1972 Chevrolet Nova

Futómű

  • Régóta figyelemmel kísérem hogy a tengerentúlon mivel tolják a nagyok.
    Egyértelműen az egyik legnagyobb név a coil over lengéscsillapítokban a RideTech. Eszméletlen népszerűek a futóműveik.
    Ezek a srácok keményen próbára is teszik a cuccaikat és a pályan tesztelik / fejlesztik ki különböző típusokhoz.

    Ez még megfizethető kategória.
    Vannak ennél jóval drágább kombók de az már totálisan felesleges egy igazából napira szánt autóhoz. Sőt az ember azt gondolná ez is az. De nem, ez a cucc kurva jó. Hihetetlen milyen jól viselkedik vele az autó, még szar utakon is.

    A sors úgy hozta hogy nem kompletten az ő,Nova-hoz kifejlesztett rendszerüket vettem meg.
    Találtam ugyanis egy amcsi autós fórumon új Speedtech csőlengőkarokat közel féláron, amihez vettem CCP (C5 Corvette mintájára készülő) cast iron csonkállványokat. Na ez nem igazán váltotta be a hozzá fűzött reményeket ezért jövőre megkapja a Speedtech AFX ültetett alu csonkállványokat ami szintén C5 alapú.
    A RideTech coil over hál isten sokmindennel kompatibilis ezért előre is mehetett, hátul komplett RideTech 4 link került beszerelésre.
    A kocsin kivülről ezekből semmi nem látszik, sőt hátul a gyárinál nagyobb új tank is szinte eltakar mindent. Csak az ültetés mértéke miatt gondolná esetleg az ember hogy itt bizony nem gyári cuccok dolgoznak.
    Jól is van ez így.
    A kocsi alá nézve azért eléggé szép látvány.

    Írtam hogy még visszatérek a kormányműre.
    Utálom az agyonszervózott kormányműveket és azt hogy 4-et 5-öt kell tekerni rajta végállástól végállásig,szerintem ezzel nem vagyok egyedül. Ha elindul az autó segge ez ember nem győz tekerni :)
    Sajnos én még nem találkoztam eggyel sem ami jó lett volna gyárilag, amerikain semmiképp. De még a 2005-ös Mustangtól se voltam elájulva.
    Sokan a fogaslécesre esküsznek, én is azt gondolnám hogy annál jobb nem lehet.
    Ezzel szemben az ebayen 90 dollárért olyan 14:1-es áttételű felújított LEE steering box-ot találtam ami eszméletlen jó lett. A LEE kormányműben ez egyik legjobb név volt, kár hogy idén becsukták a boltot.
    Kemény, nagyon precíz, nulla holtjáték és kellően gyors. Nagyon jó vétel volt.





Hozzászólások

  1. DRW  - 2015. december 7. 07:41

    Mocskos jó lett a verda! Gratulálok! Az a vonatos kép meg szintén király...

  2. medbali  - 2015. december 7. 11:02

    Köszönöm, nagy is az öröm. :) Alig várjuk hogy kitavaszodjon. A képet Koni csinálta.

  3. Skyhawk  - 2015. december 11. 18:57

    Szerintem minden amerikai autós a szíve mélyén pont egy ilyen "vaddisznó" járgányt szeretne.A múltat és a jelent tökéletesen gyúrtad össze-mindegyikből pont amennyi kell.Tökéletesen válogattad össze az alkatrészeket.Többször is végigolvastam a "garázsod",a műszercsoport,hajtáslánc,fék kombó nagyon ott van!Gratula,remélem látom majd élőben is egyszer!!!

  4. medbali  - 2015. december 12. 08:49

    Köszönöm. :)
    Persze fejleszteni/okosítani mindig van lehetőség egy ilyen autón ezért biztosan mondhatom hogy hamarosan lesz folytatás a garázsban. :)


  5. Tony  - 2015. december 14. 13:23

    Egy állat vagy Meg persze az alkotók is.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére