Történtek események az elmúlt napokban, hisz szépen sorban rakom rendbe a kiscsibét.
Első körben néhány hete megkapta a kötelező szűrők és olajcserét - ez utóbbit egyenlőre csak a motorban -. A napokban belekerült egy garnitúra gyári gyertya.
Sajnos szembesülnöm kellett egy elég aggasztó problémával, nevesen egyre alacsonyabb lett az alapjárat, illetve néhány napja képes rendszeresen lefulladni, amikor 1500 körülről esik vissza a fordulat. Ezt produkálja kereszteződéshez érkezve féknél, vagy hirtelen gázelvétel+fék kombónál. Mondanom sem kell, ilyenkor se fék se kormányzás...
Nosza nekiestem, fórum itt, és külhonban, no meg youtube...
A sok keresgélés és segítség - köszönet érte itt is - alapján nekiálltam.
Jöttek is a gondok, meglepik:
Fojtószelepház tisztítás, alapjárati motor tisztítás, gázállás érzékelő beállítás, ez mind megvolt. jobb is lett, de nem az igazi. Esélyes, h az alapjáratit cserélnem kell, mert ki tud tekeredni a tengelye, és ilyenkor nem tud kinyitni, vagy nem eléggé, így az alapjárat drasztikusan alacsony, vagy le is fullad, mert nem tudja megtartani.
Sajnos ez nem hiszem h új keletű hiba lenne, mert az előző tulajok valamelyike - gondolom ebből a hibából kifolyólag - 3 szakszerű lukat fúrt a fojtószelepre :O
Ennek következtében járt ugyan az autó, de nem +felelően, + drasztikus értékre volt elállítva a gázállás érzékelő is, illetve vagy 5-7mp-ig kellett indítózni, mire beröffent a gép.
Nos a lukakat ledugóztam, TPS-t beállítottam, alapjárati tengelyét, amennyire tudtam visszatekertem - nyilván cserélni kell -, most pöccre indul, és az alapjáratot is - ami most sem több 600rpm-nél - jobban meg tudja tartani.
Remélem az alapjárati motor cseréje +oldja a problémát.
A fejleményekkel és az egyéb mókolásokkal folyamatában jelkezem.

1990 Jeep Cherokee Laredo XJ 4x4
Szembesülés az első szakbarbár tevékenykedéssel...
-
-
Újra jelentek!
Az alapjárat gondom kezd finomodni - cserélve lett az alapjárati motor -, de még mindig alacsony, csak most már stabil...
A héten megérkezett az első körös rendelésem, benne néhány szükséges és néhány mertkelléskész alkatrésszel. -
Gyorsan el is kezdődött a beépítés, természetesen nem(csak) fontossági sorrendben.
Helyére került a meglehetősen kopott hátsó stabilizátor kar cseredarabja, és a 2 inch-es emelés előre és hátra. -
-
-
-
Nos, a végeredmény - számomra legalábbis - tökéletesen megfelelő és elégséges, a 29-es kerekek az ET-7 felnivel így már vélhetően el is férnek normálisan és nem bontják tovább a szélesítést.
-
Ami a külcsínt illeti, már csak a felnikkel kell valamit kezdeni, hogy még tetszetősebb legyen az összhang.
-
... 5let az van, már csak a kivitelezés van hátra.
No és persze az első hídba begórálni szimeringeket...
Folyt. köv., amint van miről... - mert lesz... -
-
Elkészültek a görgők, valamint kapott egy új dobot, mert a régi finoman szólva sem dob volt. Vélhetően jótékonyan hatott az alapjáratra a kartergáz kivezetése is - és nem visszavezetése -, mert stabilizálódott az alapjáratom, bár továbbra is csak 600 körül jár... viszont összesen nem állt le annyiszor az elmúlt 2 hétben, mint előtte 2 óra alatt...
Hozzászólások
Szia! Ha eladó volna a kocsi, keress meg!
Szépen rója a kilométereket, egy darabig még marad :)