A motor kiemelve , kezdődhet a motortér és a karosszéria átvizsgálása a hibák kijavítása .

1984 Mercury Cougar Ls
Bódé - a sárga "cukormáz" és ami alatta van
-
-
A kocsi betolva a "műtőbe" ahol pár hónapot eltölt majd a megújulás reményében.
-
A jobb oldali toronynál kezdtük a feltárást , mondhatjuk , hogy ezzel messze nem kellet volna menni .
-
Azért ép anyagot is találtunk , sok-sok mérés után kezdődhet az építkezés .
-
Szakavatott kezek nagyon szép munkát végeznek , újra stabil a torony alja .
-
Ugyan ez a bal oldalon is megtalálható volt sajnos .
-
Menet közben kiderült, hogy még rosszabb is.
-
Ezen az oldalon is stabilizáltuk a torony alját .
Mint egy vietnámi háborús filmben , centiről - centire haladtuk dzsungelbe, a bódé hátulja felé . -
A torony motortér felőli részével végezve , levettük a balos sárvédőt ami több meglepetést is hozott .
-
Több helyen a sarok megszüntek létezni , mindent kijavítunk .
-
A sárvédő több helyen hiányos ez is pótlásra kerül .
-
Áttérve a jobb oldalra az ajtó is lekerült .
-
A közép konzol és a box kiszedése után a szőnyeg következett .
-
A sárga cukormáz szépen mindent eltakart .
-
Véső és a kalapács segített a feltárásban .
-
Jobbos padló lemez
-
Balos padló lemez
-
Jobbos sárvédő is lejött hasonló állapotban , mint a balos
-
Volt meglepi a nyúlványban is
-
A jobbos ajtó megér egy külön misét
-
Minden is volt kenve a sarokra
-
Az ajtó alja teljes hosszában kézimunka
-
Ennyi maradt a cukormázból
-
Lekerült a komplett front is
-
Most már semmi sincs takarásban , minden rozsdás rész eltűnik a motortérből .
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!