Az 1975-ben bemutatott Cadillac Seville nagy siker volt, a márka az import luxusautókat használókat próbálta visszacsábítani a típussal.
Sokan egyedi átalakításokkal igyekeztek meglovagolni a típus sikerét, így született meg például Cadillac Seville Opera Coupe.
Még mindig nem tudom eldönteni, hogy komolyan gondolták-e a Grandeur Motor Car koncepcióját.
Ha igen, a tervezők hová tették az arány- és szépérzéküket, mikor megtoldották az autó elejét, füleket növesztettek a sárvédőkre nagy pótkerék imitációkból? Nem látták, hogy egy kupé ajtaja és oldalüvege nem így néz ki?
És a vásárlóknak vajon mi járt a fejében csekk kitöltésekor? Kilógni a sorból?
Vagy tényleg ez volt a hetvenes évek vége?
És mit szólnak ma az elvakult rajongók? Vannak ilyenek?
Kicsengeti valaki ma a 22.000 dollárt ezért az egyébként patent autóért?
Megannyi kérdés...
Ha van kedved elgondolkodni a válaszokon, itt bővebben is elidőzhetsz:
http://www.ebay.com/itm/221664047695
Hozzászólások
Ez a seville amugy is eleg megoszto, mondhatnam, hogy nem oszt-nem szoroz ez a dizajn
Megis, valoszinuleg a legrondabb auto, ever.
Ez a generáció miért lenne megosztó? A következő olyan, mint a Trópusi Vihar című film. Vagy imádja valaki vagy utálja. Szerintem ez a generáció simán hozza eleganciában a Cadillac szinvonalát.
Persze ha az átalakításra gondolsz, akkor tényleg hümmöghet az ember...
Ha valakinek annyira bejön ez a generáció mint nekem lehet likeolni az oldalam:
https://www.facebook.com/CadillacSeville1st
Egy ügyes lakatos eltünteti azt a csúnyaságot onnan!
Először mikor láttam egy ilyet, azt hittem házi átalakítás, aminek meghosszabbították az orrát. De csak most esett le, hogy egyszerűen a hátsó ülésre rakták a vezetőt, ráhúzták a szélvédőt, és az első ajtók helyére raktak pótkerekeket... basszus.
Ezek az első ülések, nem a hátsók :)
Egy ügyes lakatos,ezt az egész csúnyaságot kéne hogy eltüntesse....
Annyira akartak valami újat, hogy belekeveretek egy kis régit, de ízlés nélkül tették ...