A Mustang és a takarékosság nem egy megszokott szóösszetétel, de a Ford annyira igyekszik a fejünkbe verni, hogy külön sajtóanyagot állított össze a 2011-es modellévben érkező 3,7 literes V6-os Mustangról.
A mérnökök a teljesítményt sem tették zárójelbe, az új, 7000-ig forgatható, 24 szelepes alumínium erőforrás 305 lóerő és 380 Nm nyomaték leadására képes, ezzel könnyedén maga mögé utasítja a leköszönő 4 literes hathengerest. Sőt, néhány évvel ezelőtt a V8-as Mustangok is gyengébbek voltak ennél.
A sajtóközlemény szerint a V6-os Mustang országúti fogyasztása várhatóan 30 mpg, azaz 7,8 l/100km lesz. Ez az eredmény nem csak az új motornak köszönhető, az autó új hatsebességes váltókat kapott, apró változásokat eszközöltek a karosszérián a kedvezőbb légellenállás eléréséhez, a kormányszervót pedig elektromotorral hajtják meg.
Az alapfelszereltség része lett a sperrdiffi, és a GT-ből ismert nagyobb tárcsafékek is.
Akit nem elégít ki a V6-os Mustang alapváltozata, egy teljesítménycsomaggal bővítheti az autó képességeit. A "Performance Package"-be többek közt 3,31-es végáttétel, a Mustang GT stabilizátor rúdjai és lengéscsillapítói, 19-es kerekek és toronymerevítő is tartozik.
Hozzászólások
Majd ha lesz dízel, doby is vesz egyet.
De csak ha majd Japánban gyártják.
Tetszik.Az árára is kiváncsi lennék.
3,7 mi lett a Mustang-ból? ez nagyon gagyi
Én azért elviselném ezt a kis V6 ot alázza a v8amat.
Megnéztem a Ford oldalán 22000 dollárról indul.
Gyönyörű autó.