Motor kapott egy alapos frissítést, hengerfej+chromemoly csavarok, vezérmű, tőkék, roller himbák...stb.

1975 Chevrolet Corvette convertible
reborn...
-
-
-
-
Még pár apróság és kész a moci!
-
Végre haladunk!
-
-
-
-
-
-
Fémek nélkül...
-
Egy küszöb már, alapozásra és beépítésre várakozik!
-
Ilyen volt
-
Alváz is kezd talpra állni...:)
-
-
-
Összeépítés!
-
Hegesztve, ragasztva, szegecselve, ja és csavarozva(biztos ami biztos, amíg megköt...)
-
Váz, OK!!
-
Pusztulat már csak a múlté...(majdnem a fél alváz új elemekből áll:))
-
Volt ám vakolatbontás is! (sok szobrász van odakint:)))
-
Szép új elemek.
-
Félig meddig a saját lábán!
-
Bejáratás következik...
-
-
Monospring és Heavy-Duty lengőkar...
-
-
-
Nehezék a helyén!
-
Tető kilakatolva...
-
Bódé összeragasztva stb., stb...
Köszönet a gyors anyagbeszerzésért ChargerRT-nek! -
Még nem szép, de elkészült az újragyártott tankburkolat is, csiszolás, zsírtalanítás,... és elfoglahatja helyét a szintén újjáépített alvázon.
-
Kezd ismét motortér kinézete lenni...
-
-
Sokadik próbálkozásra, de megérkezett a várva várt HOOKER!
-
Utoljára szabadon...
-
Kezd ismét Corvette kinézete lenni!
-
Majd kiugrik a bőréből!!
-
Az ajtóhoz pótolni kellett azt a centit, amit odakint sikeresen levágtak belőle, hogy ne érjen össze a sárvédővel...(mert ugye az alváz kilakatolása odakint nem olyan fontos...)
-
Persze az után-gyártott lökhárító is csak a fűrésznek engedelmeskedett..., csak hogy ne mennyen veszendőbe a gyanta+üvegszövet :)
-
Motorháztető is érdekes menet volt...
-
Az ajtók még mindig okoztak meglepetéseket:)
-
Így sokkal jobb!
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!