1994 Jeep Cherokee XJ

2015 évi történések.

  • 2015.
    Változások adódtak az elmúlt időszakban,mint például egy offroad' túra kezdése előtt -szerencsére előtte- a jobb első féknyereg azt gondolta hogy nagyon szalad a Jeep,így fékezett rajta...folyamatosan.Az eredmény egy szétégett és ketté tört fékbetét.
    Így hát megkapta a komplett fékfelújítást előre.
    Az a túra ugyan részemről kimaradt,de hamar pótoltam terephiányom és letértünk a kikövezett útról .

  • Kihasználtuk a kellemes lágy időt és jöhetett a sarazás és ami adódott,a szokásos kis műút mentes kikapcsolódáson.

  • Pózolgatás.

  • Volt ráérős időm,így mivel zavart eléggé a természetes 'szolárium okozta lakkleégés,szépen neki álltam lecsiszolni a kasznit és előkészítettem apránként a festéshez.Nem igazán szeretem a sötét színt,a zöld sem az én világom,de nem akartam okmányirodába járkálni -anyagi okból-,így hát maradt zöld,csak világos verzióban és az általam nagyon kedvelt Alkyton festékcsaládot alkalmaztam, azon belül a "kalapácslakk" stílusút.Erről azt érdemes tudni,hogy időálló,jobban bírja az ütéseket , külső behatásokat és selyem fényű márványos , valamint ezüst metál pigmentes,így érdekes hatása van a napszaktól függően.
    / http://www.mestervagyok.hu/alkyton-femfestek-kalapacsla...-AK0010_01.html/hun/ /

  • Vélhetően egy szakember szebben fényez,de ez saját mű és a jövőbeli erdős karistoknak épp nagyszerű ;)

  • 05.03.
    Hármashegyaljai sétakocsikázás.
    Szitáló eső,nedves homok,de a frizura még mindig tart.

  • Egy kis púpmászás.

  • Időközben elütöttem az időt,mikor épp adódott,így felkerült a "halszálka" csík is az oldalára.,persze festve méregzölddel.

  • Majd pihenésképp egy kis bohóckodás.

  • Aztán a régi lehullott tetőkárpitot levettem, a szövetet menesztettem és újrakárpitoztam.
    Mondjuk természetesen nem egy emberes volt,a család közreműködött, de azt hiszem jó lett .
    Mivel csak egy tetővilágításom volt és korábban bontóban találtam olvasólámpásat, így kettő került beszerelésre,
    a kábelezést persze nem én csináltam , erre ott van a Tes'ó :))

  • '15.06.28.
    Egy kellemes Dombrádi nap USA autós módra.

  • Köszönet és elismerés a nagyszerű hangulatért és társaságért.
    Jó csapat --->

  • Mindezek előtt esett az eset, hogy egy púpmászás közben megindult a magzatvíz..a hűtőből, ami már egyébként is csere érett volt,mert egy Ford hűtő volt bele kókányolva ..,így kapott egy nagyobb testvérből származó hűtőt.
    Ford "hűtő" Qka, Jeep Cherokee 4.0 verzió ugrik helyére.
    A vízcsövezést hozzá alakítottam, na és persze kapott egy biztonsági külön kapcsolható ventilátort is / Lada a barátom/.

  • A kipufogó rendszer is csereszavatos volt,a középen elhelyezkedő ki tudja miféle széthullott dobot felváltotta egy hátrébb kerülő /gyári helyére/ univerzális dob,valamint 58.5-ös rendszer gyári hattyúnyakkal.
    Jobb lett a helyzet.

Hozzászólások

  1. gergew  - 2008. február 3. 19:38

    Telefonos képek rulez! Amúgy szép vas!

  2. NaNo  - 2008. február 3. 21:38

    Szép szekér!
    A felújításról képeket,de jó sokat....
    Nekem mindig is a szívem csücske a Malibu,mert az első autóm az volt.

  3. kriszchevy1982  - 2008. február 4. 11:15

    Igyekszem majd a többi képpel.,bár sajnos azok is telefonosak :( ,de a semmitől jobb.. NaNo,neked van fotód a Malibudrol?,érdekel minden !!

  4. NaNo  - 2008. február 4. 12:02

    Egy mail címet kérnék és akkor nagyon szívesen elküldöm,bár az enyém 81-es volt...

  5. kriszchevy1982  - 2008. február 6. 09:01

    Kriszchevy@freemail.hu Ha jol tudom 80' körültől lett a nem döntött frontos.,na majd megnézem a tiéd.Előre is köszönöm!

  6. Toda  - 2008. szeptember 28. 18:22

    Uhh! Elég szépen alakul a vas Krisztián, gratulálok! :)

  7. Zola  - 2008. szeptember 28. 19:35

    Tetszik a projekt, elismerésem!

  8. Flex  - 2008. szeptember 29. 10:12

    Minden elismerésem. Szuper project! Jó látni, hogy fiatalabb vasak is újjászületnek.

  9. Charger84  - 2008. december 7. 13:38

    Keress meg légyszi! Sűrgős! Köszi. Amúgy frankó a vas.

  10. Zola  - 2008. december 7. 13:49

    Faszán alakul!
    Le a kalappal!

  11. Toda  - 2009. január 24. 17:20

    Szeva Főnököm, kipufogód van már?
    ha szép mély öblös hangot akarsz akkor a hátsó híd alatt legyen vége, nekem már olyan a Caprice-be tiszta v8! :P

  12. Zola  - 2009. február 4. 16:00

    Hogyhogy nem fér be nagyobb kerék?

    Mondjuk elég jól néz ki ezzel a hasmagassággal. :)

  13. Reseda  - 2009. február 4. 19:19

    Elég jÓÓÓÓ,tetszik!

  14. Zola  - 2009. február 4. 23:36

    Ahhhaa, értem.
    Tetszik, ahogyan összeáll a gép!

  15. CoolCat  - 2009. február 5. 18:30

    Szép kis project, jó látni, ahogy épül az autó!
    Nekem nagyon tetszik ilyen alacsonyan, kár, hogy nem maradhat így!

  16. Flanker  - 2009. február 5. 21:32

    Szia:) Nagyon szépre sikeredett. Gratulálok hozzá:) Remélem az enyém is 1x úton lesz:) További minden jót.
    Bálint

  17. Flanker  - 2009. február 5. 21:46

    Szia:) Nagyon szépre sikeredett. Gratulálok hozzá:) Remélem az enyém is 1x úton lesz:) További minden jót.
    Bálint

  18. Cece  - 2011. szeptember 19. 14:52

    Jó lett a hátsó lámpa!

  19. kriszchevy1982  - 2011. szeptember 19. 15:57

    Köszönöm Cece ! :)
    ...csak az a sárga borzalom nem kellene a lökösbe :S


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére