1975 Chevrolet Corvette convertible

reborn...

  • Motor kapott egy alapos frissítést, hengerfej+chromemoly csavarok, vezérmű, tőkék, roller himbák...stb.

  • Még pár apróság és kész a moci!

  • Végre haladunk!

  • Fémek nélkül...

  • Egy küszöb már, alapozásra és beépítésre várakozik!

  • Ilyen volt

  • Alváz is kezd talpra állni...:)

  • Összeépítés!

  • Hegesztve, ragasztva, szegecselve, ja és csavarozva(biztos ami biztos, amíg megköt...)

  • Váz, OK!!

  • Pusztulat már csak a múlté...(majdnem a fél alváz új elemekből áll:))

  • Volt ám vakolatbontás is! (sok szobrász van odakint:)))

  • Szép új elemek.

  • Félig meddig a saját lábán!

  • Bejáratás következik...

  • Monospring és Heavy-Duty lengőkar...

  • Nehezék a helyén!

  • Tető kilakatolva...

  • Bódé összeragasztva stb., stb...
    Köszönet a gyors anyagbeszerzésért ChargerRT-nek!

  • Még nem szép, de elkészült az újragyártott tankburkolat is, csiszolás, zsírtalanítás,... és elfoglahatja helyét a szintén újjáépített alvázon.

  • Kezd ismét motortér kinézete lenni...

  • Sokadik próbálkozásra, de megérkezett a várva várt HOOKER!

  • Utoljára szabadon...

  • Kezd ismét Corvette kinézete lenni!

  • Majd kiugrik a bőréből!!

  • Az ajtóhoz pótolni kellett azt a centit, amit odakint sikeresen levágtak belőle, hogy ne érjen össze a sárvédővel...(mert ugye az alváz kilakatolása odakint nem olyan fontos...)

  • Persze az után-gyártott lökhárító is csak a fűrésznek engedelmeskedett..., csak hogy ne mennyen veszendőbe a gyanta+üvegszövet :)

  • Motorháztető is érdekes menet volt...

  • Az ajtók még mindig okoztak meglepetéseket:)

  • Így sokkal jobb!

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére