1990 Jeep Cherokee Laredo XJ 4x4

Szembesülés az első szakbarbár tevékenykedéssel...

  • Történtek események az elmúlt napokban, hisz szépen sorban rakom rendbe a kiscsibét.
    Első körben néhány hete megkapta a kötelező szűrők és olajcserét - ez utóbbit egyenlőre csak a motorban -. A napokban belekerült egy garnitúra gyári gyertya.
    Sajnos szembesülnöm kellett egy elég aggasztó problémával, nevesen egyre alacsonyabb lett az alapjárat, illetve néhány napja képes rendszeresen lefulladni, amikor 1500 körülről esik vissza a fordulat. Ezt produkálja kereszteződéshez érkezve féknél, vagy hirtelen gázelvétel+fék kombónál. Mondanom sem kell, ilyenkor se fék se kormányzás...

    Nosza nekiestem, fórum itt, és külhonban, no meg youtube...
    A sok keresgélés és segítség - köszönet érte itt is - alapján nekiálltam.
    Jöttek is a gondok, meglepik:
    Fojtószelepház tisztítás, alapjárati motor tisztítás, gázállás érzékelő beállítás, ez mind megvolt. jobb is lett, de nem az igazi. Esélyes, h az alapjáratit cserélnem kell, mert ki tud tekeredni a tengelye, és ilyenkor nem tud kinyitni, vagy nem eléggé, így az alapjárat drasztikusan alacsony, vagy le is fullad, mert nem tudja megtartani.
    Sajnos ez nem hiszem h új keletű hiba lenne, mert az előző tulajok valamelyike - gondolom ebből a hibából kifolyólag - 3 szakszerű lukat fúrt a fojtószelepre :O
    Ennek következtében járt ugyan az autó, de nem +felelően, + drasztikus értékre volt elállítva a gázállás érzékelő is, illetve vagy 5-7mp-ig kellett indítózni, mire beröffent a gép.
    Nos a lukakat ledugóztam, TPS-t beállítottam, alapjárati tengelyét, amennyire tudtam visszatekertem - nyilván cserélni kell -, most pöccre indul, és az alapjáratot is - ami most sem több 600rpm-nél - jobban meg tudja tartani.

    Remélem az alapjárati motor cseréje +oldja a problémát.

    A fejleményekkel és az egyéb mókolásokkal folyamatában jelkezem.

  • Újra jelentek!
    Az alapjárat gondom kezd finomodni - cserélve lett az alapjárati motor -, de még mindig alacsony, csak most már stabil...
    A héten megérkezett az első körös rendelésem, benne néhány szükséges és néhány mertkelléskész alkatrésszel.

  • Gyorsan el is kezdődött a beépítés, természetesen nem(csak) fontossági sorrendben.
    Helyére került a meglehetősen kopott hátsó stabilizátor kar cseredarabja, és a 2 inch-es emelés előre és hátra.

  • Nos, a végeredmény - számomra legalábbis - tökéletesen megfelelő és elégséges, a 29-es kerekek az ET-7 felnivel így már vélhetően el is férnek normálisan és nem bontják tovább a szélesítést.

  • Ami a külcsínt illeti, már csak a felnikkel kell valamit kezdeni, hogy még tetszetősebb legyen az összhang.

  • ... 5let az van, már csak a kivitelezés van hátra.
    No és persze az első hídba begórálni szimeringeket...

    Folyt. köv., amint van miről... - mert lesz...

  • Elkészültek a görgők, valamint kapott egy új dobot, mert a régi finoman szólva sem dob volt. Vélhetően jótékonyan hatott az alapjáratra a kartergáz kivezetése is - és nem visszavezetése -, mert stabilizálódott az alapjáratom, bár továbbra is csak 600 körül jár... viszont összesen nem állt le annyiszor az elmúlt 2 hétben, mint előtte 2 óra alatt...

Hozzászólások

  1. adakov  - 2017. augusztus 12. 07:10

    Szia! Ha eladó volna a kocsi, keress meg!

  2. szilagyil  - 2018. november 20. 20:57

    Szépen rója a kilométereket, egy darabig még marad :)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Hatyi:

    Hahó! El van írva a C. válasz. Par N elli Jones. ;)

  • seka:

    Tegnap megint nem tudtam játszani szerver csatlakozási hiba miatt. :(

A lap tetejére