1980 Oldsmobile Ninety Eight

2017

  • Télire találtam egy jó helyet egy teremgarázsban és teljesen véletlenül gergew fórumtárs mellé kerültem.
    Megugrott a környék Oldsmobile populációja. :)

  • A hosszú, unalmas téli hónapok alatt folytattam az alkatrészgyűjtögetést.
    Ebay-en találtam egy hamutálat, aminek még a színe is passzol. Végre megszűnik az a randa luk a műszerfal alján.

  • Szintén Ebayről egy hibátlan műszerfal elem a szétdrehált helyett.
    Átköltöztetem a műszereket...

  • Végre gyári...

  • Új tükrök is kellettek, mert a mostaniak elég koszlottak. Se remote control, se rendes üveg benne.
    Made in Taiwan...

  • Gyertyakábelek és a hűtőpanel is a helyén...

  • Tükrök fent... A tető színét kapták.

  • A tükrök cseréjénél az ajtókárpit leszedése után látszott a siralmas állapot. Az amúgyis papírvékony farostlemez fossá rohadva a beszivárgó víztől.
    Na akkor ezt is javítsuk...

  • Alsó rész levágva, pótolva. Lekentem gyantával, hogy tovább bírja.

  • A csomagteret is szétkaptam, hogy bitumen lemezzel kitapétázzam.

  • Kész. Első próbálkozásra nem is rossz.

  • Tettem rá egy réteg rongyszőnyeget is...

  • Az ajtók is megkapták a szigetelést...

  • Felújított ajtókárpit kész, bent van a helyén. Kapott új, minőségi hangszórókat is...

  • .... az öreg Macaudiok helyett... A "beépítőkeretet" nem kommentálom....

  • A kormány alá bekókányolt műszereket áthelyezem a műszerfal alá.
    Vágattam egy lemezt hozzá, festés után várja a felszerelést.

  • Az egy hónapja berakott vadi új tükör állító részének háza széttört.
    Fos spiáter, kettőt állítottam vele, és letörtek a körmök róla....
    Megdrótoztam. Nem anyáztam....

  • Apróság: Oldsman Buickjából szereztem egy pár szellőzőrácsot a hátsó ajtófalcokba.
    Nem oszt-nem szoroz, csak idegesített a lyuk a lemezen.
    Volt...

  • Lett...

  • Őszi projektelés keretében több dolog is terítékre került. Ismét Oszinál pihen a kocsi, egy A4-es oldalnyi aprósággal.
    Gázbowden csere, kickdown kapcsoló bekötés, szívőteknő tömítéscsere (erre még visszatérek), új mérőórák bekötése, lengőkar csavarok cseréje újakra.
    A belsőt is kezelésbe vettem kicsit, most a kormány és a könyöklő betétek felújítása les soron.
    "Megvétéenezték" a műanyagokat. Elég kopottak voltak már.

  • A minta ugyan nem pont olyan- mivel senkinek nem volt ez a fajta- de legalább szép...

Hozzászólások

  1. Tony  - 2014. április 22. 11:53

    Üdv!
    Gratulálok az Oldshoz. Ismerem régről és Gyurit is. Jó választás volt. Ha a horog lekerülne róla szólj mert lehet átvenném.

  2. DRW  - 2014. április 22. 16:48

    Köszi!
    Még nem döntöttem el a kampó sorsát, ha lejön, szólok... :)

  3. BEAR  - 2014. április 23. 20:54

    Gratulálok a szép nagyvashoz!

  4. Feca  - 2014. április 24. 21:53

    Őszintén gratulálok a VAS-hoz,dög!!! :)

  5. gömbhal  - 2014. június 16. 14:18

    Valahogy nem vettem észre,hogy lett még1 regency.

    Gratulálok,az ikertesóhoz :)

  6. DRW  - 2014. július 11. 17:49

    Köszi, pedig frissítgetem a garázst... :)

  7. DRW  - 2014. november 9. 21:33

    Köszi, igyekszem szerény képességeimhez mérten csinosítgatni rajta, amit lehet.

  8. z-space  - 2015. augusztus 24. 12:45

    Jó döntés volt szerintem is a csere, sokkal karakteresebb lett a fekete felnikkel a gép!

  9. DRW  - 2015. augusztus 24. 15:11

    Köszi srácok! Egyébként érdemes a korábbi oldalakat is megnézni, mert témakör szerint rakom fel a képeket, nem időrendben. Viszont lassan vége ennek, mert a futó munkák befejeződtek, úgyhogy innentől sorban fogok frissíteni. Z-space: Lacinál való találkozásunk után már fel is raktam mind a négy kerékbilincset a kocsira.

  10. keke0323  - 2015. augusztus 24. 17:21

    Morcos lett a gép gratula!!

  11. Skyhawk  - 2015. október 26. 21:16

    Mindig fejlesztesz rajta egy kicsit,egyre szigorúbb kinézete lesz...tényleg jól néz ki,nagyon szép kis vas ez!

  12. tamagaba  - 2016. május 20. 21:44

    Hűdejó ez! Miért csak most vettem észre?
    Grat, nagyon klasz!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • kicsiPUNK:

    Szervusz! Megvan még? Engem érdekelne! Köszönöm!

  • Sztrogof:

    Én, saját kezemmel raktam össze az autót atomjaiból. Levizsgáztattam " ot"

A lap tetejére