1978 Chevrolet Corvette

Bontás

  • Néhány hónap kényszerpihenő után, kibővítettem a raktárt, hogy elférjen a corvette is. Szétbontottam az emeléshez, minden kibelezve, csavarok eloldva, bódé tárolókeret elkészült, már csak a különválasztás van hátra...
    A bontás során találkoztam néhány "érdekes" megoldással, amihez hasonlóakat valószínű többen tapasztaltatok már; a belső padlófilc a kárpit alatt valami gipszes vakolattal lett stabilizálva, a hűtő konfúzorát valaki kettévágta, hogy könnyeb legyen kivenni és rengeteg elvágott, leszigeteletlen vezeték áram alatt. Összességében idáig kellemes meglepetés az állapota, de remélem most egy darabig nem lesz ilyen nagyobb pihenő.

  • Megtörtént a műtét, könnyen adta magát, és továbbra sincsenek meglepestések, 3 helyen van kicsit komolyabb korrózió,a 2 leghátsó kasztnibak, és a jobb hátsó tengely előtti háromszög csomólemez. Remélem mihamarabb kicsontozom az alvázat és mehet a homokfújóhoz.

  • A múlt héten kiugrott a motor a váltóval együtt és kapott egy csinos kis szállítókocsit is.

  • Alváz lepucolva a maradék alvázvédőtől, festéktől, nagyja felületi rozsda drótkorongozva

  • Ami pozitív volt, hogy mind a 4 féknyereg új, vagy felújított, a tárcsa szintén alapméreten

  • És a hervadt részek:alváz csomólemez

  • Bódé tartó konzolokból 4 db.

  • Homokfújás, epoxi alapozás és 2k akril festék lezárásnak

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére