1958 Cadillac DeVille Series 62 Extended deck

A kezdet kezdete

  • Ezen az oldalon szubjektiv vélemény kifejtés fenyeget, nem kell egyet érteni:
    Alapfelállás, hogy van egy 50+ autó, ami így vagy úgy sok mérföldön keresztül megbízhatóan elvisz A - B-be. Dacol hóval, faggyal, tűző nappal, út és közlekedési viszonyokkal. Közben összegyűjti a használatból, rendeltetésszerű és nem rendeltetésszerű használatból adódó sebeket. Ez így leírva talán nem tűnik soknak, de 50 év nagyon sok idő. Sok verda elkopik nem 50, de 15, 20 év alatt. Válik használhatalan ronccsá, vagy vashulladékká. Ha állatokról lenne szó már kihalófélben lévő fajnak vennék a 30 évesnél idősebb dögöket és egy természetvédelmi területen élnének felügyelet mellett, háborgatás nélkül. Autók esetében azonban nem így van. Nem elég az aktív munkával letöltött idő ahhoz, hogy tisztességben megőszülve, élvezzék nyugdíjjas éveiket. Az embereknek nem elég, ők csillogó krómokat, ragyogó motorteret, és szalon állapotot várnak el. Az OT vizsga ehhez igazodik, és magas elvárásokat támaszt az üzembe helyezésért cserébe. Mintha a sok év után most lennének a legjobb formában, meg kell mutatniuk mit tudtak fiatalon, be kell festeni az ősz hajszálakat, elmenni a plasztikai sebészhez, zsírt leszívni, a ráncokat feltölteni botoxal, hogy a végeredmény elérése után garázsok mélyén pihenjenek, mert félő hogy az utcán bajuk eshet. Így azok az emberek akik szalon állapotban szeretik nézegetni az öreg lomokat, csalódottak lehetnek, hiszen nem látják a kincseket, mert tulajdonosaik nem is használják őket. Itt egy kicsit már belezavarodtam, úgyhogy jövőre folytatom.

  • Szóval meg kezdtük az OT-ra felkészülést. Motormosás. Aztán jött egy gondolat, hogy cseréljük ki a tömítéseket.De Nagy G.- barátom azt a tábort erősítette, akik azt mondták, ne vegyem ki a motort, hanem brigeciol, azt kész- Ez az ötlet akkor nem tűnt Ot kompatibilisnek. Akadt persze egy másik ismerősöm akinek minden vágya volt, hogy a Caddyt szerelhesse. Déli ismerősöm és a kuzinom beköltözött hozzánk egy hétvégére, hogy végre hajtsuk az akciót. Terv: motor ki, tömítés csere, festés és hétfőn újra szól a hatlövetű khm nyolclövetű.

  • Nagyjából frankón ment az égés a gyertyák szerint. Viszont nézeteltérés adódott a mester és tulajdonos között. Mégpedig a hengerfej leszerelése körül. Én azt mondtam miért is vennénk le, ott nincs semmi probléma. A mester neveltetéséből adódóan viszont nem engedélyezett félmegoldásokat.

  • Konszenzus: Ha a kompresszió mérés rossz eredménnyel zárul, levesszük. Már nem emlékszem az értékekre, a kép meg nem túl jó a papírt meg nem találom. Meglepően magas kompresszió volt sok hengerben, kettőben alacsony, egyet meg nem lehetett megmérni a főfékhenger miatt. A mester a kompressziómérést negatívnak ítélte meg, az ítélet:halál.

  • A szavakat, tettek követték. Kezdetnek kivéreztettük a szörnyeteget. Akna hiányában nem volt könnyű.

  • A nyitány

  • Itt volt a legalacsonyabb a kompresszió. Ha jól emlékszem, nem zárt jól a szelep. 325 mínusz pár lóerő? Nem lehetett érezni.

  • Fel

  • Köszönet a zsiráf tulajdonosának!

Hozzászólások

  1. bigyesz  - 2011. május 26. 13:12

    Nini, egy cece garázs :)
    Jöhetnek még képek!
    Gyönyörű vas!

  2. Flanker  - 2011. május 26. 15:04

    Már vártam, hogy mikor csinálsz garázst neki:) Szép autó gratulálok hozzá:)

  3. Mikes  - 2011. május 26. 17:28

    Nagyon szép autó!Gratulálok hozzá.Remélem majd egyszer találkozok vele valahol. :)

  4. Cece  - 2011. május 26. 18:10

    Köszönöm mindegyikőtöknek! A képek miatt volt a várakozás. Petair segített lekicsinyíteni őket. Amint tudok, teszek még fel.

  5. Szecső  - 2011. május 26. 19:31

    Szép!
    Üdv itt!

  6. kriszchevy  - 2011. május 26. 23:11

    Gratulálok a Gyöngyszemhez !!! :)

  7. kbalazs  - 2011. június 6. 22:57

    Wow, gratulálok!

  8. hieronymous  - 2011. június 7. 08:32

    Szép autó, gratulálok! Fotók jöhetnek még!

  9. dolly5  - 2011. június 7. 14:06

    Akkora gázt adtal, hogy kiesett a műszercsoport?? : )

  10. Lord_KROK  - 2011. június 8. 16:30

    Nagyon igaza volt a barátodnak a legnagyobb dolgot már addigra megcisnálták!
    Szép autó :) (bár a színe nekem úgytűnik mintha meg lenne fakulva, de lehet h direkt ilyen)

  11. Dennis  - 2011. augusztus 2. 19:32

    Most jol ertem, hogy az auto visszatert az USA-ba?

  12. Tofi  - 2011. szeptember 9. 11:56

    Hát azért az igazán szép autó az ez!

  13. jampiKai  - 2011. szeptember 9. 13:48

    Kafa a verda!!! Gratulálok. Az a garázsból félig kikukucskálós kép nagyon baresz :D

  14. vorosoktober  - 2011. október 8. 10:01

    Nah végre, a bujkáló ügynök előkerült,de van még az istállóban más paripa is:) Arról esetleg??
    Szép autó,gratulálok hozzá,és a garázshoz is itt volt már az ideje.:)

  15. dolly5  - 2011. október 14. 20:33

    húbaszki cece ! Remélem össze is rakod !!! : )

  16. Gabec  - 2011. október 20. 20:38

    Gyönyörű autó,sok szerencsét hozzá:-)
    Üdv

  17. bumbi  - 2011. november 16. 22:46

    Ez most már az összefele rakás?
    Fura így szétszedve látni... Kitartást!!

  18. vorosoktober  - 2011. november 17. 08:09

    A rongyok mozgása a sorozat felvételen, a legjobb:))))))))))

  19. dolly5  - 2012. március 7. 17:37

    Látod, mégis belemerültél!!! Csak le ne merüljél !!! Hajrá! Gyönyörű lesz!!!

  20. Flanker  - 2012. április 4. 09:43

    Ami történt, nem a te hibád...
    Most már azért is tessék rendesen összerakni!!!
    Kitartást hozzá. Bármikor akarsz dumálni engem megtalálsz. :)

  21. Scorpion64  - 2012. április 6. 22:22

    Kitartás nagyon szép lesz remélem egyszer élőben is láthatom csak így tovább.

  22. Franky75  - 2012. június 27. 23:48

    Hajrá!

  23. Long74  - 2012. június 28. 10:45

    Látom alakul a vas!!! Kitartás!!!

  24. kisge  - 2012. július 1. 22:48

    Élőben azért brutálisan nagyok ezek a méretek, hajrá.

  25. bumbi  - 2012. július 3. 12:26

    Most már értem!!!
    Google segített, de megfejtettem.:)

  26. Skyhawk  - 2013. március 1. 17:58

    Köszönöm a próbakört,így a mai napom már O.K.!
    Hatalmas a vas élőben,gratula hozzá!Még egyszer köszi az élményt,ha előbb nem Komáromban találkozunk!

  27. seka  - 2013. november 30. 20:21

    Akkor most örülünk, Vincent?

    Gratula, neked is meg a művésznőnek!

  28. Franky75  - 2013. november 30. 20:58

    Szívből gratulálok!

  29. Mocorgó  - 2013. december 21. 09:11

    Nagygratula! Végre rendszámos....

  30. Yenko89  - 2014. július 22. 19:46

    Ez az autó minden részében tökéletes! Fantasztikus forma, jó évjárat, tökéletes szín. Csak gratulálni tudok hozzá :)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Hoacin:

    szerintem csík nélkül :)

  • kopaszkukac:

    Szia! Ez Jeep Wrangler TJ-re egy az egyben jó?

A lap tetejére