Másik régi álmot öltem le, hozzám került "A" GTO. Gyakorlatilag kitűntetésnek veszem, hogy megvásárolhattam Zolitól, ezúton is köszönöm.
Jó segge van :)
A tervek: nyári gumifakasztás után teljes felújítás és OT vizsga lakkfekete színben. Nulla módosítás! Igen, a veterán vizsgával magam előtt is be szeretném zárni a kaput, hogy az autón bárminemű nem gyári módosítást valaha eszközölni lehessen. Ha úgy tetszik ez vezeklés a Trans Am szétütése miatt. De persze tetszik is az autó úgy ahogy van.
Nagyobb kerekeket azért tettem rá, a kiállása így már egészségesebb. A fékek felújítása folyik, a motor kap egy egészséges beállítást, új szűrőket, gyertyákat, löttyöket, új kipufogórendszert és kb. ennyi, friss vizsga után így fog menni a nyár hátralévő részében.
...majdnem. Azért hüjeségért nem megyünk a szomszédba alapon be lesz matricázva. Az alábbi tervek születtek rá, melyekből a legalsó '60s Nascar design került ki győztesen.
Ez egy kafa kép!
Indulás a lejtőn lefelé.
brüm-brüm :)
A motor katasztrofális állapotban.
Öt henger ment. Veztengely kör alakúra nyalva.
Mindent kap újat. Blokk és hengerfejeket meg kell menteni.
Matching numbers.
Hozzászólások
2002ben láttam először GTO-t komáromban az 1.NAAF-on,talán ez volt,még P-s rendszámmal. Nagyon szép lett!
Na végre! Remélem legközelebb úgy is rá tudjuk csorgatni Balázzsal, hogy Te is ott leszel...