2004 Cadillac CTS Sport Luxury

...és helyreállítás

  • Ha már lakatolás és fényezés, akkor javították a kezdődő korróziót is a géptetőn és a sárvédő táján. A párásodó, karcos lámpatest is cserélve. Szépen sikerült, ez megintcsak Bone utánajárásának köszönhető, azóta ismét napi szolgálatban. Egy új fékgarnitúra van még tervbe véve, autópályán 140-150 körül enyhén vibrál az új gumik és centírozás ellenére is. 170 fölött azért már kisímul, én kb 220-ig mertem tolni neki. :-)

    Érdekes, hogy akár 120-szal, akár 200-zal megyek vele autópályán, a szokásos család / rokonlátogatós kör végére ugyanúgy 10,3 - 10,4 literre jön ki a fogyasztás (kúton mérve). A board computer hajlamos kb fél literrel alábecsülni a telitankos méréshez képest. Bp-en belül 11 - 11,7 közt van, de van egy érzésem, hogy hiába óvatoskodom, kb ugyanott vagyok... Mindenesetre ez még vállalható.

  • Ismét a már "szokásos" fotózkodós munkásmozgalmi emlékpark előtt a tavaszi naplementében. :) Szép munkát végeztek a maestrók, a koccanás ránézésre észrevehetetlen. A géptető felnyitása után is csak a felületi rozsda hiánya látszik a javított elemeken.

Hozzászólások

  1. Cece  - 2017. június 22. 17:53

    Itt én vagyok az első! Gratulálok, és nagyon örülök az örömödnek!

  2. nsandor  - 2017. június 26. 19:13

    Micsoda kellemes meglepetés, Cece kolléga :)

  3. coyote  - 2017. július 16. 19:50

    Gratula, jó gép, sok kellemes utazást kívánok vele.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére