Ezt az autót itt az angol ebay-en találtam. A hirdetésben szereplő képek elég előnytelenre sikerültek,talán ezért nem licitált rá senki.Mikor ujra felkerült,felvettem az eladóval a kapcsolatot,majd ahogy az vásárláskor lenni szokott közösen kialkudott árért,én lettem a vevö.

1986 Pontiac Trans Am
Trans Am
-
-
Ezek a képek a vétel után pár nappal készültek. Itt már jó helyen van.
-
Ezek a jelek pedig azt tükrözik,hogy 86-tól angliában van forgalomban. Az itteni időjárás nem nagyon van jóban a vaslemezzel,de mindene menthető.
-
Küszöb sarka vezetö oldal.Az utas oldal valahogy megúszta.Gyakorlatilag a sárvédők és az ajtók cserére szorulnak,taposólemez meg a pótkerék alatti fenéklemez igényel lakatolást.
-
A lámpái viszont szépen világitanak,ahogy kell index a tolatólámpa helyén.
Azér itt is vannak fanatikusok. Valaki képes volt egy piros ledet befúrni a tolatólámpába,hogy teljesen piros legyen,de csak okosan,hogy amikor indexel az elnyomja a ledet így az index sárgán villog.(ezen a képen a led már nem működik.) -
Celegyenes! Meg par aprosag hianyzik,de nemsoka mehetunk muszakira.
-
Felkerult a hatso szarny,szinre fujva jobban tetszik mint feketen.
Bal oldalt egy ujabb fertozott. Istvan 89 5.7 tpi -
Kozelebbi kep a sotetitett (smoked) indexrol.
-
On the road again!!!
Elso utam Ace Cafe: Hot rod night,ami minden honap elso szerdajan kerul megrendezesre Wembley-ben. -
Ez a tegnapi 2008 12. 20.Állapot. Ettől jobban már nem túrom szét. A motorjába sem fogok belebonyolódani. Szépen indul hidegen/melegen pont annyira füstöl mint a többi.5.0 TPI-től meg ne várjon többet az ember. Egyébként meglepöen jókat lehet vele "kocsizni" a speerhidnak köszönhetöen. (meg persze itt szinte mindig vizes az út:))
-
Kap egy átlagos szervizt (olajak,szűrők,gyertyák,fedél,rotor kábelek) Aztán mehet a cruise nyáron. Remélem a tevek szerint tudok haladni majd. Ha van valami fejlemény a továbbiakban itt a garázsban meg fogod látni.
-
Elkészültek az első lámpák. Lámpafedeleket lefújtam,a foncsortartó bili sem kerülte el a rozsdamaratást aztán spray-es alvázvédövel fújtam le a tartósság érdekében.
-
Valahogy igy nezunk ki most.
-
Es valahogy igy fogunk kinezni ha kesz leszunk. (felnik csak odaguritva a kocsi melle)
-
A jobb oldali doblemez,és pótkerék alatti rész készen van. Lassan de biztosan haladok a lakatolással,közben sikerült szereznem egy jobb oldali,majdnem hibátlan ajtót is. Az ajtót szinte kis kromofágolás után le lehetett "bőrözni"mint a képen látszik.
-
Itt fémtiszta.A belseje még hátra van. Kis felületi rozsda bújt az ecsettel kent festék alatt,de nem vészes.
-
A belseje lefújva. Persze a fémtisztára maratást és az alapozást ez a rész sem úszta meg:)
-
Beszerelhettem végre a clear üveges lámpákat kék színű h4-es izzókkal. Naonszép:)
-
A lampafedelek fenyezesekor kaptam annyi onbizalmat magamtol,hogy bevallaljam az auto tobbi reszenek festeset:) amit persze sajat kezuleg lakatoltam,majd keszitettem elo festesre.
Ime fenyezes kozben. Muhely kitakaritva,kifoliazva,a por ellen eleg sokat kell kuzdeni,ha az embernek nincs kamraja.
-
Ajtok is keszen vannak
-
A hatso lokharito felrakasa elott ureg es alvazvedelem:)
-
A hatso lampakban 36 led izzonkent.
-
Kozben jartam boltban hoztam egy par aprosagot a motorterbe.
-
Talatam Ebay-en GTA felniket. (volt)
-
(Lett)
Ez az egyetlen dolog eddig a projektben amit "szakemberre" biztam. Ok megcsinaltak 3 nap alatt nekem biztos tobb idombe telt volna. -
Az eleje is osszeall szep lassan. Itt probaltam a kodlampakat.
-
Par nap elteltevel szombat delutan ugyanitt Pontiac klub talalkozo.
-
Aug 29. Buster lang`s Raynes Park.
A talalkozorol bovebb infot a fotoalbumban talalsz. BaliV8 kollega irt par sort jo kepekkel.
Koszi,hogy beneztel.
Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!