1987 Cadillac Seville

Seville

  • Üdv mindenkinek. Tavaly nyár óta használom az autót és imádom, sőt mondhatni, ez mindenem!

    Ami jellemzi:
    Hihetetlenül gazdag felszereltség, V8-as motor, minőségi anyagok, részletesség, megjelenés.

    Élmény vezetni, vagy éppen csak mellette állni.

    Cadillac!

  • Vajbőr, Digitális műszerfal, Fedélzeti computer, 4 sebességes autómata váltó, Tempomat, Elektromos ülés, ablak, tükör, 10db belteret megvilágító lámpa, Autómata klíma, Fényre sötétedő belső visszapillantó, 3 szivargyújtó, rejtett box, üvegszálas égő visszajelzők, Bose hifi, stb :)



  • HT4100 DFI kódnevű 4100 köbcentis V8-as motor, Digitális benzin befecskendezés, sok nyomaték.
    A fogyasztása nagyon jó, városi(budapest) 12-13 liter, közúti 9-10, de ha nagyon tojás van a pedál alatt, akkor 8 literrel elmegy és ez nem vicc. Egyébként a motort olyan állapotban tartom, mint, ha most gurult volna ki a gyárból. Persze mindez az autó teljes egészére igaz.





  • Azthiszem magáért beszél :)




    2007.02.24

  • A sok bömbi közt





Hozzászólások

  1. Seville_  - 2007. május 16. 18:11

    Nagyon bejön a Géped. Egyszer majdnem nekem is lett egy ilyen... :)

  2. Nyuszi  - 2007. május 17. 21:16

    A kocsi komoly én már láttam nagyon faszájtos de a SAAB a SAAB....:DDDDDDDDD Na jó azért a hifije gyárihoz képest istenül szól faszán nyomja a mélyet rendesen. Szal fasza motor tényleg mintha új lenne az én SAAB-omról ez így azért nem mondható el de faszájtos így is az enyimé is:D!!!!!!

  3. pretorian  - 2008. március 24. 00:30

    Elakadt a lélegzetem! Kivül belül,motor is...durva.

    Amugy ilyen érzésem van a saját automnál is(Dodge Spirit)


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • boldo:

    !kép=comments/2021-05/6097e0a36e942.jpg

  • Krityoo:

    !kép=comments/2021-05/60941f2610f83.jpg

A lap tetejére