2010 Cadillac Escalade

2019 Kezdetek

  • Eredeti EU piacos, ezért nincs rajta a Platinum első rács. Meg az állkipuff krómkeret, ami nem is baj. S így nincs még LED-es fényszóró sem, de az nem is baj, a xenonnal is nagyon jól látni.

  • Gyári állapotban van, vigyáztak rá, de használták is (118E km), valamint a típushibái is kint vannak, így kell neki majd egy kis simogatás.
    L94 motor, (6162cm3, 409Le), már a hengerlekapcsolásos, laza menetben V4-ezik. Nekem nem zavaró, marad így. Van benne gázszett is (BRC, 90Ekm-nél kapta), ami nekem annyira nem jön be, de ha már van, nem szedem ki. Gázból 18-at eszik próbálgatós menetben. Laza menetben meg 15-16ot. (kútnál mérve). Nem is rossz.

  • 6L80 váltó, ennek a fickósabb változatát már megismertem a CTS-V-ben (ott 6L90). Itt is szépen dolgozik, finoman teszi a dolgát.

  • AWD hajtásrendszer. Folyamatosan négykerékben megy. Régen nem hittem ebben, de itt a 409 lóhoz tényleg ez kell. Lámpánál kiugráskor az első kerekek (285/45R22) még így is nyikkannak száraz tapadós aszfalton és villog a TCS lámpa... :D

Hozzászólások

  1. Lord_KROK  - 2019. augusztus 20. 12:01

    Gratulálok, szép autó!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére