Kipróbáltam és azonnali szerelem lett - visszaültem hát a terepjárós vonalról a sportos utcaiba (amíg még be tudok ülni ilyenekbe).
A szokásos kezdeti állapotfelmérés után az alábbi teendőlistát írtam össze gyorsan:
- Olajcsere (kész)
- Légszűrő tisztítás vagy csere
- Ablakmosó szivattyú csere (kész)
- Géptető beállítás (kész)
- Fényszóró polírozás (kész)
- Sofőr elektromos ablak javítás (kész)
- Utas oldali tükör javítás
- Sofőr oldali tükör lap csere (kész)
- Középkonzol műanyag takaró pótlása (kész)
- Pótkulcs pótlása (kész)
- Géptető teleszkópok csere (kész)
- Csomagtérajtó teleszkópok csere (kész)
- Légzsák hiba javítás (kész)
- Hátsó kerekek hub-cap-ek pótlása (kész)
- Fényezés

2006 Pontiac GTO
GTO
-
-
Az olajcserét, mosó szivattyú, teleszkópok cseréjét és a géptető beállítást mindenki el tudja képzelni, így ezeket nem dokumentáltam.
Viszont a lámpapolír - CaddyLacee kolléga szakértelmének köszönhetően - elég látványos eredményt hozott. Políroztasson mindenki CaddyLaceeval! -
Rendeltem egy felújított ablakemelő szerkezetet motorral. Persze az eladó nem felújítottat, csak egy sima bontottat küldött, de szerencsére jó állapotban van. Szétborítottam a sofőr ajtót, kiberheltem a régit, az "újat" darabokra szedtem és kipucoltam/bezsíroztam mindenhol, még a motort is átnéztem. Összerakom, ugyanúgy csak felfelé megy, mint a régivel. Nagy levegő, majd kibontottam mindent a beltérben és végigmértem/teszteltem a kapcsolókat, reléket, csatlakozásokat, stb. Kiderült, hogy a BCM csatlakozásánál volt egy kis oxidáció, az lehetett a gond, mert annak pucolása után elindult a motor végre lefelé is. Boldogság, még ha ráment az egész napom is...
-
Pótkulcs pótlása...Aliexpress-en persze vásárolható gagyi cucc szinte fillérekért, de nekem eredeti Holden kellett arany áron - mivel ahhoz nem kell űrtechnika és extra szopás, hogy fel lehessen tanítani a kocsihoz. A professzionális magyar posta miután két hétig ült a kulcson és másodjára is kifizettette velem a VÁM+ÁFA-t az egyébként is méregdrága kulcsra, végre megkaparinthattam.
A MIster Minit-ből elhajtottak, hogy ilyen kulcsot nem lehet másolni és ha lehetne se csinálnák meg, mert hozott anyaggal nem dolgoznak, így murray tanácsára hazafelé bementem a Kulcskirályhoz a Bajcsyn, ahol rövid hümmögés után és 5000 Ft ellenében kifaragták a nyers tollat.
Hazaérve "gyorsan" fel is tanítottam a kulcsot a 10-10-10 módszerrel (3x10 percig kell gyújtást ráadni az új kulccsal), teljes siker.
Ja, a képen a fehér piktogramos gombok a "régi" kulcson vannak, mert arról még a gumigombok is le voltak rohadva, viszont csak ilyen gombokat tudtak küldeni a kenguruk földjéről. Funkcióban sokkal jobbak, mint a gyári feketék, puhábbak és tartósabbnak tűnnek. -
A kis Snap-On cucc megmondta, hogy a légzsákrendszer hibája az anyósoldali övfeszítővel lesz kapcsolatos. Kimértem minden vezetéket és csatlakozót és nem maradt más csak maga az övfeszítő, így rendeltem egyet a kenguruktól. Kicseréltem, ránéztem az élő adatokra, majd hibakódtörlés és végre ezt is kipipálhatom.
-
Szórakoztam kicsit a vzclustermod-dal :)
Hozzászólások
Gratulálok, itt is! A legjobb sleeper forever!
Köszi! :)