1972 Dodge Dart Swinger

ráncba szedés

  • ez volt a fájdalmas pont a kocsin-legalább is nekem. a sok lyuk gondoskodott róla, hogy ne legyen túl nehéz a sárvédő. régebben ezt a gyári szakemberek savazással érték el, a vegyszerből mostanság nekem jutott nem kevés a hibák kapcsán. ezek egy részét egy toyotákon is többször használt visszapillantó okozta, mely a leszerelés után bosszúból szintén hagyott két lyukat a detroiti acélon./az antenna helye is megszűnt./

  • remegő szájjal vettem le a sárvédőket, mert ugye egy ilyen idős öreglány már okozhat kellemetlen meglepetéseket is. gondoljunk csak bele, ha például egy idősődő díváról kézfejjel letöröljük a rúzst-sminket. lehet nem is olyan csinos már. itt ezt megúsztam, csupán egy kis elporladni készülő karosszéria tömítőt morzsolgattam a földre.viszont megtudtam egy érdekes dolgot a kocsi előéletéről is. valószínűleg sokat parkolhatott a jobb felével fenyők alatt, mert azon az oldalon teljesen el volt tömődve a vízkifolyó tűlevelekkel. persze ez marhára nem érdekes, csak mesélem.

  • ez itt nyilvánvalóan egy küszöb.ezért még senki sem fog vállonveregetni, tudom, érdekessége viszont, hogy először láttam valójában, hogy is néz ki. a rengeteg réteg alapozó, szórógitt, festék, alvázvédő, mattfekete stb alatt egy teljesen rozsdamentes elemre bukkantam, mely azért is jó hír, mert a klínelés során elbúcsúztam a küszöbdíszléceimtől.

  • bal hátul már voltak gondok, ezt totális csonkolással orvosoltuk.

  • ez itt a sárvédőív. valószínűleg a belül megtapadt, ezmegaz eredménye lehet./a megnyerő fiatalember, aki a csilliárdos dukkózásban látszik egyébként én vagyok.:)/

  • néhány helyen, mint például a hátsó sárvédő kerék mögötti részén járt már egy gittszobrász. sajnos minden porcikám kikéri magának fennevezett anyag túlzott használatát, ezért a felesleges mennyiséget lecsiszoltam.

  • itt éppen a szórógittet kapta meg az autó. persze úgy adta ki, hogy 100 fokban kellett csinálni.elég szórakoztató volt.

  • és ilyen lett készen. gyorsan felpróbáltam előre az új cipőt, de végül még sem kerültek fel egyelőre, mert a hátsóhíd táján még ezt-azt ki kell cserélnem./ezt nem csak én várom asszem./

  • most éppen egy ilyen kábelköteget varázsol a kocsiba Kundi mester, melyet egy Custom univerzális szettből komponált Dartra./a szőnyeg csak dekoráció./

Hozzászólások

  1. pitta  - 2008. szeptember 8. 20:47

    Ez nem a hullámos autó?
    Felni mikor lesz rajta?

  2. kölyök  - 2008. szeptember 8. 22:03

    de, az.:)))

    majd jövő szezonra.mesélem legközelebb.

  3. LeMans67  - 2008. szeptember 9. 17:49

    Nagyon jó lesz a TT felni, ideje lenne már, hogy végre ott legyen a helyén :)
    Drukkolok, a híd miatt....

  4. custom cruiser  - 2008. december 8. 10:31

    Egyik örök kedvencem a találkozókon a Dart. Örülök, hogy ilyen sok jót olvashatok róla. :)

  5. Meliw116  - 2009. április 8. 23:50

    Hát előtted is le a kalappal,ez aztán nem kis meló volt,de megérte!

  6. kölyök  - 2009. április 17. 20:18

    köszönöm!
    én meg rajtad ámulok!:)

  7. kölyök  - 2009. április 30. 19:41

    :)

    a pokolra jutunk így-is úgy is!:)))))
    legalább a rock & roll szóljon!

  8. GNX  - 2009. augusztus 16. 01:57

    Üdv Kölyök!
    Az összes garázs naplót nem olvastam,de a tiéd a leg eredetibb!Azt tetted a vásárlás után a gépeddel,amire való:Megülted.Az a szememben nem igazi benzinvérű Detroit mániás,aki egyből ne akarná kinyomni a szemét egy ilyen gépnek a vásárlás után..:)Igazi Rockabily szemlélettel írsz,ami tetszett.Igaz,Én most egy 68' Buick Wildcat-be ülök ha minden igaz,de gratulálok a Dartodhoz!Tudom,hogy mindig feladta a leckét a hőskor gyorsulásain ez a tipus.További sok szép sikert,önfeledt kilométereket.Égig érő bornoutot....:-)

  9. customman  - 2010. augusztus 30. 22:22

    Jó garázs. :)
    Gratulálok.

  10. kölyök  - 2010. szeptember 24. 22:08

    danke vagyok!

  11. thommey  - 2011. augusztus 8. 20:45

    Nagyon szép lett a rod! Komáromban megcsodáltam. Keveset állt egy helyen:)Végre nem rat. Melegség a szívemnek!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére