1994 Jeep Cherokee XJ

Cherokee

  • Üdvözlet!
    Nos úgy alakult,hogy 2014.április.19. napján hozzám került egy kicsit harcos,de rokonszenves erdőjáró.
    /legalábbis az előzmények ezt igazolják/

    Egyenlőre lesz rajta mit ténykedni,egy kötelező szerviz,
    aztán kaszni vs csámcsogó rozsda.
    Kellemes kis gépezet,működik minden ahogy kell,
    a hajtások a váltó-k, egy keresztet kell majd csak cserélni és csókolom.
    Na de most még csak kiindulási állapotokat tudok közzé tenni,de majd szépen lassan elnyeri a nekem tetsző megjelenést.
    Azt csöppet sem bánom,hogy van rajta egy szolid emelés,valamint speer kapirgáló a hátsó traktusban.
    /sárban már bizonyított ;) /

  • Ez a bozótrács tetszik egyébként..,illetve jó lesz,mihelyt leugrik róla az a két lámpa felé kinyúló keret.,mert az roppant mód rontja a Csibeképet. Bozótba meg úgysem megyek.

  • Szempont volt a választásnál a gáz rendszer,a kézi váltó,valamint az hogy minél puritánabb legyen,tehát minimál elektronika mert ami nincs,nem megy tönkre.

  • Tesóméval száradunk egy kis tisztítás után.
    Azóta természetesen teljesen ki lett takarítva a belseje,legalábbis ami a háztartási eszközökkel végezhető.

  • ..és mivel terepjáró,kicsit be is saraztuk a technikákat.

  • Egyébiránt,meglepően szépen dolgozott a kis Jeep csak hátsókeréken,olyan területen,ahol volt igény a 4x4 adta előnyökre.,bár igaz,a hátsó gumó MT :)
    A nap végéről már sajna nem lett fotó,de túl sok nem is látszott volna,hiszen még a tető is mócsingos volt.

    Szóval ez van,majd szépen alakul,addig is ápolom vele a kapcsolatom .

  • Mivel május 1,így illő volt egy kis kirándulásféle a Fancsikai tavakhoz.
    Közben lekerült a bozót rácsról a rusnya lámpa védő ;)

  • ..és még néhány kép a pihenőről.

  • Közben,ahogy időm engedte kijavítottam a két hátsó sárvédő előző javítását. Most már nem foltos,egységesebb is,
    igaz nem zöld,de most egyenlőre ilyen.Majd folytatom tovább a renoválást.

  • Hamarosan vissza kerülnek a hátsó sárvédő toldatok is.

  • -és még egy kis pózolás a szabadban. -

  • Üdvözlet!
    Idő közben akadtak változások, többek között le lett kötve az előre menő kardán , mert egy kis vacak okán kótyogott és nem a kardánkereszt miatt, így amíg nincs belóle cseredarab,addig se verje szét -jobban- a szimeringet.

  • Valamint,mivel nem csak terpesztett az első futómű,hanem el is kezdett sípolni mint a masiniszta a peronnál , így vettem hozzá Új kerékcsapágyakat,illetve komplett,tehát kerékagyakat , amik be is kerültek.
    Azért tetszik hogy nem egy komplikált technika ez a Csibe ;) =

  • Na de hogy ne csak a muszáj dolgokról tegyek említést,
    felkerültek a hátsó gyári szélesítések is .-igaz maszek módon,mivel a hátsó sárvédők már közel sem gyáriak, de amíg bírja, addig marad ;)

    Ja és persze továbbra is használata rendeltetés szerűen történik=túrák, dagonyázás.. /csak hátsó keréken!!!/
    Meglepően jól teljesít továbbra is a speer és az M/T-s gumók kontója okán.
    Erről sajna nincs fotó,mert azért főttem sarazás közben, annyira kellett gépészkedni, de kijött minden szinte esélytelen helyről ;) Riszpekt apukám!!,riszpekt !!

    Jeep vs Mud 2:0 .

  • Ott az a kis valami a sátor jobb sarkánál, a piszkozatom = bátyám :))

  • Hamarosan következik a hátsó traktus megerősítése,arról is készítek majd egy-két bepillantrást..,most még siralmas :P
    Valamint ha lesz lélekjelenlétem,akkor a következő sarazást illusztrálom valahogy ;)

  • Nos..röpke 5 hónap kihagyás -kényszer pihenő- után,
    ismét talpon.
    Ami történt:
    -kaszni munka jobb oldal taposó és a hátsó traktus.,csámcsogott a rozsda és vontatni sem kellett volna vele
    (kézzel lehetett mozgatni a horgot),

    -motoron apró cincogást kellett -volna- enyhíteni,
    ám a nagyszerű illető elba....
    Tehát végül egy nagyobb generált kapott.
    8 új szelep,új 3 rádiuszos szelepékek.
    Új benzin vákuum dob.
    Mint mostanra kiderült,valószínűleg hidrotőkéket is kell majd cserélnem mert nem bírta maradéktalanul ki a rossz kezek illetését.
    Egyenlőre még tűrhető, tehát az majd csak következik .
    -Kapott 2001-es nagyszerű állapotú laprugó köteget,
    egy plusz lapot persze ebbe is tettünk ;)
    Kapott az eleje is ajándékot, 1"-os emelőpogácsák formájában.
    -Felkerültek a /nekem új/ 16"os kerekek.
    Kis festegetés történt, de a teljes fényezés majd csak jövőre.
    Egyenlőre ennyi.

  • 245/70 r16 A/T .
    Nem nagy dolog,de jól esik az embernek.
    Szerintem vállalható lett az állása.

  • Leteszteltem az A/T gumókat ..., nos tény,hogy nem M/T ..

Hozzászólások

  1. gergew  - 2008. február 3. 19:38

    Telefonos képek rulez! Amúgy szép vas!

  2. NaNo  - 2008. február 3. 21:38

    Szép szekér!
    A felújításról képeket,de jó sokat....
    Nekem mindig is a szívem csücske a Malibu,mert az első autóm az volt.

  3. kriszchevy1982  - 2008. február 4. 11:15

    Igyekszem majd a többi képpel.,bár sajnos azok is telefonosak :( ,de a semmitől jobb.. NaNo,neked van fotód a Malibudrol?,érdekel minden !!

  4. NaNo  - 2008. február 4. 12:02

    Egy mail címet kérnék és akkor nagyon szívesen elküldöm,bár az enyém 81-es volt...

  5. kriszchevy1982  - 2008. február 6. 09:01

    Kriszchevy@freemail.hu Ha jol tudom 80' körültől lett a nem döntött frontos.,na majd megnézem a tiéd.Előre is köszönöm!

  6. Toda  - 2008. szeptember 28. 18:22

    Uhh! Elég szépen alakul a vas Krisztián, gratulálok! :)

  7. Zola  - 2008. szeptember 28. 19:35

    Tetszik a projekt, elismerésem!

  8. Flex  - 2008. szeptember 29. 10:12

    Minden elismerésem. Szuper project! Jó látni, hogy fiatalabb vasak is újjászületnek.

  9. Charger84  - 2008. december 7. 13:38

    Keress meg légyszi! Sűrgős! Köszi. Amúgy frankó a vas.

  10. Zola  - 2008. december 7. 13:49

    Faszán alakul!
    Le a kalappal!

  11. Toda  - 2009. január 24. 17:20

    Szeva Főnököm, kipufogód van már?
    ha szép mély öblös hangot akarsz akkor a hátsó híd alatt legyen vége, nekem már olyan a Caprice-be tiszta v8! :P

  12. Zola  - 2009. február 4. 16:00

    Hogyhogy nem fér be nagyobb kerék?

    Mondjuk elég jól néz ki ezzel a hasmagassággal. :)

  13. Reseda  - 2009. február 4. 19:19

    Elég jÓÓÓÓ,tetszik!

  14. Zola  - 2009. február 4. 23:36

    Ahhhaa, értem.
    Tetszik, ahogyan összeáll a gép!

  15. CoolCat  - 2009. február 5. 18:30

    Szép kis project, jó látni, ahogy épül az autó!
    Nekem nagyon tetszik ilyen alacsonyan, kár, hogy nem maradhat így!

  16. Flanker  - 2009. február 5. 21:32

    Szia:) Nagyon szépre sikeredett. Gratulálok hozzá:) Remélem az enyém is 1x úton lesz:) További minden jót.
    Bálint

  17. Flanker  - 2009. február 5. 21:46

    Szia:) Nagyon szépre sikeredett. Gratulálok hozzá:) Remélem az enyém is 1x úton lesz:) További minden jót.
    Bálint

  18. Cece  - 2011. szeptember 19. 14:52

    Jó lett a hátsó lámpa!

  19. kriszchevy1982  - 2011. szeptember 19. 15:57

    Köszönöm Cece ! :)
    ...csak az a sárga borzalom nem kellene a lökösbe :S


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére