Üdvözlet!
Nos úgy alakult,hogy 2014.április.19. napján hozzám került egy kicsit harcos,de rokonszenves erdőjáró.
/legalábbis az előzmények ezt igazolják/
Egyenlőre lesz rajta mit ténykedni,egy kötelező szerviz,
aztán kaszni vs csámcsogó rozsda.
Kellemes kis gépezet,működik minden ahogy kell,
a hajtások a váltó-k, egy keresztet kell majd csak cserélni és csókolom.
Na de most még csak kiindulási állapotokat tudok közzé tenni,de majd szépen lassan elnyeri a nekem tetsző megjelenést.
Azt csöppet sem bánom,hogy van rajta egy szolid emelés,valamint speer kapirgáló a hátsó traktusban.
/sárban már bizonyított ;) /

1994 Jeep Cherokee XJ
Cherokee
-
-
-
Ez a bozótrács tetszik egyébként..,illetve jó lesz,mihelyt leugrik róla az a két lámpa felé kinyúló keret.,mert az roppant mód rontja a Csibeképet. Bozótba meg úgysem megyek.
-
-
Szempont volt a választásnál a gáz rendszer,a kézi váltó,valamint az hogy minél puritánabb legyen,tehát minimál elektronika mert ami nincs,nem megy tönkre.
-
Tesóméval száradunk egy kis tisztítás után.
Azóta természetesen teljesen ki lett takarítva a belseje,legalábbis ami a háztartási eszközökkel végezhető. -
-
-
-
-
..és mivel terepjáró,kicsit be is saraztuk a technikákat.
-
-
-
Egyébiránt,meglepően szépen dolgozott a kis Jeep csak hátsókeréken,olyan területen,ahol volt igény a 4x4 adta előnyökre.,bár igaz,a hátsó gumó MT :)
A nap végéről már sajna nem lett fotó,de túl sok nem is látszott volna,hiszen még a tető is mócsingos volt.
Szóval ez van,majd szépen alakul,addig is ápolom vele a kapcsolatom . -
Mivel május 1,így illő volt egy kis kirándulásféle a Fancsikai tavakhoz.
Közben lekerült a bozót rácsról a rusnya lámpa védő ;) -
..és még néhány kép a pihenőről.
-
-
Közben,ahogy időm engedte kijavítottam a két hátsó sárvédő előző javítását. Most már nem foltos,egységesebb is,
igaz nem zöld,de most egyenlőre ilyen.Majd folytatom tovább a renoválást. -
-
Hamarosan vissza kerülnek a hátsó sárvédő toldatok is.
-
-
-és még egy kis pózolás a szabadban. -
-
-
-
-
-
Üdvözlet!
Idő közben akadtak változások, többek között le lett kötve az előre menő kardán , mert egy kis vacak okán kótyogott és nem a kardánkereszt miatt, így amíg nincs belóle cseredarab,addig se verje szét -jobban- a szimeringet.
-
Valamint,mivel nem csak terpesztett az első futómű,hanem el is kezdett sípolni mint a masiniszta a peronnál , így vettem hozzá Új kerékcsapágyakat,illetve komplett,tehát kerékagyakat , amik be is kerültek.
Azért tetszik hogy nem egy komplikált technika ez a Csibe ;) = -
-
-
Na de hogy ne csak a muszáj dolgokról tegyek említést,
felkerültek a hátsó gyári szélesítések is .-igaz maszek módon,mivel a hátsó sárvédők már közel sem gyáriak, de amíg bírja, addig marad ;)
Ja és persze továbbra is használata rendeltetés szerűen történik=túrák, dagonyázás.. /csak hátsó keréken!!!/
Meglepően jól teljesít továbbra is a speer és az M/T-s gumók kontója okán.
Erről sajna nincs fotó,mert azért főttem sarazás közben, annyira kellett gépészkedni, de kijött minden szinte esélytelen helyről ;) Riszpekt apukám!!,riszpekt !!
Jeep vs Mud 2:0 . -
-
Ott az a kis valami a sátor jobb sarkánál, a piszkozatom = bátyám :))
-
-
Hamarosan következik a hátsó traktus megerősítése,arról is készítek majd egy-két bepillantrást..,most még siralmas :P
Valamint ha lesz lélekjelenlétem,akkor a következő sarazást illusztrálom valahogy ;) -
Nos..röpke 5 hónap kihagyás -kényszer pihenő- után,
ismét talpon.
Ami történt:
-kaszni munka jobb oldal taposó és a hátsó traktus.,csámcsogott a rozsda és vontatni sem kellett volna vele
(kézzel lehetett mozgatni a horgot),
-motoron apró cincogást kellett -volna- enyhíteni,
ám a nagyszerű illető elba....
Tehát végül egy nagyobb generált kapott.
8 új szelep,új 3 rádiuszos szelepékek.
Új benzin vákuum dob.
Mint mostanra kiderült,valószínűleg hidrotőkéket is kell majd cserélnem mert nem bírta maradéktalanul ki a rossz kezek illetését.
Egyenlőre még tűrhető, tehát az majd csak következik .
-Kapott 2001-es nagyszerű állapotú laprugó köteget,
egy plusz lapot persze ebbe is tettünk ;)
Kapott az eleje is ajándékot, 1"-os emelőpogácsák formájában.
-Felkerültek a /nekem új/ 16"os kerekek.
Kis festegetés történt, de a teljes fényezés majd csak jövőre.
Egyenlőre ennyi.
-
-
245/70 r16 A/T .
Nem nagy dolog,de jól esik az embernek.
Szerintem vállalható lett az állása.
-
Leteszteltem az A/T gumókat ..., nos tény,hogy nem M/T ..
-
-
-
Hozzászólások
Telefonos képek rulez! Amúgy szép vas!
Szép szekér!
A felújításról képeket,de jó sokat....
Nekem mindig is a szívem csücske a Malibu,mert az első autóm az volt.
Igyekszem majd a többi képpel.,bár sajnos azok is telefonosak :( ,de a semmitől jobb.. NaNo,neked van fotód a Malibudrol?,érdekel minden !!
Egy mail címet kérnék és akkor nagyon szívesen elküldöm,bár az enyém 81-es volt...
Kriszchevy@freemail.hu Ha jol tudom 80' körültől lett a nem döntött frontos.,na majd megnézem a tiéd.Előre is köszönöm!
Uhh! Elég szépen alakul a vas Krisztián, gratulálok! :)
Tetszik a projekt, elismerésem!
Minden elismerésem. Szuper project! Jó látni, hogy fiatalabb vasak is újjászületnek.
Keress meg légyszi! Sűrgős! Köszi. Amúgy frankó a vas.
Faszán alakul!
Le a kalappal!
Szeva Főnököm, kipufogód van már?
ha szép mély öblös hangot akarsz akkor a hátsó híd alatt legyen vége, nekem már olyan a Caprice-be tiszta v8! :P
Hogyhogy nem fér be nagyobb kerék?
Mondjuk elég jól néz ki ezzel a hasmagassággal. :)
Elég jÓÓÓÓ,tetszik!
Ahhhaa, értem.
Tetszik, ahogyan összeáll a gép!
Szép kis project, jó látni, ahogy épül az autó!
Nekem nagyon tetszik ilyen alacsonyan, kár, hogy nem maradhat így!
Szia:) Nagyon szépre sikeredett. Gratulálok hozzá:) Remélem az enyém is 1x úton lesz:) További minden jót.
Bálint
Szia:) Nagyon szépre sikeredett. Gratulálok hozzá:) Remélem az enyém is 1x úton lesz:) További minden jót.
Bálint
Jó lett a hátsó lámpa!
Köszönöm Cece ! :)
...csak az a sárga borzalom nem kellene a lökösbe :S