1981 Pontiac Bonneville Safari

Tökéletesítés

  • 2009
    A régi légszűrő...

    Erősen érett volt a cserére, tele volt porral.

  • ... és az új légszűrő.

    A motortérre ráfér egy tisztítás, akkor fog igazán jól mutatni a vadiúj szűrő.

  • A motortér, valamelyest megtisztítva.

    NaNo kolléga hathatós segítségével egy motorolajcserét is megejtettünk.

    A nyitott légszűrőház alatt 600-as Holley karbi csücsül, alatta Edelbrock Performer szívóteknő.

  • 2010
    Új kipufogó készült Fehérváron a régi, 30 éves szita cső helyett. Pontosan olyan lett, mint az eredeti.
    Visszakapta a gyári, finom hangját a kombi.

  • 2011
    Az autó kapott egy új termosztátot...
    Van fűtés!

  • ... és egy új hűtősapkát.

  • Csikó mesternél ki lett cserélve ez-az.

    Komplett hátsó fék-felújítás.
    Ilyen volt.

  • ... és ilyen lett.

  • Új hátsó fékbetétek és munkahengerek...

  • ... és új fékolaj.

  • Ha már fék, akkor a rögzítőfék-kábelek is ki lettek cserélve.
    Legfőbb ideje volt.

  • El volt szakadva az alsó kilométeróra-spirál, ami a váltóból megy a tempomat-egységbe.
    Így az elmúlt két évben érzésre tartottam be a sebességhatárokat. :)

  • Ki lett cserélve a spirál, így újra van kilométeróra-jel.
    Felkelt álmából a mutató és megint számlálja a megtett kilométereket.

    Sőt, MŰKÖDIK A TEMPOMAT! :)

    (Az autó kanadai gyártású, ezért kilométerben mutatja a sebességet, nem mérföldben.)

  • Most már a műszerfalon is minden világít, aminek világítania kell.

  • Kapott az autó vadiúj Hella kiskocka fényszórókat is.
    Az új Osram Cool Blue izzókkal akkorát világít, hogy a régi fényszóró ehhez képest kb. gyertya volt.
    Atomvillanás!

  • Meg egy kis esztétika.

    Ilyenek voltak a gyertyakábelek...

  • ... és ilyenek lettek.

  • Elsőfék-projekt Csikónál.
    A betétek 60-70%-osak, kis tisztítás után mehettek vissza.

  • A gömbfejek is kaptak zsírzást.

  • Még 2010-ben...
    Új viszkókupplungot kapott az autó, a régi teljesen halott volt, alig szállított levegőt. Az új pedig mint egy erőmű.
    Nyáron a legnagyobb melegben, dugóban is tökéletes a hűtés.

  • Életkép a műhelyből
    2011 március, Székesfehérvár

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére