2006 Jeep Grand Cherokee Limited

Grand Cherokee

  • 2012 júliusban került hozzánk. 160 ezer km van benne, elvileg végig szervizelve, bár 40 ezrenként légszűrőcsere, nekem kicsit ritkának tűnik.Belső kárpitok rendben, ülés nem szakadt, ez azért érdekes, mert amiket néztem, kivétel nélkül szakadt volt a vezetőülés ülőlapja.
    Amit azóta találtam: Jobb hátsó kerékagyszimmering ereszt, fékek elég gyenguszok, szerintem nem enged vissza teljesen a munkahenger mert a tárcsának sem jó a színe.(kicsit acélkék) . Rögzítőfék betét félig levált a hordozóról.

    Napi autóra vettük, főleg a feleségem használja, meg én néha hajóvontatásra.
    Nem volt még eddig autómataváltós autóm, de tetszik, csak meg kell szokni, hogy motorfék pl hiányzik.

    3000 km került bele a vétel óta, a városi fogyasztási tapasztalat 11-12 liter, úgy hogy hegymenetes hajóvontatás is akadt benne. Tetszik az ereje, eddig az elvárásaimnak megfelelően teljesít.

  • Vettem olcsón,a téli gumihoz felnit. Sok helyen foltokban oxidálódott, de a négy felni ára annyi volt mint 1 db gyári nyomásszenzor. A 4 felniből 3-ban volt tpms, de az eladó szerint 1 rossz.

  • Gondoltam majd, homokfúvás, polír, fényezés aztán mehet a téligumi. Eddig ez ok, de egy kisebb vagyont akartak kérni érte igy maradt a home made. Egyébként az oxidált felületek nagy része ilyen volt.

  • Szereztem régi kromofágot, ami még dolgozik, lemarattam a lakkréteget, majd a felni lapjait üveggyöngyöztettem, szakműhelyben,a küllők belsejét vizes csiszolással rendbehoztam. A kapkodás miatt, nem sikerült a színválasztás, a fényezett részhez. A képen feketének tűnik, de élőben a kocsi színéhez hasinlít. A terv a kasztni tényleges színe lett volna a küllők belsején.

  • Maszkolás, festés, 2 rtg lakk és ilyen lett.
    Műszakilag megfelel, esztétikailag nem vagyok valami elégedett, de az egész felújítási mutatvány 12e huf volt...

    Ja! A tpms amikkel vettem, mindegyik működött, igy csak egyet kellett vennem.

Hozzászólások

  1. tamagaba  - 2014. augusztus 2. 13:44

    Hajrá sok sikert hozzá, mikor fogsz át gurulni vele a hídon?


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére