1962 Chrysler NewYorker 4 doors

NewYorker

  • Az első találkozás!Ez a kép akkor készült amikor először elmentünk megnézni az autót.Szerelem első látásra.Nem lehetett kihagyni az alkalmat, azért alkudoztam, nem is én lettem volna ha nem.Na persze sokat nem lehetett alkudni, egy százast.Na meg a srác elhozta nekünk 110 km-t ingyen.

  • Nekem a feneke teszett nagyon!Az eleje nem annyira fogott meg.Hosszú idő telt el mire kimondtam hogy az eleje is tetszik.Talán azért mert a hátulja nőiesebb, elöl meg morcos.

  • Hosszas külső mustra után, jöjön a lényeg, lássuk mit tud?
    Döbbenet.Azt tudtuk hogy üzemképes, de arra nem számítottunk hogy miután a srác beletesz egy töltött aksit be is indul.Aztán mentünk vele a faluban egy kört.

  • Meglepő kialakítású műszerfal.

  • Nyomógombos autómata váltó.

  • Homokfúvás alakulóban!Mi még nem vagyunk elégedettek, de már látszik hogy lesz belőle valami.

  • Csomagtartó fenéklemez sajna cserére van ítélve.

  • Az ülések nem eredetiek(egy fiatalabb évjáratból valók).Azt azért nem mondanám hogy sajnos!
    A látványon emeltek!Az eredatinek utánanéztem a neten: egyszerü osztatlan ülések vannak benne.

  • Hihetetlenül nagyok az ülések.És ezek a gombos behúzások!Szerintem nagyon elegáns!Ezt szeretem:amikor látszik valamin hogy van benne munka, kézi munka.
    Hol van ma már ilyen?Örülhet az ember ha anyag van benne.

  • Nagyon szép részletek.

  • Szerintem nagyon sok munka lehet a formatervezésben.

  • Hosszas keresgélés után a neten. Ez az embléma való az elejére.

  • Amikor elkezdtük szétszedni.

  • Hoppá, meglepetés! A hütőrácson találtunk egy kulcsot, azt hittük csavar alátétnek rakták oda. Kiderült pótkulcs.Szerinted?

  • Hurrá, van egy pótkulcsunk!

  • Eredeti amcsi, narancsos rágógumi a 60-70-es évekből,a szellőzőrendszerből.Megcsodáltuk, egy köteg amerikai dollárnak az ajtókárpit mögül azért jobban örültünk volna, na de sebaj.

  • Eszméletlen milyen széles az autó, az első lökháritó, ha jól megnézitek, olyan hosszú mint egy Chrysler Stratus 2/3-da.

Hozzászólások

  1. Nyiri  - 2008. április 7. 18:58

    Ez kurva jo! Grat

  2. bone  - 2008. április 7. 19:07

    Van csomó nagy felbontású képem. Mutassam?

  3. !sharky  - 2008. április 7. 19:26

    Gyönyörű autó, igazi ritkaság nálunk. Gratula hozzá!

  4. john smith  - 2008. április 7. 19:38

    Nekem ez az típus egyik legszebb amerikai autó. Gratula!

  5. Feri néni  - 2008. április 7. 21:53

    És ez még fokozható!!!

  6. Unicumtomi  - 2008. április 8. 20:01

    Kint Komáromban nézegettem, tetszett nagyon élőben. Csináltam is pár képet róla, remélem jó kezekben lesz. Vagy már akkor a tiéd volt? Asszem nem figyeltem eléggé. Gravitálok hozzá!

  7. dodgecharger  - 2008. április 17. 15:40

    Hadd bókoljak csókolom!
    Ez gyönyörű New Yorker olyan szép mint kegyed! (asszony meg ne hallja :)
    Odabasz a verda rendesen!!!

  8. dodgecharger  - 2008. április 17. 15:41

    Hadd bókoljak csókolom!
    Ez gyönyörű New Yorker olyan szép mint kegyed! (asszony meg ne hallja :)
    Odabasz a verda rendesen!!!

  9. Mocorgó  - 2008. május 26. 11:03

    Ez istenkirályverda!
    Gratula

  10. Moli  - 2008. június 27. 13:20

    Ez nagyon dögös!! Sok sikert, és kitartást a felújításhoz! Gratula!

  11. adafiero  - 2009. március 5. 18:28

    nemsemi a járgány

  12. POCI  - 2009. április 11. 20:38

    HUU HA, HÁT NAGYON BARÓ EGY JÁRGÁNY! MÁR MOST IS SZÉP DE HA KÉSZ LESSZ BIZTOS MÉG SZEBB LESSZ. SOK SIKERT. ÜDV: POCI

  13. MCougar  - 2009. július 22. 18:38

    Jól indúl a projekt, csak így tovább.
    Sok sikert és gratulálok a vashoz.


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel két évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

  • the rookie:

    Tágas csomagtér, rögzítési lehetőségekkel is ellátva.

  • Flex:

    Nagyon ritkák már ezek a kupék. Szuper garázs, szuper autó. Irígység :-)

A lap tetejére