A motor kiemelve , kezdődhet a motortér és a karosszéria átvizsgálása a hibák kijavítása .
1984 Mercury Cougar Ls
Bódé - a sárga "cukormáz" és ami alatta van
-
-
A kocsi betolva a "műtőbe" ahol pár hónapot eltölt majd a megújulás reményében.
-
A jobb oldali toronynál kezdtük a feltárást , mondhatjuk , hogy ezzel messze nem kellet volna menni .
-
Azért ép anyagot is találtunk , sok-sok mérés után kezdődhet az építkezés .
-
Szakavatott kezek nagyon szép munkát végeznek , újra stabil a torony alja .
-
Ugyan ez a bal oldalon is megtalálható volt sajnos .
-
Menet közben kiderült, hogy még rosszabb is.
-
Ezen az oldalon is stabilizáltuk a torony alját .
Mint egy vietnámi háborús filmben , centiről - centire haladtuk dzsungelbe, a bódé hátulja felé . -
A torony motortér felőli részével végezve , levettük a balos sárvédőt ami több meglepetést is hozott .
-
Több helyen a sarok megszüntek létezni , mindent kijavítunk .
-
A sárvédő több helyen hiányos ez is pótlásra kerül .
-
Áttérve a jobb oldalra az ajtó is lekerült .
-
A közép konzol és a box kiszedése után a szőnyeg következett .
-
A sárga cukormáz szépen mindent eltakart .
-
Véső és a kalapács segített a feltárásban .
-
Jobbos padló lemez
-
Balos padló lemez
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jobbos sárvédő is lejött hasonló állapotban , mint a balos
-
Volt meglepi a nyúlványban is
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
A jobbos ajtó megér egy külön misét
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Minden is volt kenve a sarokra
-
Az ajtó alja teljes hosszában kézimunka
-
Ennyi maradt a cukormázból
-
Itt kezdtük újra gyártani a jobbos ajtó első sarkát
-
-
Pár óra kézi kalapálás kellett azért hogy el nyerje végső formáját
-
Némi különbség azért felfedezhető
-
Becsípve a helyére
-
Majdnem hogy centiről centire
-
Egy kis kalapálás és hegesztés után ez is a helyén, már csak apró simítások kellenek neki
-
-
Mit ne mondjak itt is látható némi különbség
-
Kezd kinézni valahogy
-
Már csak le kell csiszolni
-
Ha fénylik az már jó jel
-
Még nem tökéletes, de majd helyrekalapáljuk
-
-
-
Itt nagyon jól látszik, hogy szerencsére nem kúszott fel túlságosan a rozsda
-
Sablonnak is kevés, ami a hátsó sarokból megmaradt
-
Valamit mégis kihoztunk belőle
-
Egy kis csiszolás csodákra képes
-
A külső fele szerencsére nem hajlik annyi irányba, de itt is volt dolgunk rendesen
-
-
Lecsiszolva, már csak be kéne próbálni a helyére
-
Kellett még neki egy kis kalapálás, de jó lesz az
-
Már csak össze kéne kötni a két végét
-
Nyomokban eredeti "lemezt" is tartalmaz a kép, de az alap kész, már csak finomítani kell
-
Finomítás is meg van
-
Bepróbáltuk a helyére, nem is néz ki rosszul
-
Oda csipkedtük, és már vágjuk a folytatást
-
-
Itt is egy próba lemez
-
Gyorsan fel dobtuk a helyére, hogy itt is lehessen rajta kalapálni egy kicsit
-
Stimmelt minden, úgyhogy lecsiszoltuk
-
Majd újra próbáltuk, meg igazítottunk rajta egy kicsit, persze szigorúan itt is kalapáccsal
-
Patentek helyei is be lettek reszelve
-
-
Lekerült a komplett front is
-
Most már semmi sincs takarásban , minden rozsdás rész eltűnik a motortérből .
























































































































































Hozzászólások
Komoly a karosszériamunka mennyisége!
Ezt nem sok ember csinálná így végig.