
Ezúttal egy 2009-es Jeep Wrangler Unlimited Rubicont vett kezelésbe a Mopar csapat, hogy egy instant kempinggé alakítsa.
Az autó tetejére egy kinyitható kétszemélyes sátor került. A belső tér vízhatlan üléshuzattal, gumiszőnyegekkel, és a kiegészítőket (pl. Warn csörlő) irányító kapcsolópannellel bővült, és szegényebb lett a hátsó ülésekkel. A tervezők ezzel az áldozattal maximalizálták a csomagteret.
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!