Ponitac
Játék
Nevezz be te is autóismereti játékunkra!
Minden nap felteszünk egy könnyebb-nehezebb kérdést, amire aznap éjfélig lehet válaszolni. Minden esetben az USA saját piacára gyártott autók témájában kell a megoldást keresni, európai, ausztrál változatok nem befolyásolják a megfejtéseket. Ha nem megy fejből, van idő guglizni is. Ha ez sem segít, tippelj!
Hó végén sorsolunk a legtöbb jó megfejtést beküldő játékosok között, és a szerencsés nyertes egy v8cars bögrével lesz gazdagabb.
Eddig 26 játékos szállt versenybe ebben a fordulóban.
Pörgesd át a korábbi kérdéseket! »
Mai kérdésünkHány előremeneti sebessége van a 4L85-E váltónak? |
Tegnapi kérdésünk helyes válasza: Modellév? A játékosok 74%-a válaszolt helyesen. |
A hozzászólások közt megtehetitek észrevételeiteket, de ne felejtsétek, az aktuális kérdés tabu!
Részvételi feltételek:
A játékban részt vehet minden v8cars-on regisztrált felhasználó természetes személy, amennyiben megfelel a játékszabályzatban foglalt feltételeknek. A sorsoláson nem vehetnek részt a v8cars.hu-val munka-, megbízási, vállalkozási vagy munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban állók, valamint a fenti személyek a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. tv. 685. § b) pontjában meghatározott közvetlen hozzátartozói.
Hozzászólások
Ponitac
Úgy néz ki, az én forrásom tévedett, ugyan 100 mph volt a nyolcvanas évek előtt és után is, de akkor pont nem.
Rendezem a pontokat.
Erre gondolsz?
85 mph találtam csak.
Újra bebizonyosodott Fordból nem vagyok jó.
Mit értesz kis motorosnak (és rendes autók? fódnál? )
88-ban a Bronco II-ben csak fajta motor volt. 2.9 V6 volt. Az alap pedig a kézi5.
https://www.lov2xlr8.no/brochures/ford/88br/bilder/7.jpg
Igaz !!! itt a https://www.automobile-catalog.com/car/1988/1491950/for...ed_od.html#gsc.tab=0
Ez Bronco, nem Bronco II.
https://www.automobile-catalog.com/car/1988/1492010/for...speed.html#gsc.tab=0
Sziasztok teljesen igaz ,hogy 5-ös váltó alap de csak a kicsi motoroshoz mellékelve : https://xr793.com/wp-content/uploads/2016/10/1988-Ford-Bronco-II.pdf . A rendes autok alapja https://www.automobile-catalog.com/auta_details1.php#gsc.tab=0 4seb.
Én ebben olvastam:
Az első linken az első sor: Production: 0 (has not been built)
Nekem innen.
https://www.hometownbuick.com/portfolio/1952-buick-spec...?portfolioCats=1690
https://www.lov2xlr8.no/brochures/buick/52buick/52buick.html
Ez a Buick szélvédő kérdés nem ment fejből, így gugliztam. Nem segített. Aztán rosszul tippeltem, úgyhogy most egy kicsit jobban utánajártam.
https://forums.aaca.org/topic/5528-need-a-windshield-bad/
Ezen a fórumon Bill Stoneberg írta, hogy '50 volt az utolsó évjárata az osztott szélvédős Buickoknak, és akkor is csak a Specialon, a nagyobb Roadmaster és Super modellek egy darabból álló szélvédőt kaptak. Természetesen nem hiszek egy random fórum tagnak, így menjünk tovább...
https://www.teambuick.com/community/index.php?threads/5...split-window.25716/
Szintén fórum, firstofeight szerint is '50 volt az utolsó évjárat, legalább is az USÁban.
http://carstylecritic.blogspot.com/2019/05/general-moto...dshield-design.html
Egy cikk kifejezetten a GM szélvédőkről. Ezek szerint '50-ben a C-body (Roadmaster, Super) már egy darabból álló szélvédőt kapott, de a B-body (Special) csak egy évvel később követte. Tehát eszerint is '50 volt az utolsó év.
Akkor nézzük a gyári prospektusokat:
Az '50-es alátámasztja az előbbi két találatot, a Roadmaster és a Super már egybe szélvédős, de a Special még osztott.
Azonban az '51-es prospektus szerint is volt még osztott szélvédős Special
(osztott: 41, 46S, 48; nem osztott: 41D, 42, 45R, 46C, 46D, 46R, 48D; azaz ahol az oldal díszléc csak a hátsó kerék körül van, ott osztott a szélvédő, ahol előre nyúlik majdnem a fényszóróig, ott nem osztott; de amúgy a szélvédő formája azonosnak tűnik).
Viszont az 51/1 prospektus és az 1951 Buick Magazin szerint az összes '51 Buickon van egy díszléc-index a fényszóró felett. Átnéztem párszáz fényképet, de ilyet egyetlen '51-esen se láttam. Az 51/2 prospektusból ez a díszléc eltűnt, mint ahogy a Custom Special (42, 46D, 46R) model is, viszont az osztott szélvédő maradt a 41, 46S és 48 modeleken.
Az '52-ben nagyjából ugyanez a helyzet: 41, 46, 46S, 48 osztott szélvédős, a többi nem. Továbbá ezekről a modelekről hiányzik az '52-esek másik ismertetőjegye, a króm "fin-tail".
Az '53-as prospektusban nem volt osztott szélvédős model, és ebben az évben már nem is készült 41, 46, 46S vagy 48 model.
Ezek szerint '52 volt az utolsó évjárat, de az 51/1 prospektus után én már a gyári prospektusnak sem hiszek, így keressünk hozzá valódi autót is. Először is mi a különbség az '51 és az '52 között? Hát az '52-esen van "fin-tail", kivéve ha osztott szélvédős, mert akkor nincs -ez tehát nem segít. A másik pedig az oldal díszléc: az '51-esen van a hátsó kerék felett is (sőt osztott szélvédősnél csak ott), '52-ben már csak a hátsó keréktől előre menő díszléc van.
'51-es modelek osztott szélvédővel:
https://www.vanderbrinkauctions.com/lot-item/26d-2/
https://forums.aaca.org/topic/192986-1951-buick-special-coupe/
https://www.etsy.com/listing/529986272/1952-buick-eight-sedan-classic-car-photo (igaz az oldalon azt írják, hogy '52-es, de a díszléc alapján '51 lesz az)
Ez minden, amit találtam.
'52-esek osztott szélvédővel:
https://www.teambuick.com/community/index.php?threads/5...-split-window.25716/ (habár elég gyorsan kiderült, hogy kanadai modelről van szó, azaz minket nem érdekel)
https://scalethumb.leparking.fr/unsafe/331x248/smart/ht...-blue_7590351681.jpg (egy 2020-as the-parking hirdetés, ami jó eséllyel scam, de ettől még az autó létezik, viszont a hirdetés szerint Franciaországban van, azaz valószínűleg kanadai import)
...és ennyi.
Az '52-es gyártási darabszámok alapján ( https://www.hometownbuick.com/1952-buick/1952-buick-production/ ), készült 137 db Model 41 és 2206 Model 46S (46 és 48 nem készült egy sem), ami a prospektus alapján osztott szélvédős.
Eszerint tényleg '52 volt az utolsó évjárat, hacsak ezek nem mind külföldi piacos autók.
(habár az '52-es Service Manualban is szerepel osztott szélvédős model: https://www.hometownbuick.com/wp-content/uploads/2015/0...shop-manual-04.jpg)
Zola, neked honnan van az infó? Többiek?
Köszönöm az infot
1969-től 74-ig gyártották, és öt modellévben kínálták: 1970, 1971, 1972, 1973, 1974.
Jóreggelt. Már elnézést kérek a tudatlanságomért, de a 70-74 ig gyártották, az miért 5 év? Mert szerintem az 4 év
Tényleg nehéz képet találni, benéztem az illusztrációt sajnos.
Rendezem a pontokat.
Itt Station Wagon-ként hivatkoznak rá. :-(
Ér a pont vagy buktam?
https://blog.kaiserwillys.com/kaiser-willys-jeep-of-the-week-434
Reklamálni ér?
Amit írtál az igaz, valóban az 1948-as Station Sedan-on jelent meg a kosárfonat imitáció...
Viszont a Station Sedan-t csak 1950-ig gyártották, amikor is a helyét a Deluxe Station Wagon vette át, és habár úgy tűnik ez a apácarács nem volt egy közkedvelt extra (legalább is alig találni ilyen Jeep-et a neten), a Deluxe Station Wagon-on is elérhető extra volt.
Azonban 1950-ben a névváltoztatáson kívűl volt egy látványos változtatás is, ez pedig a hűtőrács.
Míg 1948-49-ben a Station Sedan-on a Jeepster féle "vízesés"-nek hívott hűtőrács volt (középen egy függőleges krómcsík), addig '50-től az 5 vízszintes krómcsíkkal osztott hűtőrács került a Deluxe Station Wagon-re (mint a képen látható autón is). Majd 1954-től már csak 3 vízszintes osztás volt.
Ez alapján tehát a képen egy 1950-53 közötti Deluxe Station Wagon látható.
Még egy extra apróság: a Station Sedan motorháztetejének a végén kellene lennie egy " 'Jeep' [i]Station Sedan[/i] " emblémának is. Ez szintén megszűnt '50-ben.
És akkor a felhasznált irodalom (-nak egy apró töredéke ):
1950-53 Deluxe Station Wagon:
https://www.jumpingfrog.com/images/magazine%20ads/mad1574.jpg
http://www.ewillys.com/wp-content/uploads2/2021/01/1950...brochure4-lores.jpg
https://www.hemmings.com/classifieds/listing/1950-willy...rtanburg-sc-2674289
1948-49 Station Sedan:
https://i.ebayimg.com/images/g/pC8AAOSw3KRiT5jo/s-l1600.jpg
Adok pontot mindkettőre.
Én is erre a megállapításra jutottam. Az automobie catalog szerint is 400.as volt a legkisebb motor a suburbanbe.
Ez a gyári katalógus szerint a Gran Fury Suburban alapmotorja a 400 volt, és a 440 rendelhető. Kisebb motorokkal nem lehetett kérni.
https://oldcarbrochures.org/United%20States/Plymouth/19...mouth_Wagons-13.html
Bocs mindenki, javítva!
Ráadásul a D válasz volt a jó.
Azt hiszem, hogy a tegnapi kérdéssel kapcsolatban valami félresiklott. Egyrészt mert én 1995-öt jelöltem, másrészt a helyes válaszok szàma 0?! WTF?
Szeretném jelezni, hogy a tegnapi kérdést nagyon frappánsnak tartom! Jók ezek a hátsó lámpa csavarja alapján mondd meg az évjáratot meg, hogy hány éves a kapitány típusú rejtvények, de ez a tegnapi, bár nem volt túl nehéz egy kinagyított képen a krómokat megszámolni (mert, hogy nem tudom fejböl a darabszámot), eltért az általában lexikális tudást igénylö feladványoktól. Szóval, nekem rendben volt
Bocs, bocs, csak rosszul jelöltem.
Javítva!
Nem tudom nekem itt áll egy ilyen Pontiac a kertben alánéztem és nekem félalvázasnak tűnik teljesen. :)
Zola?
Most akkor a félalváz alvázasnak számít?
Van sapkája, nincs sapkája...
Érdekes tegnap is küldtem választ de ez fogadot ma.Erre a kérdésre nem küldtél választ.
Ez van -1 pont. A játék a lényeg!!
Úgy tűnik, nincs jó válasz, mindenkinek adok pontot a rádióra.
Várjuk meg a Videobíró állásfoglalását, aztán majd lehet, hogy elsírom magam..., A Kundi úgyis tudta ezt a választ! (is)
Én egy ilyen alkatrészt találtam, talán erre gondolt a költő:
Radio Signal Processor Amplifier Module
https://www.fordonlyparts.com/1996-1999-ford-taurus-rad...-ac-f6df-18c851-ab/
Azt viszont nem találtam meg, hogy hol van elrejtve, és nem volt időm Google-zni, így tippeltem. Rosszul.
Megméltatlankodnám a tegnapi kérdésre a mester által adott helyes választ azzal a fenntartással, hogy elképzelhető, hogy nincs igazam! Az OEM F6DF-18C858-AH és AK gyári rádiók, ami a 96-97-es modellekhez készült és a panel mögött van, klímakontrollal, kazettával, mindennel együtt. Semmi nem utal arra, hogy bármit is elrejtettek volna a csomagtartóban (Jimmy Hoffa holtesttestén kívül, de az már korábban volt...:) )
https://www.1factoryradio.com/products/96-97-ford-tauru...-oem-f6df-18c858-ah
Lehet, hogy a mester a 96-99 között gyártott Audio Signal Processorra gondol, Part Nr. F8DF-18C851-AA, ami akár a csomagatartóban is lehet?!
https://www.1factoryradio.com/products/1996-1999-ford-t...mber-f8df-18c851-aa
...a Hangszórók meg az ajtókban, meg itt-ott.., az antenna a bódéban..., kábelek meg mindenhol...
Lehet, hogy hasogatom a szőrszálat, de innen nézve számos helyen találunk a szekérben még motyókat, amik szerves részét képezik a "Rádió" csomagnak.
A 29%-os helyes válasz is azt mutatja, hogy a kérdést némiképp beárnyékolja a bizonytalanság faktora.
Na?
https://historicdetroit.org/buildings/hudson-motor-car-co
Milyen infót találtatok a tegnapi kérdésre? Mert nekem nem sikerült. :)
Bocsi Zola, nálam is! A modellévre az "A" választ jelöltem meg, azaz 1948-at. A magyarázat: "Egy 1948-as Cadillac hátsó lámpája", és mégis hibásnak van jelölve a válaszom. Hol a hiba? Segíts kérlek!
Szia Zola!
Lehet, hogy porszem került a gépezetbe.
Beadom a felmondásomat. A tegnapi kérdére elfelejtettem válaszolni. A legelső kéddésre.
Abban biztos voltam, hogy neked van egy spéci könyved
Viszont én neten nagyon kevés infót találtam a '77-es Scoutok árairól.
Kíváncsi lettem volna, hogy a 44% talált-e használható infót, vagy csak jobban tippeltek, mint én.
Fene a Traveler-be!
Kíváncsi vagyok ki, hol, milyen infót talált a tegnapi kérdésre, mert én nem sok mindent.
Ez LTD II, a kérdés az LTD volt. LTD-ből pedig '79-ben is készült kombi, ami hosszabb volt, mint az LTD 2 vagy 4 ajtós szedánja:
http://oldcarbrochures.org/United%20States/Ford/1979_Fo...979_Ford_LTD-16.html
Sziasztok. Igen hosszabb volt a kombi mindennél is ,de a katalógus szerint csak a 1977-es évben gyártottak kombit .
https://www.automobile-catalog.com/model/ford_usa/ltd_ii.html#gsc.tab=0
Persze amit 1977-ben gyártott kombit még 1979-ben is hosszabb volt.
A tegnapi kérdést pontatlanul tettem fel, kiosztottam a pontokat mindenkinek.
A kérdés így szólt: "Melyik karosszériaváltozatot nem kínálta az 1973-as modellévben a Bel Air, amit az Impala igen?"
Mivel sem Bel Air, sem Impala kabrió nem volt 73-ban, a hardtop kupé a helyes válasz.
Sziasztok tegnapi kérdésre a B választ jelöltembe . A kabrió. Lehet,hogy mellé ment ?
Szia Zola!
Egyáltalán nincs jelentősége, mert úgysem a pontokért játszom, de a Bel Airnél nem a kabrió volt a jó megoldás? Mert én úgy emlékszem, hogy azt választottam, de mégis rossz a válaszom. Persze az is lehet, hogy én nyomtam félre....
Rossz forrást néztem a tegnapi Packard kérdéshez, csak a Series 1600 gyártási számokat tartalmazta.
A valóság félúton van az A és B válasz között, úgyhogy mindenkinek adok pontot.
Bocs!
Nalam is egész nap ez volt, de estére megjavult.
A tegnapi kérdésre nem tudtam válaszolni.Nekem szerver csatlakozási hibát írt ki,azt hittem központi hiba,de lehet hogy csak felénk volt valami probléma.
Rossz volt az illusztráció, egy 71-es Duster Twister lett volna a megfejtés, ami 70-ben nem volt.
De a hűtőrács nem helyes rajta, nem figyeltem.
Szóval visszavonom a kérdést, mindenki kap pontot.
Na végre. Nem kell egy órát tekerni....
A tegnapi kérdéshez: A 71es dusternek teljesen más a hűtőrácsa és helyzetjelzője. A képen egy 70es van.....
Kis lépés ez az emberiségnek, de megfordítottam a kommentek sorrendjét.
Jaj! Ilyen ronda kockalámpást eddig nem is láttam.
Ez esetben én értettem félre, akkor a kommentemet kérlek tekinsd tárgytalannak
Ja, engem is zavar ez a komment kinézet/rendezettség, de nincs erőm hozzányúlni a motorhoz.
Meglátjuk.
Értelek, lehet, hogy nem voltam egyértelmű.
Nem a szögletes búra alatt kerek lámpára gondoltam, hanem a nyolcvanas évek igazi kockalámpáira:
Helló!
Már annyira a Ford Country Squire-es kérdéssel (pontosabban helyes válaszával ) sem értettem egyet, mert szerintem az '57-es Fordnak nem volt testvérmodellje másik márkában (Lincoln-nak ugye nem volt kombija, a Mercury más, Edsel meg csak '58-ban jelent meg), habár az igaz, hogy osztozott a kaszniban az Edsel-lel, de az '58-assal.
Így végül a Mercury-t jelöltem be, mert csak nekik volt kombijuk '57-ben, de végülis elfogadtam, hogy ez rossz válasz, hiszen a kérdésben nem volt benne, hogy modelléven belül kell lennie a testvérmodellnek.
Viszont az Avantira (hosszas keresés után) azt találtam, hogy az utolsó 3-4 hónapban a Studebaker is szögletes lámpával gyártotta. 1963 augusztusában jött ki egy running change, és onnantól gyártották szögletes lámpával, egészen novemberig, a modell gyártásának végéig.
Source:
https://theavanti.com/running_changes.html
https://silodrome.com/wp-content/uploads/2022/11/Studeb...azine-1536x1058.jpg
Zola, neked mennyire megbízható a forrásod?
(Ui: a komment listát nincs kedved valahogy átvariálni? Mondjuk, hogy a legfrissebb legyen legfelül, mint ahogy a fórumon is volt, vagy esetleg lapozhatóra megcsinálni? Kezd kicsit hosszú lenni ez az oldal )
Bocs, csak mellényomtam az évszámot.
1970 lett volna a kérdés.
...viszont a Deputyval én sem értek egyet.
Én azt találtam, hogy a Deputy az 1970 év közepén bemutatott alapmodell volt, és a helyét 1971-re a Coupe vette át.
Pl.:
https://www.curbsideclassic.com/automotive-histories/au...bic-inch-slant-six/
'71-es katalógusok:
https://bangshift.com/wp-content/uploads/2016/06/dodge-...nger-1971-ad_71.jpg
http://oldcarbrochures.org/United%20States/Dodge/1971_D...ge_Full_Line-24.jpg
Igaz ez kanadai, de ebben is "Coupe" az alapmodell:
http://www.oldcarbrochures.com/static/NA/Dodge/1971_Dod...r%20(Cdn)-02-03.jpg
...és a Wikipedia szerint is:
"For the 1971 model year the Challenger Coupe became the entry-level model... Like the Challenger Deputy it replaced"
https://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_Challenger
A lincolnos kérdésben Zolával értek egyet, "előd" volt a kérdés, tehát nem az, hogy a mostani formában mikor jelent meg, hanem az, hogy mikor jelent meg valami olyasmi, amiből aztán később a mostani változat ki tudott alakulni.
Az '56-oson pedig már megjelent a "hasonló" jel, csak akkor még túllógott a kereten, meg volt egy plusz karika stb., de később ezeket elhagyva alakult át a mostani "utóddá".
Én is seka gondolatmenetét követtem. "Előd"volt a megnevezés. Az meg az előző éra. Szerintem.
Meg ez a Deputy is fura. Azt írják, a belépő modell a coupe volt....
A mai Lincoln csillag nem lóg ki oldalra a"keretből". Az előző embléma 1972-től van. Ha csak a csillag előtti embléma előtti idő kellett, akkor miért volt benne a "mai" kifejezés?
Az automobile-catalog.com nem vitt ki egy Toronado-t a drag stripre, csak csinált egy számítógépes szimulációt.
Amúgy például az AutoSnout.com szerint 14.18s, de az is csak szimuláció (https://www.autosnout.com/Figures-Specs/Oldsmobile-Toronado-7L-V8-1966/957).
Úgyhogy én inkább a Motor Sport magazinnak hiszek.
Szia Zola
1966 Oldsmobile Toronado (aut. 3) (model since September 1965 for North America )
https://www.automobile-catalog.com/car/1966/27560/oldsm...nado.html#gsc.tab=0
0- 1/4mile (sec): 15.5
https://www.automobile-catalog.com/car/1966/2350190/old...luxe.html#gsc.tab=0
0- 1/4mile (sec):15,6
Kimondottan két motor, a "Hurricane 6" és a "Lightning 6" volt a kérdés, a Super Hurricane így most nem lehet jó válasz.
Szia Zola.
Willys engine volt Hurricane is igaz ,hogy Super volt de Hurricane.
https://www.public.asu.edu/~grover/willys/engines.html
L4-134
'Go Devil' L-head
"flathead" 4 134.2 cu.in. 60 1946-1950
L6-148
'Lightning' L-head
"flathead" 6 148.4 cu.in. 70 1948 Jeepsters
L6-161
'Lightning' L-head
"flathead" 6 161.1 cu.in. 75 1950
F4-134
(more) 'Hurricane' F-head 4 134.2 cu.in. 72 1950-1962
F6-161
'Hurricane' F-head 6 161.1 cu.in. 90 1952
L6-226
(more) 'Super Hurricane'
'Supersonic' L-head
"flathead" 6 226.2 cu.in. 115 1954-1963
OHC 6-230
'Tornado' overhead cam 6 230.5 cu.in. 140 1962-1965
https://www.public.asu.edu/~grover/willys/l6eng.html
Bevallom, erről a konkrét esetről nem volt tudomásom, de a játékszabály felkészült a hasonlókra:
"Minden esetben az USA saját piacára gyártott autók témájában kell a megoldást keresni"
Nem volt egyértelmű, mert Kanadában a Montclair is Breezeway volt.
"...the only Montclair 4-Door Sedan in Canada was the Breezeway style, whereas the U.S. equivalent had only the more formal roofline. The Park Lane 4-Door Sedan in Canada was also available only with the Breezeway roofline. The Breezeway roof was offered only in the Park Lane and Monterey 4-Door Sedans in the U.S. The Monterey series was not offered in the Canadian Mercury lineup for 1966."
A tegnapihoz:
Jogos.
Illetve volt még egy kisebb hiba, habár ez a játékot nem befolyásolta.
Az '57-es Olds hátsó szélvédőnél a konszern volt a kérdés, de az "A" válasz Chevrolet volt, Chrysler helyett - gondolom.
Bocs, bocs, tényleg mellényomtam, javítva.
Jó reggelt. Szerintem is ez félre ment. http://www.autominded.net/brochure/dodge/1976%20Aspen%200203.jpg
Szerintem is...Remélem 😁
Zola!
Szerintem rossz választ jelöltél be jó válasznak
Sziasztok!
Bajban voltam a tegnapi kérdéssel, mert szigorúan vett karosszériaváltozatból valóban ugyanannyi volt rendelhető, azonban Delta 88 Customból is volt még kettő változat. Amit lehet külön is számolni, mert végülis más díszítésekkel ugyan, de mégiscsak külön változat, de ugyanakkor lehet figyelmen kívül is hagyni, mert a díszítéseken kívül csak Holiday Coupe vagy Sedan.
http://www.lov2xlr8.no/brochures/olds/67olds/bilder/42.jpg
Sziasztok ! Én ezt találtam. 6 illetve 7 változat
Az 1967-es Oldsmobile Delta 88 vagy a Delmont 88 sorozat kínált többféle karosszériaváltozatot?
https://www.automobile-catalog.com/production/oldsmobile/88_6gen.html
model year 1967 - Oldsmobile Delmont 88/425, 4-door Holiday Hardtop-6p - 21909 units
model year 1967 - Oldsmobile Delta 88 Standard, 4-door Holiday Hardtop-6p - 22270 units
model year 1967 - Oldsmobile Delta 88 Custom, 2-door Holiday Hardtop-6p - 12192 units
model year 1967 - Oldsmobile Delta 88 Custom, 4-door Holiday Hardtop-6p - 14306 units
model year 1967 - Oldsmobile Delmont 88/330, 2-door Holiday Hardtop-6p - 10786 units
model year 1967 - Oldsmobile Delmont 88/330, 4-door Holiday Hardtop-6p - 10600 units
model year 1967 - Oldsmobile Delmont 88/330, 4-door Town Sedan - 15076 units
model year 1967 - Oldsmobile Delmont 88/425, 2-door Holiday Hardtop-6p - 16669 units
model year 1967 - Oldsmobile Delta 88 Standard, 4-door Town Sedan - 21909 units
model year 1967 - Oldsmobile Delmont 88/425, 4-door Town Sedan - 21511 units
model year 1967 - Oldsmobile Delmont 88/425, 2-door Convertible-6p - 3525 units
model year 1967 - Oldsmobile Delta 88 Standard, 2-door Holiday Hardtop-6p - 2447 units
model year 1967 - Oldsmobile Delta 88 Standard, 2-door Convertible-6p - 14471 units
Sziasztok!
Technikai okokból ma pihenőnap van.
Holnap folyt.köv!
Na, valóban, én egy a modellév elejéről származó katalógus alapján raktam össze a kérdést, és később jelentek meg új Thunderbird színek.
Mivel a kérdés így hibás, mindenkinek adtam pontot arra a napra.
Katalógusból néztem a színeket, de most nyaralok, ha hazaértem, megvizsgálom a kérdést, türelmet kérek.
Én is erre az eredményre jutottam mint DRW.
Igazából csak az év elején volt 3 szín....
https://automotivemileposts.com/tbird/paint1955tbird.html
2 ajtósban erősen kéne kategória!
Na.... Volare. Kezdődik....! monokli
Javítottam a pontokat.
Valiant lesz az. Gondolom Zola mellényomott
https://en.wikipedia.org/wiki/Plymouth_Barracuda
És a Volare?
it was billed as a "sport" package,although it shared the same mechanicals as regular Comets
Ez a mondat nem azt jelenti, amire gondoltok. Arra utal, hogy bár sportváltozatként hivatkoztak rá, a műszaki tartalom valójában megegyezett a széria Cometével.
A sorozat neve Special volt.
Szintén wiki:
Mercury S (Special) Series
For the 1962 model year, to maintain interest in the Ford and Mercury product lines, Ford Motor Company introduced performance-oriented trim packages for both divisions. Mercury introduced the S (Special) line of sub-models. While the S-22 Comet and S-33 Meteor consisted primarily of exterior trim, badging, bucket seats, and floor-mounted shifters, the S-55 (based on the Monterey) offered the same interior features along with a higher-performance powertrain.
Vagy könyv:
C2 Vette: Én is ezt találtam.
Hali. Sport Vagy Special?
The optional S-22 package was released. Available only on the two-door sedan, it was billed as a "sport" package, although it shared the same mechanicals as regular Comets, with the only changes being S-22 badging, bucket seats, and a center console.
Sziasztok
A tegnapi igen jó kérdés volt.
Melyik Oldsmobile típust nem kínálták kompresszoros motorral a 90-es években?
Ennyi időt még soha nem szántam rá ,hogy választ keressek.
Igen, rossz volt az illusztráció, jegenye jelezte, és hogy egyértelmű legyen, segítséget raktam a szövegbe is.
Ja és a kérdés szövege is más volt...
Már bocs, hogy belevau.
A tegnapi kérdéshez: most más kép van hozzá. A tegnapi autó egy 77-es fabetétes Wagoneer volt. Abban az évben Loden green volt az egyetlen zöld árnyalat.
Javítva
Szerintem elírás, de majd kiderül Zola mit mond.
Mármint ez
Na most ez mi??
A tegnap esti szerver leállás miatt azt a napot nem veszem figyelembe a hónap értékelésekor.
Nem ér így hátrány senkit.
Nekem meg visszaolvasni kéne megtanulni.
Meg kéne tanulni angolul... Vagy szöveget értelmezni. A Hemmings oldalán ott van feketén-fehéren:
"The UAW was on strike for two months early in the 1971 model year, and Buick ultimately built 33,810 Rivieras including 3,175 with GS option. For 1972, 33,728 were sold with 2,171 of them GSs. Total Riviera production for 1973 was 34,080 including 3,933 GSs and 1,234 Stage 1s."
@V8Teki: A forrásod sajnos téved, az 1973-as gyártási számot (34.080 db) adta meg a három évre.
@C2 Vette: Az általad linkelt Hemmings oldal is részletezi az évenkénti darabszámot: "in the 1971 model year [...] Buick ultimately built 33,810 Rivieras [...] For 1972, 33,728 were sold [...] Total Riviera production for 1973 was 34,080"
Én meg ez alapján választottam az A választ.
Some automotive historians have called the Riviera boattail model the most refined vehicles made from 1971 to 1973. A total of 34,080 units were manufactured during those three years.
Szia ez most érdekes mert az A választ jelöltembe mert hiszen mindenhol 30080 db.- mondtak a legyártott darabszámnak.
https://www.hemmings.com/stories/2018/02/21/nine-reason...71-73-buick-riviera
Akár itt is! Nézz rá kérlek előre is köszi
A katalógusok is így hivatkoznak rá:
"The Chevrolet Task Force was Chevrolet's successor to the Advance Design series. The Task Force Series ran from late 1955 (second series) through 1959. At GMC dealers, it was called the Blue Chip Series. "
Lehet rosszul értelmezem de a sorozat neve nem Task Force volt és "csak" a kereskedőknél volt a neve Blue Chip ?
A motoroknál ugyan nem erre gondoltam, de elfogadom, nem egyértelmű, osztom a pontokat.
A Durango-Dakota dolgot nem értem.
Years Displacement Engine Power Torque Notes
1995–1998 2.5 L Diesel VM Motori 425 OHV I4 114 hp (85 kW) 221 lb·ft (300 N·m) export
1993–1995 4.0 L (242 CID) AMC I6 190 hp (142 kW) 225 lb⋅ft (305 N⋅m)
1996–1998 4.0 L (242 CID) AMC Power Tech I6 185 hp (138 kW) 220 lb⋅ft (298 N⋅m)
1993–1998 5.2 L (318 CID) Magnum V8 225 hp (164 kW) 300 lb·ft (407 N·m)
1998 5.9 L (360 CID) Magnum V8 245 hp (183 kW) 345 lb·ft (468 N·m) Limited
The Durango shared a front end, instrument panel, and front seats with the Dakota pickup on which it was based,
Talán az A válasz is jó mert a Dakota lámpáit örökölte?
Az Impalánál közvetlenül a díszléc alatt van az embléma, a Bel Airnél kb 3"-lal lejjebb.
Amúgy az az érdekes, hogy ezen is alul ott van egy Bel Air. Rajzoltattak egy képet ugyanaz a tepsi bódé és tették minden katalógusba :D
Másik katalógusban meg a Bel Airnél van ugyanez a kép, úgyhogy valami átverés van.
Adok pontot az Impalára is.
A képet kinagyítva Impala felirat is van az autó oldalán.
Én is Impalának azonosítottam be.
Nem lehet, hogy mégis Impala volt a jó válasz? :)
Lehet láma kérdés, de a 77-es Ranchero nem az LTD II-től örökölte a kinézetét? :) Legalábbis én arra találtam csak utalást és fotók alapján is arra hajaz nekem :)
Öröm, boldogság! Ez lesz a "szülinapi bögre"! 30 év mégiscsak 30 év! Bár én lennék még annyi!
Zolának kitartást, a többieknek meg türelmet.
Lazítsatok... Közeleg a Karácsony.
Zolának kitartást, a többieknek meg türelmet.
Lazítsatok... Közeleg a Karácsony.
Pihenőnap van, elfelejtettem a kérdést.
Nem, szerintem senki!
Üdv csak én nem látom a kérdést??
Jól van, én erre a hónapra kiestem. :)
Este rendezem a pontokat.
Az El Caminora is adok mindenkinek, bár a Standard Catalog of Chevrolet Trucks szerint 1967 az első SS.
Az engem is sokkol, hogy zsinórban másodszor is piros a szöveg az előző napi tippem alatt.
A '66-os El Camino SS még oké, de hogy ez nem egy 1962-es Plymouth Montery, az tuti
Én is 68-at találtam, címsorban látszik a forrás.
Én feladom a nyomozást
Elképzelésem sincs, hogy hogyan lehetne kideríteni, hogy melyik forrásnak van igaza. Max ha megkérdezzük a gyárat, de ennyire talán nem életbevágó
Én a gyári katalógust néztem, ott '66-ban, '67-ben nem említ SS-t, csomagként sem, persze nem tudom, hogy a gyári katalógusnak tartalmaznia kellene-e minden csomagot vagy csak egy áttekintés a modellekről.
Aztán Wiki is azt írta, hogy a '68 előttiek csak Chevelle alkatrészekből épített klónok.
Aztán ma, miután láttam, hogy rossz a válaszom, kicsit még utánaolvasgattam.
Többségében (általában a részletesebb leírásokban) azt találtam, hogy '68-tól volt csak SS, mint például a recordonline.com ( https://amp.recordonline.com/amp/5526139002 ) cikkében is, ahol azt írják, hogy habár '66-tól kapható volt az El Camino a Chevelle SS 396-os motorjával, de az SS embléma csak '68-ban jelent meg hivatalosan az El Camino-n.
De hogy Greg Zyla-nak vagy Monty Montgomery-nek van-e igaza, azt én nem fogom tudni eldönteni. Az biztos, hogy mindketten többet tudnak az El Camino-ról, mint én
Nyomozzuk ki, ne kelljen visszaállni a "milyen színű ez az autó?" kérdésekre, mert mindenre és annak ellenkezőjére is van forrás.
Az SS önálló modellként valóban 68-ban indult, ezt írja a wikipedia is, de a kérdés SS csomagra vonatkozott, ami Monty Montgomery El Camino könyve alapján már 1966-ban is létezett.
Szerintem is '68-tól volt El Camino SS.
'66-ban belekerült a Chevelle SS 396-os motorja, de még az SS embléma nélkül.
Aztán '68-ban hivatalosan is megjelent az El Camino SS.
Wikipedia:
Although there was no actual factory El Camino Super Sport until 1968, many owners have "cloned" '67 SS396s using 1967 Chevelle SS396 badges and trim.
Más oldalakon is ezt találtam, pl:
The ’66 and ’67 396 El Caminos were sibling to its Chevelle coupe SS396, including all of the powerful big blocks but without official SS badges. In ’68, Chevy officially released an SS396 El Camino
Illetve a '68-as katalógusból:
The impressive new SS 396 model, with 350 hp 396 V8 engine, is introduced for '68.
A '66-os, '67-es katalógusban nem találtam hivatkozást SS-re.
+ még egy ami az 1968-as ss ElCamino indulásra utal.
https://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_El_Camino
A wiki szerint 1968 volt az indulás éve.
SS models
Current SS models
Chevrolet Camaro: 6.2 L (380 cu in) LT1 V8 producing 455 hp (339 kW)
Previous SS models
Cars
1969 Chevrolet Chevelle SS396
Chevrolet (Commodore) SS: 6.2 L (380 cu in) GM LS engine#LS3 V8 producing 415 hp (309 kW) 2014-2017
Holden Caprice: 6.0 L (370 cu in) L98 V8 producing 360 hp (268 kW) (Middle East market) 2000s
Chevrolet Cobalt: 2.0 L (120 cu in) turbocharged Ecotec LNF I4 producing 260 hp (194 kW) 2008–2010 (4 door, 2009)
Chevrolet Cobalt: 2.0 L (120 cu in) supercharged Ecotec LSJ I4 producing 205 hp (153 kW) 2005–2007
Chevrolet Cobalt: 2.4 L (150 cu in) Ecotec LE5 I4 producing 171 hp (128 kW) 2006–2008
Chevrolet HHR: 2.0 L (120 cu in) turbocharged Ecotec LNF I4 producing 260 hp (194 kW) 2008–2010
Chevrolet Impala 1961–1969, 1994–1996, 2004–2009
Chevrolet Malibu/Malibu Maxx 2006–2007
Chevrolet Chevelle 1964–1973
Chevrolet Camaro 1967–1972, 1996–2002
Chevrolet El Camino 1968–1987
Chevrolet Chevy II Nova 1963–1968
Chevrolet Nova 1969–1976
Chevrolet Monte Carlo 1970–1971, 1983–1988, 2000–2007
Kimondottan a Fiero esetében hallottam, de OK, megértem a Corvette-et is.
Ezen ne múljon.
Én is ez alapján a cikk alapján válaszoltam végül, bár találtam a Fierora is példát. Nameg a nagy Corvette találkozót is Plastic Fantastic-nak hívják és az is elvitt.
Szia Zola!
Úgy tudom hogy már az első generációs Corvette megkapta a Plastic Fantastic becenevet az 50-es években, de javítsatok ki ha tévedek. Itt a link.
https://www.google.com/amp/s/www.motortrend.com/news/fi...astic-fantastic/amp/
Bocs, kapkodtam, lemaradt az évjárat.
1967-ben Cougar, 1968-ban Thunderbird.
Jár a pont.
Szia Zola!
Lehet nem a 67-es ez a Mustang, hanem a 68-as, de e szerint a cikk szerint Cougar lámpákat kapott:
https://v8cars.hu/mag.php?cikk=shelby_mustang_gt_500_1967_tortenelem
A Mustang hátsó lámpákat Cougar lámpákra cserélik, köztük az impozáns kígyóval.
A gremlines kérdés valóban nem volt teljesen tiszta. A válasz megfogalmazása lehetett volna pontosabb, mivel a gremlin nem az autó hibája, hanem az azt előidéző kis lény.
Viszont a helyes válasz volt ehhez a legközelebb, szóval ki lehett találni.
Szia köszi.
Reggel volt egy kis kiesés, valóban.
Én látom.
A mai kérdést csak én nem látom?
Én meg első felindulásból,hogy már megint huszonakárhányadikán cs..em el a választ, csak úgy találomra belecsaptam a holnapiba .Erre kiderül,hogy a mai jó volt,és valószínűleg a holnapit cs...em el. Hehe... :)
No para, persze, hogy 1973, csak mellé jelöltem a helyes választ.
Mindjárt korrigálom.
1973 lesz az igazi akkor érte el a gyártás az 1.000.000 darabot.
Year Notchback Hatchback Kammback Panel del. Cosworth Total
1971 58,804 168,308 42,793 7,800 — 277,705
1972 55,839 262,682 71,957 4,114 — 394,592
1973 58,425 266,124 102,751 unknown — 427,300*
1974 64,720 276,028 115,337 4,289 — 460,374
1975 35,133 112,912 56,133 1,525 2,061 207,764
1976 27,619 77,409 54,049 — 1,447 160,524
1977 12,365 37,395 25,181 — — 78,402
2,006,661*
Szerintem pedig 1970-től van Vega. Az egymilliomodik pedig 1973.05.17. készült el.
https://chevyvega.fandom.com/wiki/Millionth_Vega
Végre sikerűlt minden kérdésre jó választ adnom és még a szerencse is mellém szegődött.Nagy öröm ez számomra.
Bocsánat a csúszásért!
Meg is kaptam, épségben ideért.
Köszönöm!
Köszönöm!!!!
Vért izzadtam, hogy meglegyen.
Kösz.
Az én hibám. Nem tervezett pihenőnap lett a mai.
Mindenki nyugodtan mehet aludni, nem lesz ma már kérdés.
Én sem látom, csak a tegnapi választ.
Ma nincs játék? Vagy csak én nem látom?
Hű, benne vagyok a "tv"- ben!
Nem sorhat, boxer.
Corvair sorhatossal?
Azért ez eléggé leszelektálta a mezőnyt
Melyik autókölcsönző cég kínált Shelby Mustang flottát 1966-ban?
Pár hete láttam a megoldást élőben. Nem egy sima példányt az alap autókölcsönzős szériából. Hanem egy 1969-es GT350-est. Valami rock énekes volt a tulajdonosa évtizedeken keresztül :)
Jaja, bekattant, annyira megdöbbentem, hogy mcarlo eladja.
Soknak fel sem tűnt szerintem, hogy házon belül van a megoldás. A többinek meg állt az agya.
Ennek ellenére 73% válaszolt helyesen...
Nem sokat agyaltál a tegnapi kérdésen Zola....
Igazatok van, engem is megvezetett a Wikipedia.
Én mondjuk 62-63-ban nem találtam Station Wagon.-t. A kabrió volt végig.
http://www.moparwiki.com/index.php?title=Dodge_Polara
Szia Zola!
A brossurák szerint 1963-64-ben nem találtam Polara Station Wagon-t, ezért szerintem a kabrió válasz csak a helyes,
http://www.lov2xlr8.no/brochures/dodge/64po/bilder/3.jpg
http://www.lov2xlr8.no/brochures/dodge/64dw/bilder/5.jpg
Volt a Dartból, 330-as, 440-es és 880-as jelzésű, de Polara nem.
Utánanéznél kérlek?
Köszi!
Én voltam.
Gondolom valami hiba van a rendszerben, "A játékosok 0%-a válaszolt helyesen". Szerintem is a Skylark volt a jó válasz, és a magyarázat is erre utal.
Én mindenhol a Skylarkot találtam a legolcsóbbnak. Van valahol olyan link ahol ez nem így van? Küldjétek. Köszönöm.
Igazad van, a modellév - naptári év miatt nem volt egyértelmű a válasz.
Jár a pont az A-ra is, intézem!
Én mindenhol azt találtam, hogy a Park Lane csak '64-ben jelent meg újra. Így igaz, hogy '63-ban minden fullsize megkapta a Marauder felszereltséget, de az csak a Monterey-t és az S-55-öt jelentette.
Elb@sztam, holnap folyt. köv.
Ma nem jáccunk?
Gratula!
Sajnos megvezetett a felirat.
Ákos rendezvényei így voltak sorban:
2005-ben Eger:
https://www.v8cars.hu/mag.php?cikk=eger_var_ostroma_i_e...utos_rock_fesztival
2006-ban új helyszín, de ismét Eger:
https://www.v8cars.hu/mag.php?cikk=ii_egri_amerikai_autos_rock_fesztival
2007-ben Felsőtárkány, az ACCH-val közösen:
https://www.v8cars.hu/mag.php?cikk=acch_xiii_iii_nemzet...autos_rock_fesztival
Ha csak az első 4 másodpercet nézed a videón, akkor ott szerepel Felsőtárkány, ami joggal engedi azt a következtetést, hogy ott volt 2005-ben, de persze szintén lehet rossz a felirat.
Igazából nincs túl nagy jelentősége, mert még a közelébe sem voltam, így fogalmam sincs, mikor hol volt, de találni róla adatot abból az évből és azzal a településsel.
Így van, kettő is volt előtte Egerben, csak a kérdés nem erre vonatkozott.
"Mikor volt először amerikai autós találkozó Felsőtárkányban?"
Ezt már biztos kötözködésnek veszed, de találtam egy ilyen videót, amin persze lehet, hogy elírás a dátum:
Eszerint 2005-ben már volt ott...
Köszi Zola, meg egyúttal hadd gratuláljak, mert szerintem nagyon jó munkát végzel/végeztek, és le a kalappal a kérdések előtt is!
Mert mellényomtam.
Javítottam már, a pontok is a helyükön.
a tegnapi (04.25.) kérdésre miért a fastback a jó válasz, amikor a megjegyzés is a lépcsőshátút ír?
Csak nekem nincs a mai játék kérdéshez kép?
Azta, 100% válaszolt helyesen? Ilyen sem volt még...
Bocs. Benéztem...
Ránézésre a képen 67-es autó van. Stimmel az embléma és a díszcsík is az oldalán...
http://www.hotrod.com/articles/1967-ford-f-100/
2016 decemberben csak 30 kérdés volt, 1 a 31-hez at esély hogy pont a 31-ikei nem volt. Izgultam kicsit, az utolsó kérdésig minden rendben volt.
De elfogadom, hogy nem az eszük miatt szeretjük az amerikai autogyarakat es az autokat.
Igen, ezt ertem. De ugy gondolom, ez ettöl meg egy 4 ajtos Sedan. Gondolom többen is ezt a Logikat követve valaszoltak, ezert 37% valaszolt „helyesen“. Szerintem ez nem „karosszeria-valtozat“ inkabb tipusvaltozat, mert nekem mindkettö 4 ajtos Sedan. Lasd: Sedan jelentese: https://hu.m.wikipedia.org/wiki/Sedan_(egyértelműs%C3%ADtő_lap)
Sport Sedan és 4-Door Sedan, a két megnevezés két eltérő karosszériát jelentett, ahogy a korabeli prospektus is hivatkozik rá:
Ennyire azert neeem... Elengedtem a dolgot, van masik bögrem!
Kortisz, remélem 25 pontod van neked is, mint nekem, mert úgy látom nagyon rá vagy pörögve a játékra
Egyébként szerintem azt mindenki tudja, hogy Dolly5 4 ajtós. Csak azt kellett tudni, hogy hardtop vagy nem. Mondjuk én csak egyetlen képet találtam egy régi DNY-ból. A lemezborítót látva neked könnyebb dolgod volt
Senki? Pedig a helyesen valaszolok alacsony aranya nekem azt mutatja, hogy többen is hasonloan velekedtek? Zola?
A tegnapi kérdés helyes válaszával kapcsolatban vitába szállnék a "mesterrel". Véleményem szerint a kérdés megfogalmazása nem volt teljesen "egyértelmű" ( valószínűleg az év végi hajtás mindenkiből kihozza a hiba lehetőségét..:), mert az említett gépjármű elsősorban egy négyajtós sedan (4 door sedan) és ezen halmazon belül egy sport sedan változat. A kérdésre adható válaszok száma ekvivalens 1-el, így az egyébként alaphalmaznak tekinthető 4 door sedan, és ennek részhalmazként a sport sedan válaszok egyidejű megjelölése nem lehetséges.
A kérdésést napirend előtti felszólalásomban vitára bocsátom...
Szeretném megjegyezni, hogy a mai napi kérdésben tévesen került megjelölésre az említett gépjármű rendszáma.
Jól látható, hogy Dolly-5 szerepel a rendszámtáblán!
Mert hogy a "szőrszálhasogatás tényét kimerítendően" valóban fontos részletre kívánok rávilágítani. Maradjunk objektívek!
Szerintem.
Azért az érdekes, hogy mennyivel biztonságosabb egy mai autó....
https://youtu.be/joMK1WZjP7g
Valószínűleg a gyártott mennyiség miatt adja a történelem az Oldsnak a dicsőséget.
De igazatok van, adom a pontokat!
Szasza, én is itt találtam a Chevyt.
!mérges
Hát Én ez alapján adtam a válaszomat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Chevrolet_Series_D
Gratulálok DRW-nek !!! Most sikerült végre hibátlan hónapot nyomnom,úgyhogy ennek most én is nagyon örülök!
A fűtés alapfelszereltség, nem?
Az SS csomag egyéb extrákat tartalmazott:
"The top-level Chevelle was the Malibu SS, which came standard with an all-vinyl interior, center console with Powerglide or four-speed manual transmissions, bucket seats, functional dash gauges, and SS emblems on the door panels and glovebox. "
Okés, akkor benéztem...
1963 volt
A kérdésben nem '53 volt?
Azért volt furcsa, mert 60-tól gyártották, de csak tippeltem, ma néztem utána...
A tegnapi kérdéshez. A generáció helyett jobb lenne évjáratot megjelölni mert mást mond az Automobile-katalog (92-99) mást az angol Wiki (73-91) és mást a német (67-72). Melyik a mérvadó? Így elég sokszor lehet hibázni.
seka, az infó érdekes, de a kérdés nem ez volt. Sajnálom.
Már bocsánat, de teszteltek V8-ast is. Igaz sorozatgyártásban nem volt, de gyárilag került bele.
belyegkepek :)
A Custom Coupe csomagtartó fedelén két él van, kiemelkedik a közepe:
Mibol lehetett rajonni, hogy ez egy 1972-es Impala Custom Coupe es nem egy 4 ajtos caprice?
Ezt mindig keverem. :)
Az már az 1975-ös modellév volt.
Általában ősszel volt a váltás.
A szerdai kérdésre visszatérve, a Skyhawk nem kisebb volt mint az Apollo? Minden wiki azt írja,hogy 1974 szeptembertől gyártották.
Én is úgy tudom hogy 53-56-ig 7 lapos volt.
Furcsa. Szinte mindenhol 7 lapos verziót láttam. Persze volt 8 is...
http://www.generalspringkc.com/Leaf_Springs_Ford_F100_1942_1972_s/1863.htm
A katalógus alapján nem:
Ööö.... Bocs, hogy megint belevau, de nem hét lapja van?
Ezt én sem tudtam, jár a pont!
Később ugyan, de jött még a Panther Pink és a Go Green szín is 70-es modellévben....
Akkor a 7 a jó, nemde?
http://www.pantherpink.com/docs_fm3_fj6_1.htm
Valóban benne volt a katalógusban - el is buktam -, de a kérdés helyes volt, miszerint: ha a legerősebb autót akartuk volna megvenni... Ez ugyanazt jelenti, mint a sorozatgyártás, mivel azt az egy darabot nem lehetett megvenni. Szerintem.
Csatlakozom, az Automobile-catalogban is benne van.
Szia Zola!
Valószínűleg nekem vannak értelmezési problémáim, de számomra nem volt egyértelmű a kérdés
Bár igaz, hogy sorozatgyártásba nem került a Corvette 454cui / 466 LE LS7 motorja, de 1 db készült belőle, így - véleményem szerint - a legerősebb a Corvette volt!
Ha az lett volna a kérdés, hogy melyik típus sorozatgyártású motorja volt a legerősebb, akkor egyértelműen Chevelle a válasz!
Milyen anyagból készült az 1988-as Cadillac Allante keményteteje?
Mint 88-as Allanté tulaj díjazom ezt a kérdést :D
Nyugi. Biztos kint vannak még. Amúgy én nyertem....
Zola, Októberben nem nyert senki bögrét? Vagy csak én vagyok vak? :)
Zola, köszi, igen.
nagyx, ilyen elméletileg nem történhet, a már beküldted felirat csak akkor jelenik meg, ha az adatbázisba bekerült a válaszod. Onnan nem tud törlődni.
Azért rákérdezek az üzemeltetőnél, nem volt-e valami összeomlás, mentésből helyreállítás. Okt. 24-ről beszélünk?
A Standard Catalog of Independents szerint:
a Nash-es kérdésnél én sem értem miért nem a Super volt a jó válasz, mert ami eredeti árakat találtam, abból az jön le hogy Custom alapára drágább volt...?
Illetve a szerkesztőket kérdezném, hogy tegnap elküldtem a választ,meg is jelent, hogy a "A mai napi válaszodat már beküldted.", majd bezártam a böngészőt és ma mégis az jelent meg, hogy erre a kérdésre nem küldtél választ ????
Na ez nem jött össze,hol találtátok meg a jó választ? Én csak ezt találtam: "Nash Statesman models were offered in three sub-series - the top-line Statesman Custom and the entry-level Statesman Super and also a base fleet-only model built for commercial and institutional use." Ráadásul a gyártási számból gondoltam,hogy a Super az alap. Super: 95775 De Luxe 1198 Custom:14325
Benéztem a dátumot, és 2017.09.26-ra tettem a mai kérdést.
Pihenőnap, holnap folyt. köv!
Én sem látom :/
Ma nem lesz kérdés? Vagy csak én nem látom?
Köszi...
A és B válasz is pontot ér végül, most ki is osztottam.
Zola!
A Paceres kérdéssel kapcsolatban van hivatalos álláspont?
Szia! Nekem is, mint a DRW-nek, más darabszám jött ki.
The Pacer was a vertical take-off. In the first year of production 145,528 were sold, 72,158 were X-models.
Úgy látom, valóban ellentmondóak a források az első modellévre vonatkozóan, plusz még bejön a modellév-naptári év variálás is.
Megnézem.
Nekem más jött ki a darabszámot illetően. A Base modellből gyártottak 72000-et, és volt még a D/L és az X is.... összesen 145000.
"Az 1920-as években a járművek megjelenéseiben és formáiban jelentős változások történtek. 1924-ben a Cadillac kezdte először alkalmazni a lakkozott festéket a járműveiken. A vásárlóik több mint 500 színkombináció közül választhatták ki az autójuk színét, míg a legtöbb vetélytársuk csak a fekete árnyalataiban gyártotta autóikat."
Ezek szerint más a lakkozott festék és a bázis÷színtelen lakk?
A gyűjteményig hosszú, rögös út vezet... :) Nekem ez az első! Köszönöm!
Így elég lassan fog bővülni a bögregyűjteményem.... Gratula Gabor81-nek
de kozben talaltam egy masik oldalt, es azt irja 48-ban a kezi 4 is a kormanyra kerult.
Hmm, lehet. Ebből a katalógusfotóból indultam ki:
Nagyjabol egyertelmu volt a kormanyvalto, de nem volt ebbol kezi 4 a padlon?
http://www.desertclassics.com/DC9/Chev48FPhalf.html
Bazzz, köszi Sabja!
Na jó, jöhetnek a Panel truckos kérdések.
Nem mintha lenne bármi jelentősége...
Tényleg nem lesz ma kérdés, vagy csak én nem látom?
Egy dátum elírás miatt nem jelent meg a mai kérdés.
Pihenőnap, holnap folyt.köv!
Én sem látom. Viszont mára biztos a 100%. :)
Tényleg nem lesz ma kérdés, vagy csak én nem látom?
Szerintem nem, mintha azt irtak volna, hogy eredetileg csak 2 valtozatban letezett, es talan ev kozben fejlesztettek az extended cabot. En is beszoptam, mondjuk fejbol valaszoltam
Initially, the S-10 was only offered in a regular cab configuration on either a 108.3 or 117.9 inch wheelbase.
Az ú.n. Extended Cab 122" tengelytávval 1982-ben még nem volt elérhető?
Sziasztok!
Először is köszönöm! Még soha nem nyertem, rendszerint ciki módon a Moparos kérdéseken buktam el...
Gratulálok másik két nyertestársamnak is, és mindenkinek, aki részt vett a játékban!
Ertem, koszi, felrevezetett az oldal.
A GM paintcode a lényeg. Évente változott.
http://paintref.com/cgi-bin/colorcodedisplay.cgi?manuf=...Oldsmobile&year=1976
A szinkodja az mondjuk nem mas, az 51. Vagy akkor az mit jelent? Azt hittem a raktarban allnak az 51-es festekek.
A fantázianeve is más és a színkódja is. A Cameo White és az Ebony Black meg végig ugyanaz.
mit ertunk valtozatlan arnyalaton? Az 51-es kodu *.yellow elnevezesu szin az mas arnyalat?
Tényleg hülye kérdés....
Mert mind a három elrendezésü motorral szerelték.
http://www.automobile-catalog.com/make/ford_usa/mustang...en_ii_ghia/1976.html
Miért volt hülye kérdés a Mustangos?
Köszönöm a választ! ;)
De azér' jó lett :)
(Mustang)
Az mindegy, hogy deville, vagy calais.
71 - Ket lampa kozt emblema, helyzetjelzo a lokharitoban
72 - Ket lampa kozott csinos helyzetjelzo, teli lokharito
73 - Ket lampa kozotti helyet kitolti a helyzetjelzo, mintha egy harmadik lampa lenne, szinten teli lokharito.
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne a tegnapi játékkal kapcsolatban. Az évjáratot ugyan eltaláltam, de én Calais-nak véltem. A kép alapján miről lehet megmondani, hogy ez egy Coupe deVille és nem Calais?
Köszönöm előre is!
A Grand Torinoban igazad van, köszi!
Viszont mivel a kérdés a modellévre vonatkozott, az A válasz (1973) helyes volt.
Szerintem a 73as Ford Torinonak olyan az eleje mint a csatolt képen. A tegnapi kérdés helyes válasza 1973as Ford Gran Torino lett volna. ;)
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Torino#1973
Nincs mit.
A játék öröme a lényeg.
Na meg hogy nyerjen az ember! :))
Köszi Szasza! :)
Szasza új sorsolásra ajánlotta fel a bögrét, mert már nem először nyert.
A szerencse fia ma jegenye lett!
Na, ez sikeresen elkerülte a figyelmemet! :D
Köszönöm a választ!
A Falcon alapmotorja is a 170-es volt:
Az utolsó kérdésre nem 8 a helyes válasz? A katalógus szerint a 170-es hathengerest a Bronco kapta, a kérdés pedig személyautókról szólt. Elnézést, ha tévednék! ;)
Standard Catalog of American Cars. 100. és 749. oldal.
Itt egy összefoglaló a 72-es Pontiac modellévről:
https://books.google.hu/books?id=NnkrFxw9AMcC&lpg=PT423...ntiac%201972&f=false
V6 nem volt. L6 250cui volt. Bár én us csak Buickot találtam V8-ban , 3000dollár alatt...
a linkelt oldal barmilyen motorra $2.956-t mutat, V6-os nincs is. En 3000 alatt nem talaltam v8 pontiacot, igaz nem is kerestem sokaig.
az alapváltozat V6-os volt, de v8-as alapváltozatot kérdezték, az meg 307CID motorral 2.956 USD volt
http://www.nadaguides.com/Classic-Cars/1972/Pontiac/Fir...2-Door-Coupe/Values
jó pár weboldalt meg kellett nézni, mire megtaláltam, mert általában csak annyi volt, hogy 2.840-4.260 USD között,
Az alap Firebird nem V6-os volt?
Akkor tényleg nem olvastam el figyelmesen....Köszi a választ!
Nem, a C válasz azt mondta, hogy mindegy milyen a végáttétel, nincs hatása.
Ez nyilván nem igaz.
Félreértettem a kérdést?A C válasz nem 1:1-es áttételt jelentett?Az elvileg kisebb mint a 2,56-os...Ez most nem volt tiszta...
Okés, benéztem. 63% nem tévedhet.
Ha fejjel lefelé a csomagtartóban van, akkor is a közepén van az önindító.
Konkrétan:
Keresztben, vagy hosszában beépített motorról van szó?
Ha keresztben, akkor a bal oldalon van a motor.
http://www.lincolnsonline.com/forum/showthread.php?t=81910
Tehát?
A tegnapi megint kérdéseket szül....
A tegnapit? Én is buktam. Nem néztem meg azt a rohadt katalógust, mert hittem annak a qrvának...
akkor a wiki nem jól tudja
Bocsesz, de az egy csütörtöki nap volt. Akkor ezért nem találtam semmit két órán keresztül. De legalább jól tippeltem...
http://www.timeanddate.com/calendar/?year=1958&country=1
ugy kepzeld el, mint egy teljesen fekete lapot, kozepen jatek felirattal. En pl. elfelejtettem valaszolni
"A játékosok 69%-a válaszolt helyesen."
Azért az érdekes, hogy a válasz egy nappal korábban ott volt a sidepipe-ban, mégis ilyen arány van.
Juhuhú!
Bögre dealer leszek! ;))
Viszont ha nem gond és megoldható, szeretném felajánlani az ehavi bögrémet újra sorsolásra. Kapja egy olyan 100%-os játékos társam aki még nem nyert eddig!
Nem "kötöszködni" akarok, de az a főtengely 9 helyen van csapágyazva. Nyugvó csapágya tényleg 5 van. szvsz
Igen, bele kellett volna írnom a kérdésbe, hogy csak személyautókra gondolok.
Megadom a pontot az ötösöknek is.
Meg itt is létezik. (16.oldaltól)
https://www.gmheritagecenter.com/docs/gm-heritage-archi...t/1947-Chevrolet.pdf
Ööö.... Elvileg én is.
Hát pedig létezik ilyen:
http://www.connorsmotorcar.com/vehicles/180/1947-Chevrolet-Stylemaster
Végülis mindegy, én már boldog bögrenyertes vagyok! ;)
A standard catalog nem írja. De a korabeli brosúra sem hozza.
Lájkolom jegenye sporttárs hozzászólását.
Én is innen vettem a választ hogy öt. :(
A tegnapi megoldásban (négy) sokáig biztos voltam amig nem találtam meg ezt a linket. Sedan Delivery 20303 db.
http://www.classiccardatabase.com/search.php?year=1947&...hevrolet&series=4607
Én nyomtam mellé, a hiba elhárítva!
Nyilván elírás volt.
Melyik nem sor hatos? Iron Duke az sor4 , Blue Flame sor6 , Fordot nem tudom, de az csak Ford. Szerintem Iron Duke a helyes. Cinket kiáltok!
Gratulálok a többi nyertesnek, mivel nekem már van bögrém így felajánlom, hogy Zola a többi nyertes között kisorsolja.
Deja vu...
Valószínűleg leültem, hogy csinálok egy kérdést 1968-ból, aztán a válaszokat vizsgálva izgalmasabb lett '74-re vetítve, csak elfelejtettem átírni az évszámot.
De hogy lett a74-ből 68? A 78 vagy a 64 még oké.
Na, 1974 lett volna a kérdés, a kép is a '74-es katalógus borítója. Ez van.
Ha már így alakult, a helyes válasz természetesen az A.
Pontok javítva.
Elírtam az évet.
Este megnézem, mire is gondoltam, és rendezem a helyzetet.
Ez fura. A Maverick-et 70-től gyártották, nem?
A tegnapi kérdés azt gondoltam,hogy beugratós mert 68-ban még a Pinto meg a Maverick nem is volt. Ezért egyértelmű volt a válasz. Vagy valamit benésztem?
Gratula Gombóc!
Megint eredményhirdetés.
Akadt pár szórókérdés, végül egyetlen játékos maradt talpon júniusban, Yellopages. Így nem kérdés, hogy ő nyerte a bögrét.
Gratula mindenkinek!
Ha így halad az e-havi nyertes játékos, akkor karácsonyra meglesz a készlet :)
Gratula!
Itt van június!
Megint öt játékos szerzett maximum pontszámot: carry7, csak john, H Imre, Kundi és V8Teki.
A szerencse Kundinak kedvezett, így már megint az övé lett a v8cars bögre.
Oksa :)
Köszönöm.
Sajnos nem, mivel a Honcho egy évvel hamarabb jelent meg.
A tegnapi kérdésre a "Honcho" nem jó válasz? Ahogy olvastam, a "Golden Eagle" csomagot nem csak a pickupok kapták meg, viszont a "Honcho"-t csak a pickupokhoz lehetett kérni. A kérdés meg a pickupokra vonatkozott. :)
A tegnapi Cougar kérdés félreérthető volt, úgyhogy elfogadom a nincs közös elemük választ is.
Délután kiosztom érte a pontokat!
Gratulálok a nyerteseknek, johnnak külön is! Valaki elmeséli majd, milyen a bögre, nagyon kíváncsi vagyok!
Eredményhirdetés: öt játékos szerzett maximum pontszámot: csak john, DRW, jegenye, matev és V8Teki.
A bögrét csak john nyerte.
Kié lesz a következő?
"Mai kérdésünk
Mennyit forog a TH-350C váltóval párosított motorunk 120-nál, ha 2,56-os végáttételünk van, 215/70R15-ös gumijaink, és kizárjuk a menetszelet és egyéb elméleti veszteségeket?"
ÖÖÖ jólvan, még szerencse, hogy már amúgyis buktam ezt a hónapot. xD
Mára nincs kérdés? :D
Csak nekem nem jelenik meg a mai kérdés?
Az én hibám volt, de javítottam még aznap, mindenki megkapta a pontot.
Bocsi, az hogyan van, hogy a megoldás a "B Plymouth" alatta meg "1947-es Cadillac"?! És a válasz rosszként jelenik meg. :(
Tényleg nem kötözködésképpen, csak érdekel.
Köszönöm!!!
Jó, hogy "így alakult" a sorsolás, ha Teki nyert volna zsinórban még egy bögrét, biztos elindult volna a felhergelt nép a király várába..
Ritka hónap volt ez, nem volt 100%-os játékos! DRW és V8Teki egy-egy hibával áll a dobogó tetején, ahonnan bögrével a kezében DRW integet. :)
Én látom. Ezen a különleges napon Zola rád gondolt, hogy megviccel.
Ahogy látom mára még nincs kérdés :D
A hónap vége után újra lehet pörgetni a kérdéseket.
http://www.v8cars.hu/jatek.php?action=archive
Hello Fónok!
Az Olds-os válasz érdekelt volna pár napja de lemaradtam... Lehet itt vagy privátban a megfejtést? Csak mert érdekelne! Köszönet! :P
Köszönöm szépen.
Gratulálok a többi első helyezettnek.
Eredményhirdetés!
Februárban "csak" 28 kérdésre kellett helyesen válaszolni, ez kilenc versenyzőnek sikerült is: csak john, DRW, firtl, jegenye, Kundi, macózoli, pta, Szasza és V8Teki holtveresenyben nyerte ezt a hónapot.
A szerencse fia V8Teki lett, ő nyerte a bögrét.
Kié lesz a következő?
A tegnapi kérdésnél a B választ adók is kapnak egy pontot, mert valóban, kezdetben a Cometet még Mercury márkajelzés nélkül kínálták.
"1956 volt az első modellév. Flight Hawk, Golden Hawk, Power Hawk és Sky Hawk volt a kínálat."
Miért nem hallottam a Power Hawkról soha? :(
Na ez is azt mutatja, van még hová fejlődni :)
A maihoz csak annyit, hogy az Executive k*rva f*sza ;)
Tegnapihoz, ha megmondom hol készült a kép, az plusz pont?
Imádom a Smokey Yunick Chevelle-t. Megemlékeztek róla a taplógázban is. Igaz, fiatalabb évjárattal, de annyira tetszett, hogy még egy Hot Wheels-t is át kellett festenem, és elég gyakran megnézem a car chase scene-t is a filmből... ;)
Javítva, köszi!
Ejnye...CheRvolet? :-)
nincs is jobb mint 0:58kor rájönni, hogy elfelejtettél játszani ... <_<
Mert csak tippeltem és nem guglizok :)
pitta miért?
Ha gondolod privátban megsúghatnád.
Karesz
A gitáros kérdésen elbuktam :)
Én is pont így csináltam...
Jóvanna...nem vagyok nagy "hangszerszakértő" :) Rágugliztam arra, hogy "firebird guitar", bejött egy tiszta ugyanolyan gitár, mint a kérdésben....én meg már böktem is a pöttyöt...
Hát a firebird a szóló gitár, a thunderbird meg a bass. pl.
Úgy, hogy a Thunderbirdön Thunderbird logó van, a Firebidön meg Firebird, meg amúgy is más... ;)
Hmm...hogyan lehetett volna megkülönböztetni a Gibson Thunderbird és Firebird típusokat?
Szia Zola!
Moparos bögre is lesz majd?
Karesz