A 6L90E váltóhoz nem nyúltak, csak a vezérlőjét cserélték, de maradt a gyári konverter is.
Amúgy nagy benga jószág és nehéz. Faragás nélkül nem fért be.
Még nagyon az elején gondolkodtam kézi váltóba, de eladtam a T56-ot és nem bántam meg. Nagyon jók már ezek a modern automaták.
6 sebesség már több mint elég, és ezen még motor fék is van manuális módban.
Fasza úgy ahogy van, egyáltalán nem érzem kézi váltó hiányát.
A képen jól látni mennyivel nagyobb a gyáritól a 6L90.
Hozzászólások
Mocskos jó lett a verda! Gratulálok! Az a vonatos kép meg szintén király...
Köszönöm, nagy is az öröm. :) Alig várjuk hogy kitavaszodjon. A képet Koni csinálta.
Szerintem minden amerikai autós a szíve mélyén pont egy ilyen "vaddisznó" járgányt szeretne.A múltat és a jelent tökéletesen gyúrtad össze-mindegyikből pont amennyi kell.Tökéletesen válogattad össze az alkatrészeket.Többször is végigolvastam a "garázsod",a műszercsoport,hajtáslánc,fék kombó nagyon ott van!Gratula,remélem látom majd élőben is egyszer!!!
Köszönöm. :)
Persze fejleszteni/okosítani mindig van lehetőség egy ilyen autón ezért biztosan mondhatom hogy hamarosan lesz folytatás a garázsban. :)
Egy állat vagy
Meg persze az alkotók is.