Flower Power, Custom Cruisers találkozó, Bécs
Négy éve jártam utoljára bécsi találkozón. Egyrészt itthon tartott a rengeteg hazai program, másrészt hiába a rengeteg cruising night, úgy gondoltam, hogy ennyit utazni csak egész napos rendezvény miatt érdemes. Ez a rendezvény a Custom Cruisers klub hétvégi Flower Power találkozója lett.
Kicsivel a hivatalos kezdés után értünk a számomra új helyszínre, majd gyorsan kétségbe is estünk: autó alig volt, de már így is félig megtelt a hely. Délutánig kb. 50 autó gyűlt össze.
OT-s rendszámot is láttunk, magyar szót is hallottunk, egy kisebb győri csapat képviselte hazánkat.
Az abszolút Flower Power jármű a Mod Top opciós 1969-es Plymouth Satellite volt. A ritka mopar szériában virágmintás anyagból készült a tető vinyl borítása és az üléshuzat betétei.
A másik kedvencem az 1966-os Plymouth Valiant Wagon lett, a kéziváltós kombiból hamisítatlan szörf hangulat áradt.
Nem lehet szó nélkül elmenni Knud Tiroch autói mellett, a sárga 1972-es 400-as Magnum motoros Plymouth Roadrunner mellett egy ’69-es Dodge Charger 440 R/T állt. A szomszédban egy 440-es ’cuda és a szemben lévő sorban két Barracuda is erősítette a mopar szekciót.
Természetesen a GM sem maradt el, egy 1957-es injektoros és egy 1960-as dupla karburátoros Corvette pihent egymás mellett. Tetszett a mattfekete 1960-as BelAir stílusa és az 1974-es Buick Electra buta hetvenes évekbeli orra.
Fordéktól egy új Shelby GT-H Mustang verte ki nálam a biztosítékot, a másik konszerntárs egy 1969-es Mercury Cougar XR7 volt.
Bevallom, jóval több autóra számítottam, de a kezdeti meglepődés ellenére sem maradt bennem csalódás. Az autók jó része ismeretlen volt számomra, legalább volt alkalom elidőzni a részleteken.
Hozzászólások
hűűű micsoda vasak. Kár hogy Baján nincs ilyen :)