1972 Chevrolet Nova

Híd

  • A híd maradt a gyári 10 csavaros.
    Nem hiányzik egyelőre az erősebbik 12 csavaros verzió, bár ha feljebb kellene lépni akkor is inkább a Ford 9" hídját venném. A "C" klipsz ami rögzíti a féltengelyeket nem igazán tetszik mint gyári megoldás, remélhetőleg nem fogom eltörni :)
    Persze azért ez is meg lett erősítve. Kapott erősebb Moser féltengelyeket, egy Yukon sperr diffit és 3:42 áttételt.
    Nem hiányzik ennél magasabb áttétel, a 6 sebességes váltóval így még talán az 1-es sebességet is ki lehet használni.

Hozzászólások

  1. DRW  - 2015. december 7. 07:41

    Mocskos jó lett a verda! Gratulálok! Az a vonatos kép meg szintén király...

  2. medbali  - 2015. december 7. 11:02

    Köszönöm, nagy is az öröm. :) Alig várjuk hogy kitavaszodjon. A képet Koni csinálta.

  3. Skyhawk  - 2015. december 11. 18:57

    Szerintem minden amerikai autós a szíve mélyén pont egy ilyen "vaddisznó" járgányt szeretne.A múltat és a jelent tökéletesen gyúrtad össze-mindegyikből pont amennyi kell.Tökéletesen válogattad össze az alkatrészeket.Többször is végigolvastam a "garázsod",a műszercsoport,hajtáslánc,fék kombó nagyon ott van!Gratula,remélem látom majd élőben is egyszer!!!

  4. medbali  - 2015. december 12. 08:49

    Köszönöm. :)
    Persze fejleszteni/okosítani mindig van lehetőség egy ilyen autón ezért biztosan mondhatom hogy hamarosan lesz folytatás a garázsban. :)


  5. Tony  - 2015. december 14. 13:23

    Egy állat vagy Meg persze az alkotók is.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére