A világ teteje nem is olyan magas!
A világ teteje nem is olyan magas!
Nem írtam, de idő közben egy talpasgömbfej csere is megtörtént. Kicsit kóválygott az úton, és 130-nál rázott az autó.
Ezeken a képeken nem látszik, de a fényezés sajnos nem ennyire gyönyörű...
Dögrács és fellépő nélkül is gyönyörű ez az egyszerű forma.
Meglátogattuk Etyeken a filmstúdiót, ahol egy kis reklámfilmben szerepelhettünk, nem csak az autó, hanem én is mint "ügyvéd". Izgalmas volt.
Tankot egyedül felrakni nem volt egyszerű mutatvány. Szépen teszi a dolgát, de a probléma továbbra is megmaradt. Ezért jött a következő, a gyertyák cseréje. Ha tippelnem kellene, szerintem a gyári gyertya lehet benne.
Nekiálltam kiszedni, bele is tört rögtön az első. Szerencsémre csak a porcelán. Mind a 6db-ot kicseréltem AC Delco típusú jó minőségű gyertyára.
Egy kisebb kádnak beillik ez a tank. 85 L fér el benne, amivel 800 km tud megtenni az autó.
Feketén szebb lett.
A rozsda adta fel előbb.
Rozsdamaró dolgozott.
Ha már kint van, lepucolom.
Tankot kivettük, biztos nem így került be alá a gyárban.
A motor elkezdett hülyéskedni, alapjárat ingadozik, plusz mintha dugulás lenne valahol, néha elkezd morogni a motor és lelassulunk kb. 5km/órát. Majd hirtelen vége és megint visszagyorsul...
A hiba kiszűrését a tanktól kezdtem, megkapta az új benzinszűrőt, plusz a benzinpumpát is kicseréltem.
Nyáron neki álltam megtanulni "autót szerelni". Igaz a mondás, amerikai autó faék egyszerű. De mielőtt neki álltam voltn a bütykölésnek, pár találkozót meglátogattunk.
Hozzászólások
Bitang lett az új kerekekkel.
Nagyon jó lett! Kösz a segítséget!!!