Engine Masters #11: 408 - Almát a körtével?

A csapat arra keresi a választ, hogy egy egyformán épített Ford vagy Mopar 408-as stroker ad jobb számokat.
Edelbrock Performer RPM szívóteknő, Holley karburátor, de a hengerfejnél megbukik a teszt objektivitása. Mindkét motorra Edelbrock Performer RPM került, de a Ford szívócsatornája nagyobb. 171 vs. 190cc. Innentől a teszt inkább azt mutatja meg, mit jelent ez a különbség a fordulatszámtartomány egyes szakaszain.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Béke:

    Volt??? Még mindig van egy ...valahol !szemi A fő baj a kipufogó leömlővel

  • moparkid:

    Na, ha aktuális a leömlő kérdése, szólj. Három motor van nálam.

A lap tetejére