1986 Pontiac Trans Am

Trans Am

  • Ezt az autót itt az angol ebay-en találtam. A hirdetésben szereplő képek elég előnytelenre sikerültek,talán ezért nem licitált rá senki.Mikor ujra felkerült,felvettem az eladóval a kapcsolatot,majd ahogy az vásárláskor lenni szokott közösen kialkudott árért,én lettem a vevö.

  • Ezek a képek a vétel után pár nappal készültek. Itt már jó helyen van.

  • Ezek a jelek pedig azt tükrözik,hogy 86-tól angliában van forgalomban. Az itteni időjárás nem nagyon van jóban a vaslemezzel,de mindene menthető.

  • Küszöb sarka vezetö oldal.Az utas oldal valahogy megúszta.Gyakorlatilag a sárvédők és az ajtók cserére szorulnak,taposólemez meg a pótkerék alatti fenéklemez igényel lakatolást.

  • A lámpái viszont szépen világitanak,ahogy kell index a tolatólámpa helyén.
    Azér itt is vannak fanatikusok. Valaki képes volt egy piros ledet befúrni a tolatólámpába,hogy teljesen piros legyen,de csak okosan,hogy amikor indexel az elnyomja a ledet így az index sárgán villog.(ezen a képen a led már nem működik.)

  • Celegyenes! Meg par aprosag hianyzik,de nemsoka mehetunk muszakira.

  • Felkerult a hatso szarny,szinre fujva jobban tetszik mint feketen.
    Bal oldalt egy ujabb fertozott. Istvan 89 5.7 tpi

  • Kozelebbi kep a sotetitett (smoked) indexrol.

  • On the road again!!!

    Elso utam Ace Cafe: Hot rod night,ami minden honap elso szerdajan kerul megrendezesre Wembley-ben.

  • Ez a tegnapi 2008 12. 20.Állapot. Ettől jobban már nem túrom szét. A motorjába sem fogok belebonyolódani. Szépen indul hidegen/melegen pont annyira füstöl mint a többi.5.0 TPI-től meg ne várjon többet az ember. Egyébként meglepöen jókat lehet vele "kocsizni" a speerhidnak köszönhetöen. (meg persze itt szinte mindig vizes az út:))

  • Kap egy átlagos szervizt (olajak,szűrők,gyertyák,fedél,rotor kábelek) Aztán mehet a cruise nyáron. Remélem a tevek szerint tudok haladni majd. Ha van valami fejlemény a továbbiakban itt a garázsban meg fogod látni.

  • Elkészültek az első lámpák. Lámpafedeleket lefújtam,a foncsortartó bili sem kerülte el a rozsdamaratást aztán spray-es alvázvédövel fújtam le a tartósság érdekében.

  • Valahogy igy nezunk ki most.

  • Es valahogy igy fogunk kinezni ha kesz leszunk. (felnik csak odaguritva a kocsi melle)

  • A jobb oldali doblemez,és pótkerék alatti rész készen van. Lassan de biztosan haladok a lakatolással,közben sikerült szereznem egy jobb oldali,majdnem hibátlan ajtót is. Az ajtót szinte kis kromofágolás után le lehetett "bőrözni"mint a képen látszik.

  • Itt fémtiszta.A belseje még hátra van. Kis felületi rozsda bújt az ecsettel kent festék alatt,de nem vészes.

  • A belseje lefújva. Persze a fémtisztára maratást és az alapozást ez a rész sem úszta meg:)

  • Beszerelhettem végre a clear üveges lámpákat kék színű h4-es izzókkal. Naonszép:)

  • A lampafedelek fenyezesekor kaptam annyi onbizalmat magamtol,hogy bevallaljam az auto tobbi reszenek festeset:) amit persze sajat kezuleg lakatoltam,majd keszitettem elo festesre.
    Ime fenyezes kozben. Muhely kitakaritva,kifoliazva,a por ellen eleg sokat kell kuzdeni,ha az embernek nincs kamraja.

  • Ajtok is keszen vannak

  • A hatso lokharito felrakasa elott ureg es alvazvedelem:)

  • A hatso lampakban 36 led izzonkent.

  • Kozben jartam boltban hoztam egy par aprosagot a motorterbe.

  • Talatam Ebay-en GTA felniket. (volt)

  • (Lett)
    Ez az egyetlen dolog eddig a projektben amit "szakemberre" biztam. Ok megcsinaltak 3 nap alatt nekem biztos tobb idombe telt volna.

  • Az eleje is osszeall szep lassan. Itt probaltam a kodlampakat.

  • Par nap elteltevel szombat delutan ugyanitt Pontiac klub talalkozo.

  • Aug 29. Buster lang`s Raynes Park.

    A talalkozorol bovebb infot a fotoalbumban talalsz. BaliV8 kollega irt par sort jo kepekkel.

    Koszi,hogy beneztel.

Hozzászólások

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél az első kommentelő!


Magyarország első amerikai autós magazinja 1998-as megszületése óta együtt fejlődik a hazai amerikai autós kultúrával.

Feladatunknak tekintjük a lehető legtöbbet megőrizni a magyarországi amerikai autózás elmúlt közel három évtizedéről.

Napló

Hozzászólások

A lap tetejére