A mai napon van kerek 3 éve, hogy hozzám került a kocsi. Sok közös kilométer, jó és rossz emlékek. Nézzük az elmúlt másfél év eseményeit:
Kapott egy Falken nyári és Vredestein WinTrax téligumi garnitúrát, valamint futómű állítást, hogy teljes legyen a kép.
2019. tavaszán az első fékeket újíttattam fel: nyergek, tárcsák-betétek, fékcsövek és persze fékfolyadék csere. VetteGabi segített beszerezni, mint kiderült, a CTS Sport Luxurynak a Corvette-tel megegyező elülső fékjei vannak.
2019. nyarán kapott új gyertyákat, termosztátot, kis pillangószelep- és szívócső tisztítást is, szerencsére azóta sem volt nagyobb baja. Az egyhetes horvátországi nyaralást - 1500 km - két kisebb döccenővel abszolválta, egyszer sem hagyott ott minket. A check engine villant fel, a váltót egyesbe tette, aztán pár perc várakozás után újraindítva ment tovább simán.
Végül idén tavasszal átlépte a bűvös 200 ezredik kilométerét egy hazaúton. Sikerült lenyomozni a rejtélyes akksi lemerülés okát: a navigációs rendszer a mélygarázsban időről-időre kereste a GPS jelet, ami több nap alatt szépen leszívta még a vadiúj Bosch akkumulátort is. A relé kivétele után a probléma ez a típushiba megoldódott, télen-nyáron pöccre indul.
Egy dolgot kellett a napokban orvosolni: a napok óta tartó heves esőzésben eldugultak az ajtók vízleeresztő nyílásai, ezért felgyűlt itt-ott az esővíz. Ezt egy alapos suvickolással saját kezűleg orvosoltam. :-)
Ja, és egy baromi fontos paraméter. A fogyasztása az elmúlt másfél évben 11,1 literre jött ki:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/1004667.html
Hozzászólások
Itt én vagyok az első! Gratulálok, és nagyon örülök az örömödnek!
Micsoda kellemes meglepetés, Cece kolléga :)
Gratulálok:))
Gratula, jó gép, sok kellemes utazást kívánok vele.