1984 Mercury Cougar Ls

Bódé - a sárga "cukormáz" és ami alatta van

  • A motor kiemelve , kezdődhet a motortér és a karosszéria átvizsgálása a hibák kijavítása .

  • A kocsi betolva a "műtőbe" ahol pár hónapot eltölt majd a megújulás reményében.

  • A jobb oldali toronynál kezdtük a feltárást , mondhatjuk , hogy ezzel messze nem kellet volna menni .

  • Azért ép anyagot is találtunk , sok-sok mérés után kezdődhet az építkezés .

  • Szakavatott kezek nagyon szép munkát végeznek , újra stabil a torony alja .

  • Ugyan ez a bal oldalon is megtalálható volt sajnos .

  • Menet közben kiderült, hogy még rosszabb is.

  • Ezen az oldalon is stabilizáltuk a torony alját .
    Mint egy vietnámi háborús filmben , centiről - centire haladtuk dzsungelbe, a bódé hátulja felé .

  • A torony motortér felőli részével végezve , levettük a balos sárvédőt ami több meglepetést is hozott .

  • Több helyen a sarok megszüntek létezni , mindent kijavítunk .

  • A sárvédő több helyen hiányos ez is pótlásra kerül .

  • Áttérve a jobb oldalra az ajtó is lekerült .

  • A közép konzol és a box kiszedése után a szőnyeg következett .

  • A sárga cukormáz szépen mindent eltakart .

  • Véső és a kalapács segített a feltárásban .

  • Jobbos padló lemez

  • Balos padló lemez

  • Jobbos sárvédő is lejött hasonló állapotban , mint a balos

  • Volt meglepi a nyúlványban is

  • A jobbos ajtó megér egy külön misét

  • Minden is volt kenve a sarokra

  • Az ajtó alja teljes hosszában kézimunka

  • Ennyi maradt a cukormázból

  • Itt kezdtük újra gyártani a jobbos ajtó első sarkát

  • Pár óra kézi kalapálás kellett azért hogy el nyerje végső formáját

  • Némi különbség azért felfedezhető

  • Becsípve a helyére

  • Majdnem hogy centiről centire

  • Egy kis kalapálás és hegesztés után ez is a helyén, már csak apró simítások kellenek neki

  • Mit ne mondjak itt is látható némi különbség

  • Kezd kinézni valahogy

  • Már csak le kell csiszolni

  • Ha fénylik az már jó jel

  • Még nem tökéletes, de majd helyrekalapáljuk

  • Itt nagyon jól látszik, hogy szerencsére nem kúszott fel túlságosan a rozsda

  • Sablonnak is kevés, ami a hátsó sarokból megmaradt

  • Valamit mégis kihoztunk belőle

  • Egy kis csiszolás csodákra képes

  • A külső fele szerencsére nem hajlik annyi irányba, de itt is volt dolgunk rendesen

  • Lecsiszolva, már csak be kéne próbálni a helyére

  • Kellett még neki egy kis kalapálás, de jó lesz az

  • Már csak össze kéne kötni a két végét

  • Nyomokban eredeti "lemezt" is tartalmaz a kép, de az alap kész, már csak finomítani kell

  • Finomítás is meg van

  • Bepróbáltuk a helyére, nem is néz ki rosszul

  • Oda csipkedtük, és már vágjuk a folytatást

  • Itt is egy próba lemez

  • Gyorsan fel dobtuk a helyére, hogy itt is lehessen rajta kalapálni egy kicsit

  • Stimmelt minden, úgyhogy lecsiszoltuk

  • Majd újra próbáltuk, meg igazítottunk rajta egy kicsit, persze szigorúan itt is kalapáccsal

  • Patentek helyei is be lettek reszelve

  • Lekerült a komplett front is

  • Most már semmi sincs takarásban , minden rozsdás rész eltűnik a motortérből .

Hozzászólások

  1. Zola  - 2025. október 13. 08:49

    Komoly a karosszériamunka mennyisége!
    Ezt nem sok ember csinálná így végig.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • Zola:

    Köszi! A ZOLAV8 rendszám árulkodott azért. !hehe Sok minden történt

  • Pete:

    Hu, Zola, gratula! Ott nézegettem az AMTSen, nem gondoltam, hogy a tiéd.

A lap tetejére