1978 Chevrolet Corvette

Karosszéria felújítása

  • Fülke a raktárban,most az következik. Kezdtem egy szélvedőkivétellel.
    A kereten minimális javítani való van,

  • de ez rendesen elfáradt,

  • és ez is

  • A kép nem a legfrissebb, de azért a készültségi fokot mutatja. Toldási hézagok kigyökölve, újra ragasztva, gittelés, csiszolás elemfelpróbálás megtörtént a szélvédőkeret kijavítva, fém részek alapozva vannak.

  • A hátsó, polírozott szélvédőkeretet és az üzemenyagbetöltő ajtaját is előszedtem az 5 réteg fekete festék alól

  • A kerékjáratok és a karosszéri alja alvázvédőt, a motortér és az utastér fekete akril festést kapott

  • Elkészültek az újragyártott oldalemblémák, és újrazománcozva lettek az orr- és tankemblémák

  • Csiszoltattam és újrakrómoztattam a kerékcsavarokat is

  • Nagyjából 2 hónap gittelés és csiszolás után fényezésre készen a karosszéria és a lebontott karosszériaelemek. A munka mellett nem nagyon tudtam haladni.

  • Árnyoldalak:
    A töltőalapozó felhordása előtt közvetlenül leesett az egyik ajtó az állványról, és letört az egyik sarka, a másik megrepedt, ezért lehet újra műanyagozni az egészet. A kezdeti káromkodás után hamar túlestem ezen, végül is javítható...
    A java ezután jött; a lefillerezett poliuretán lökhárítók, (amik szerintem az autó 2 legnehezebben kidolgozható alkatrésze) részben a nagy flexibilitás miatt részben a 100%-ig nem lecsiszolt régi festéknek köszönhetően szétrepedt, és levelekben elvált.

  • kb. 10 nap munkáját lehetett elölről kezdeni. Nullára lecsiszoltam, majd 2 rétegben kapott üvegszálas epoxy bevonatot a merevség miatt, majd jöhetett a gittelés, csiszolás és újra és újra, míg jó nem lett. Nem mertem megkockáztatni a Brecsiék által javasolt flexi gittet az epoxy merevítés nélkül, de talán most úgy tűnik jó lett. 2 hét lemaradás megint...

  • A fényezés előtt azért nem árt egy ruhapróba, 1 éve nem találkoztak már.

  • És ez is elkészült. A lakk sajnos narancsos lett (megy a kasztni színéhez), de kis finomító csiszolással jó lesz!

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére