1963 Chrysler Imperial

Gondok a vásárlás körül

  • Na, gondhegyek. Dehát miért is menne minden egyszerűen?

    Tény, hogy hibát követtem el.
    Az autó hirdetésében világosan ott volt, hogy az eladó a vételt ahhoz a feltételhez köti, hogy a title-t és a papírmunkát a telephelyén kell aláírni.

    Nos, ezzel a marhasággal már több ízben találkoztam, nem tulajdonítottam neki különösebb jelentőséget, mivel minden alkalommal meg tudtam beszélni az eladóval, hogy először elutalom a pénzt, utána a bankja jóváírja, ő ráírja a vevő nevét a title-re, beteszi a kesztyűtartóba, amikor megkapom az autót aláírom, mindenki örül.

    Hát ezzel a fazonnal nem lehetett zöldágra vergődni.
    Számtalan levelet váltottunk, hajthatatlan volt, hiába magyaráztam neki, hogy hogyan várhatná el, hogy egy mondjuk kaliforniai lakos odarepüljön és aláírjon tizenhárom másodperc alatt, utána visszarepüljön Los Angelesbe.

    Hívtam telefonon, érveltem, semmi.

    Nem érdekli. Ez volt a hirdetésben, that't the way it is.

    Patt.

    A kocsit meghirdettem kinti lapon és azonnal lett vevő rá.
    Sokáig morfondíroztam, intézzem-e el egyszerűen, minimális haszonnal adjam-e el a kocsit és felejtsem-e el az egész rémálmot, de csak hajtott a vágy, hogy birtokoljam, másrészt a fiaskó keserű íze a számban volt, így megoldást kerestem.

    Találtam egy 200 mérföldön belül lakó ismerőst, aki volt olyan szíves és ma elmegy a kocsi papírjait aláírni.
    Persze ez pénzbe kerül, de ha ez az ára, hát ez.

    Sajnos vannak ilyen idióták, akik a rugalmasságot nem ismerik, egyetlen hajlításra törnek, mint a ropi.

    Izgatottan várom a mai esti híreket.

  • Papírok aláírva.
    Mehet a menet.

  • http://www.youtube.com/watch?v=OMVTDQdPkak

    Egy válság utáni álom vége.
    Sok-sok veterán amerikai autó importja után a válság miatt szünet következett.

    Több éves szünet.

    Mindaddig, amíg rá nem bukkantam erre a gyöngyszemre, amire mindig is vágytam.

    Hazajött, majd másfél évig petrezselymet árult.
    Az elfekvőbe tettem, hűtőközeg leeresztve, akksi lemerülve várta új gazdáját.
    Hirdettem itthon, egyre olcsóbbra, Hollandiában, Németországban, Angliában, volt több hívás, volt több érdeklődés, de leginkább a hobbitfalvai cím miatt külföldről totális biztalmatlanság volt még úgy is, hogy angol, holland, német és amerikai telefonszámmal hirdettem.

    Minden hiába.
    A végén egymillió alatt kicsivel vitte el az új tulaj.

    Az autónak semmi más nem kellett, csak egy akksi, meg szervoolaj.
    Másodikra indult, hibátlanul tette a dolgát egy félórás átnézés után.

    Hazafelé Budaörsnél kiakasztotta az órát, 170-et utazott vele.

    Minden tökéletesen teszi a dolgát - immár nála.

    Kívánok sok örömöt az autóval, nekem nem jutott ebből semmi.

    Akik pedig erről az áldatlan állapotról tehetnek, hogy egy ilyen autó egymilla alatt kell, hogy elmenjen, nos, ők szopjanak le!

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére