Ha már lakatolás és fényezés, akkor javították a kezdődő korróziót is a géptetőn és a sárvédő táján. A párásodó, karcos lámpatest is cserélve. Szépen sikerült, ez megintcsak Bone utánajárásának köszönhető, azóta ismét napi szolgálatban. Egy új fékgarnitúra van még tervbe véve, autópályán 140-150 körül enyhén vibrál az új gumik és centírozás ellenére is. 170 fölött azért már kisímul, én kb 220-ig mertem tolni neki. :-)
Érdekes, hogy akár 120-szal, akár 200-zal megyek vele autópályán, a szokásos család / rokonlátogatós kör végére ugyanúgy 10,3 - 10,4 literre jön ki a fogyasztás (kúton mérve). A board computer hajlamos kb fél literrel alábecsülni a telitankos méréshez képest. Bp-en belül 11 - 11,7 közt van, de van egy érzésem, hogy hiába óvatoskodom, kb ugyanott vagyok... Mindenesetre ez még vállalható.
Hozzászólások
Itt én vagyok az első! Gratulálok, és nagyon örülök az örömödnek!
Micsoda kellemes meglepetés, Cece kolléga :)
Gratulálok:))
Gratula, jó gép, sok kellemes utazást kívánok vele.