1989 Chevrolet Corvette

Powered by Csikó

  • Mint a legtöbb itthoni amerikai autóban, ebben is volt egy csomó nem oda illő cucc.
    A Vette-ben pl nem voltak helyzetjelzők, a tolatólámpa helyére volt kötve az index, fölöslegesen behúzkodott kábelek voltak (a motortérben, és a műszerfalban is), és még sorolhatnám...

  • Itt már látszik, hogy nincs vmi rendben.

  • Amikor lekerült a borítás, 1234565432 méter kábel jött elő. Nagy részük csak lógott, a többi meg össze-vissza volt kötözve.

  • "igényesen" beszerelt gyújtáskapcsoló :-D

  • Az utólag beszerelt gombos indítást visszaalakítattam gyárira.

  • A benzinszintjelző nem működött.
    Most már igen!

  • És amiket kapott:

    - új akksi (44-es volt benne)
    - foglalatok, izzók (hiányoztak, vagy sz@rok voltak)
    - új gyári gyújtáskapcsoló
    - kapott egy belső visszapillantót is
    - a benzinóra is meg lett javítva
    - és egy csomó kábeltől meg lett szabadítva

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Zola:

    A katalógusok is így hivatkoznak rá:

  • jegenye:

    "The Chevrolet Task Force was Chevrolet's successor to the Advance Design

A lap tetejére