Ezek mit jelentenek? A szavakat ertem, csak azt nem, hogy mit akarnak ezzel mondani. A fek vilagos, de az elektromos resz, meg az abalak korrozio, az mi?
Nekem végtelenitett listát adnának mind a kettő kocsi után. Helyette befizetek kb évi $40-t, van világitás, index, valamennyi fék, biztositás és kész. Felnőtt emberek vagyunk, el tudjuk dönteni mennyi pénzt/időt/energiát szánunk a kocsira és vállaljuk a felelősséget. Az olyanok mint OldsMan úgyis megcsinálná/megcsináltatná, ha nem lenne kötelező akkor is. Soha nem értettem ezt az európai túlszabályozottságot.
Azzal teljesen egyet értek hogy a biztonsági berendezéseket szigorúan ellenörzil : fék-futómű-kormánymű, illetve hogy nem engedik forgalomba az olyan járműveket amiknek az alváza szitára van rohadva.
A többi csak köcsögösködés.
Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.
Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.
Hozzászólások
Ezek mit jelentenek? A szavakat ertem, csak azt nem, hogy mit akarnak ezzel mondani. A fek vilagos, de az elektromos resz, meg az abalak korrozio, az mi?
Elemtomos kábelek javítása , szigetelése
Kipuffogó - ellenőrizni
Olaj és fagyálló folyás
Az ablak korrózió amikor a két réteg között kifehéredik, rendszerint a szélein vagy egy kavicstól . Nekem az utóbbi
A kerékagycsapágyak csak hab a tortán
De az ablak meg a csapágyak nem gond , azt a következő vizsgára kéne - ami soha többet nem lesz, hisz oldtimer , bár rendeltem új csapágyakat
Mindig tanul az ember , de a kabeleket meg mindig nem ertem.
Nekem végtelenitett listát adnának mind a kettő kocsi után. Helyette befizetek kb évi $40-t, van világitás, index, valamennyi fék, biztositás és kész. Felnőtt emberek vagyunk, el tudjuk dönteni mennyi pénzt/időt/energiát szánunk a kocsira és vállaljuk a felelősséget. Az olyanok mint OldsMan úgyis megcsinálná/megcsináltatná, ha nem lenne kötelező akkor is. Soha nem értettem ezt az európai túlszabályozottságot.
Azzal teljesen egyet értek hogy a biztonsági berendezéseket szigorúan ellenörzil : fék-futómű-kormánymű, illetve hogy nem engedik forgalomba az olyan járműveket amiknek az alváza szitára van rohadva.
A többi csak köcsögösködés.